تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰

جایزه ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی برای استارت آپ‌ها

روابط عمومی شرکت تجربه شاپرک آبی اعلام کرده است در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و ایده‌های نو برای کسب‌وکاری‌هایی که پتانسیل رشد مقیاس پذیر دارند، در نظر دارد برای سال ۱۴۰۱ جایزه‌ای به یک استارت‌آپ ایرانی اهدا کند.

رویداد۲۴ روابط عمومی شرکت تجربه شاپرک آبی اعلام کرده است در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و ایده‌ ‌های نو برای کسب‌وکاری هایی که پتانسیل رشد مقیاس پذیر دارند، در نظر دارد برای سال 1401 جایزه‌ای به یک استارت‌آپ ایرانی اهدا کند.

این جایزه به ارزش حداقل 300 و حداکثر 500 میلیون تومان است.

جایزه 300 تا 500 میلیون تومانی برای استارت آپ‌ها

برنده این جایزه در دو مرحله انتخاب می شود، در مرحله اول اطلاعات ارسالی تمامی استارت‌آپ‌هایی که برای دریافت جایزه ثبت نام کرده‌اند، توسط هیاتی از داوران بررسی می‌شود و استارت آپ هایی که حداقل استانداردهای موردنظر را داشته باشند به مرحله دوم راه خواهند یافت.

در مرحله دوم استارت‌آپ‌های برگزیده به رای گیری گذاشته می‌شوند و در نهایت این جایزه به استارت‌آپی تعلق خواهد گرفت که بیشترین رای مردمی را به خود اختصاص دهد.

این جایزه توسط شرکت شاپرک آبی که تخصص آن ارائه‌ی "مشاوره‌ی مدیریت" به کسب و کارها و صنایع گوناگون است ، با عنوان "جایزه یونیکورن شاپرک" به استارت آپی اهدا می‌شود که دارای پتانسیل رشد بیشتری نسبت به سایر رقبا بوده و منتخب مردم باشد.

روابط عمومی شاپرک تاکید کرده است که این جایزه نقدی و کاملا بلاعوض است و در بازه سال 1401 به برنده این جایزه اهدا خواهد شد.

در انتهای این پیام اشاره شده است که اعضای هیات داوران و جزییات این جایزه در همایش آنلاین مشاورشو که در تاریخ 12 آذر برگزار می‌شود به اطلاع عموم می‌رسد.

در این رویداد که به صورت آنلاین با محوریت معرفی مشاوره مدیریت برگزار می‌گردد افرادی از صنایع گوناگون که علاقه‌مند یا فعال در صنعت مشاوره هستند حضور دارند.

استارت‌آپ‌هایی که علاقه‌مند هستند برای این جایزه ثبت‌نام کنند می‌توانند تا 11 آذرماه به وبسایت مدرسه مشاوره شاپرک مراجعه نمایند.

برچسب ها: استارت آپ
نظرات شما
پیشخوان