تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

دانلود اینستاگرام برای اندروید و نصب آن

اگر شما نیز به فکر سرگرم شدن و در ارتباط بودن با دوستان و آشنایان خود هستید با ما همراه باشید و به هیچ وجه این اپلیکیشن را از دست ندهید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید و نصب آن

رویداد۲۴ در این مقاله به بررسی چالش های دانلود اینستاگرام در خدمت شما عزیزان هستیم. این اپلیکیشن که در دسته نرم افزار های شبکه اجتماعی قرار دارد این روز ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و روزانه بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. اگر شما نیز به فکر سرگرم شدن و در ارتباط بودن با دوستان و آشنایان خود هستید با ما همراه باشید و به هیچ وجه این اپلیکیشن را از دست ندهید.

تاریخچه دانلود و نصب اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2012 توسط شرکت فیسبوک، به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد و تاکنون فعالیت های خود را زیر نظر فیسبوک انجام داده است. این اپلیکیشن تقریبا محبوب ترین نرم افزار در دنیا بوده و برند ها و شرکت های بزرگ دنیا در آن فعالیت دارند.

علاوه بر برند ها و شرکت ها افراد و شخصیت های مهم نیز از دانلود اینستاگرام به عنوان تریبونی برای بیان صحبت های خود استفاده میکنند.

اینستاگرام شبکه اجتماعی ای بر پایه عکس و ویدیو است. البته شما در هر پست خود قابلیت نوشتن متنی به عنوان توضیحات پست (کپشن) را نیز دارا می باشید. Instagram علاوه بر پست ، از قابلیت جدید خود به عنوان استوری رونمایی کرد که توجه کاربران را به خود جلب نمود. در واقع استوری پست های مدت داری است که به مدت ۲۴ ساعت در صفحه شخص باقی می ماند و بعد از آن حذف میگردد. البته شما می توانید با افزودن استوری ها به هایلایت (برگزیده) پیج خود ، ان استوری را به طور کامل در صفحه خود حفظ نمایید.

از دیگر قابلیت های نصب اینستاگرام ، لایو می باشد. به کمک لایو شما می توانید به صورت زنده با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید.

چت و ارسال پیام به دوستان در Instagram

این اپلیکیشن تنها یک شبکه اجتماعی نیست. بسیاری از افراد از آن به عنوان یک نرم افزار پیام رسان نیز استفاده میکنند. با دانلود اینستاگرام شما می توانید با دوستان خود در ارتباط باشید و به آن ها پیام ارسال کنید.

این پیام میتواند به صورت متن ، تصویر و یا صوتی باشد. البته به تازگی گروه فیس بوک که سازنده اینستاگرام میباشد از قابلیت تماس صوتی و تصویری رونمایی کرده است. با افزودن این امکانات تقریبا می توان گفت این اپلیکیشن بی نقص شده است. البته از آن جایی که این نرم افزار به صورت پی در پی آپدیت در حال آپدیت و بروزرسانی می باشد، باید دید که چه امکانات جدید در ذهن توسعه دهندگان این برنامه می باشد.

دانلود اینستاگرام برای اندروید و آخرین نسخه آن

دانلود اینستاگرام برای اندروید و نصب آن

پیشنهاد ما به شما این است که همواره اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آن آپدیت نمایید. معمولا در انتشار هر ورژن از آن بسیاری از ایرادات برطرف می شود. بسیار پیش می آید که کاربران از مشکلی در Instagram خود گلایه میکنند. مثلا در بسیاری از نسخه ها ، سیستم ارسال پیام به مشکل بر میخورد. و یا بعد از نصب اینستاگرام شما امکان ورود ندارید و با پیام خطا مواجه می شوید. در این صورت اپلیکیشن خود را بروزرسانی نمایید.

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که دوستانتان در رابطه با قابلیتی در این نرم افزار صحبت میکنند که شما از آن بی خبرید. به طور مثال قابلیت ریلز که به تازگی افزوده شده است. این جور از امکانات نیز از طریق آپدیت ها و بروزرسانی ها انجام میگردد.

پس این پیشنهاد ما را فراموش نکنید که همواره اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

اینستاگرام را از کجا دانلود و آپدیت کنیم؟

دانلود اینستاگرام برای اندروید و نصب آن

راه های بسیار زیادی برای دانلود نصب اینستاگرام وجود دارد. یکی از روش های آن استفاده از گوگل پلی می باشد. گوگل پلی که مارکت اصلی اندروید است ، تمامی اپلیکیشن ها و نرم افزار ها را در خود قرار داده است. اینستاگرام نیز یکی از این اپلیکیشن ها است که می توانید از google play  دانلود کنید.

روش دوم جهت دانلود اینستاگرام استفاده از سایت های دانلود برنامه مانند ایزی پی سی و یا فارسروید است. این سایت ها با سرعت بالا و کیفیت خوب در خدمت شما کاربران می باشند که با مراجعه به آن ها میتوانید تمام نرم افزار های مورد نیاز خود را به صورت کاملا رایگان از آن ها دریافت نمایید.

 سخن آخر

استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای گذراندن وقت بسیار خوب است. اما فراموش نکنید که در استفاده از آن وقت خود را مدیریت کنید و به اندازه از آن استفاده کنید. استفاده بیش از حد از این سبک اپلیکیشن ها می تواند به زندگی، تحصیل و کار شما آسیب وارد نماید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان