تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را که باید برای ساخت گاوصندوق اثر انگشتی در نظر داشت به شما بگویم و بهترین شرکت تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی ایران را به شما معرفی نماییم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

رویداد۲۴ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که فرایند ساخت گاوصندوق اثر انگشتی شامل چه مراحلی است و باید چه نکاتی در ساخت گاوصندوق اثر انگشتی رعایت شود تا یک گاوصندوق ایمن به مشتری تحویل داده شود. گنج بان بزرگترین تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی ایمن در ایران می باشد که شما می توانید در لینک زیر نمونه گاوصندوق های این فروشگاه را به همراه قیمت مشاهده کنید:

گاوصندوق

در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را که باید برای ساخت گاوصندوق اثر انگشتی در نظر داشت به شما بگویم و بهترین شرکت تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی ایران را به شما معرفی نماییم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مراحل ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

برای ساخت یک گاوصندوق اثر انگشتی باید ابتدا سطح ایمنی این گاوصندوق مورد بررسی قرار گیرد. ماهی ممکن است یک گاوصندوق کاربرد خانگی داشته باشد و یا کاربرد در بانک داشته باشد که در این صورت باید برای رعایت امنیت در آن موارد مختلفی رعایت شود.

میزان امنیتی که باید در گاوصندوق بانکی تامین شود با گاو صندوق خانگی متفاوت است و در گاوصندوق های بانکی باید سطح ایمنی بالایی در نظر گرفته شود.

یک گاوصندوق خانگی باید از حسگرهای اثر انگشتی قوی استفاده شود. شما می‌توانید برای مشاهده مدل های متنوع گاوصندوق خانگی همراه با قیمت به صفحه گاوصندوق خانگی گنج بان مراجعه کنید.

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

برای ساخت گاوصندوق اثر انگشتی باید از بهترین مواد اولیه استفاده شود و مهمترین نکته ای که باید در ساخت این کار صندوق علاوه بر گاوصندوق های معمولی رعایت کرد استفاده از حسگرهای اثر انگشت با کیفیت و اصل می باشد.

 در صورتی که از حسگرهای اصل و اورجینال در این محصولات استفاده نشود احتمال خطا بالا میرود و احتمال دارد گاوصندوق برای کسانی غیر از صاحب گاوصندوق باز بشود.

بهترین تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی

برندهای مختلفی در ایران گاوصندوق اثر انگشتی تولید می‌کنند که همه این برندها ادعا می‌کنند بهترین تولید کننده گاوصندوق اثر انگشتی در ایران هستند اما واقعیت چیز دیگری است.

کیفیت گاوصندوق های ایرانی های مختلف می تواند گویای این موضوع باشد که آیا این برندها ارزش خرید دارند یا نه. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده گاو صندوق در ایران برند گنج بان می باشد.

گنج بان گاوصندوق های مختلفی از جمله گاوصندوق دیجیتال تولید می کند. وجود گارانتی معتبر در گنج بان گواه این موضوع می باشد که کیفیت محصولات تولیدی گنج باند بسیار بالا بوده و شما می توانید با خیالی آسوده گاوصندوق گنج بان را خریداری کنید.

برندهای مختلفی در ایران گاوصندوق تولید می‌کند که معتبر ترین آنها عبارتند از:

  • گنج بان
  • کاوه
  • خرم
  • گنجینه
  • آریا

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی

ساخت گاوصندوق اثر انگشتی بانکی

برای ساخت گاوصندوق اثر انگشتی بانکی باید ملاحظات امنیتی بیشتری بخرج شد و بدنه این کار صندوق را بسیار مقاوم ساخت.

در ساخت گاوصندوق اثر انگشتی بانکی از پیچیده ترین الگوریتم های امنیتی استفاده می شود و معمولاً برای آن رمز های مختلف دیجیتالی و ضد سرقت در نظر گرفته میشود.

برای آنکه گاوصندوق اثر انگشتی بانکی کیفیت بالایی داشته باشد و از عدم نفوذ سارقان به داخل آن اطمینان کامل حاصل شود بهتر است از یک برند معتبر گاوصندوق را خریداری کنید حتی اگر هزینه بیشتر پرداخت کنید.

گاوصندوق اثر انگشتی چیست

گاوصندوق اثر انگشتی گاوصندوقی است که برای بازگشایی آن از حسگر حساس به اثر انگشت استفاده می شود و از راه های مختلف دیگری نیز می توان قفل آن را باز نمود.

خرید گاوصندوق اثر انگشتی می توان امنیت اسناد و مدارک و طلا و یا پول هایی را که در گاوصندوق نگهداری می کنید چندین برابر نمایید. با خرید گاوصندوق اثر انگشتی دیگر نیازی نیست که نگران فراموشی رمز گاوصندوق باشید زیرا می توانید با اثر انگشت خودتان و یا چند نفر دیگر که به آنها اعتماد دارید و اثر انگشت آنها منحصر به فرد و یکتا می باشد قفل گاوصندوق را باز کنید.

از دیگر مزایای خرید گاوصندوق اثر انگشتی این است که دیگر نگران گم شدن کلید گاوصندوق نخواهید بود زیرا از چندین طریق می توانید این گاوصندوق را باز کنید و به محتویات داخل آن دسترسی داشته باشید. این گاو صندوق ها با روشهای بازگشایی به وسیله اثر انگشت، بازگشایی به وسیله رمز دیجیتال عددی،بازگشایی با استفاده از کلید مادر قابل باز شدن می باشند.

معایب گاوصندوق اثر انگشتی

در کنار مزایای گاوصندوق اثر انگشتی که با هم مطالعه کردیم معایبی هم برای این محصول ذکر شده است که عبارتند از:

  • قیمت بالا به دلیل وجود حسگر های اثر انگشتی
  • عدم بازگشایی گاوصندوق توسط افراد مختلف
  • امکان اختلال در کار گاوصندوق اثر انگشتی به دلیل قطع برق و یا اتمام باتری

البته باید این این نکته را در نظر بگیرید که با خرید گاوصندوق اثر انگشتی می توان امنیت را در سطح بسیار بالایی برقرار کرد و دیگر نگران فراموشی رمز و یا گم کردن کلید گاوصندوق نبود.

با استفاده از این گاوصندوق در زمان قطع برق میتوانید با کلید یدک و یا کلید مادران را باز کنید و احتمال اختلال در سیستم حسگر اثر انگشتی در برندهای کم کیفیت وجود دارد.

رمز اثر انگشتی گاوصندوق چگونه کار میکند

گاوصندوق های اثر انگشتی از حسگرهای حساس به اثر انگشت استفاده شده است. طور که می دانید اثر انگشت افراد یک تا بوده و منحصر به فرد می باشد و اثر انگشت افراد مختلف با هم متفاوت خواهد بود.

در گاوصندوق های اثر انگشتی این حسگر ها قادر به شناسایی ناهمواری های سطح پوست بوده و می توانند آن را با الگوی خاصی که از قبل به آن داده شده است تطابق دهند.

 در ابتدا صاحب گاوصندوق باید اثر انگشت خود را در گاوصندوق ثبت کند که برای اینکار انگشت خود را برای چند ثانیه بر روی حسگر قرار می‌دهد و این حسگر اثر انگشت فرد را اسکن می کند و به عنوان الگو در خود ذخیره می کند.

در در دفعات بعدی هر بار که فرد انگشت خود را بر روی این حسگر قرار می دهد گاوصندوق آن را اسکن کرده و با الگوی ذخیره شده مقایسه می کند و در صورت یکسان بودن اثر انگشت وارد با الگوی ذخیره شده درب گاوصندوق باز میشود.

گاوصندوق اثر انگشتی بخریم یا نه

با وجود مزایا و معایبی که برای خرید گاوصندوق اثر انگشتی ذکر کردیم این سوال مطرح می‌شود که آیا گاوصندوق اثر انگشتی بخریم یا نه؟

خرید گاوصندوق اثر انگشتی برای تامین امنیت بیشتر محتویات داخل گاو صندوق گزینه مناسبی محسوب می شود اما با وجود حسگرهای پیشرفته در این گفتند و قیمت آن نسبت به گاوصندوق های معمولی کمی بیشتر می باشد.

به هر حال می توان گفت خرید گاوصندوق ایمن اثر انگشتی کمی هزینه بر است که تامین امنیت در آن می تواند امتیاز مثبتی در مقابل هزینه بالای آن باشد.

اگر شما فردی هستید که رمز گاوصندوق را فراموش می‌کنید و یا یادتان می رود که کلید گاوصندوق را کجا گذاشته اید خرید گاوصندوق اثر انگشتی برای شما پیشنهاد مناسبی محسوب می شود.

خرید این گاوصندوق برای سالمندان و همچنین برای کسانی که نگران امنیت اسناد و مدارک خود هستند مناسب است. اگر می خواهید در سطح معمولی امنیت گاوصندوق تامین شود و اسناد و مدارک نه چندان مهمی را در آن نگهداری کنید خرید گاوصندوق های معمولی برای شما مناسب است و دیگر نیازی به خرید گاوصندوق اثر انگشتی و پرداخت هزینه بیشتر نیست.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان