تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

۴۱ سهم پرضرر در یکسال گذشته

در یک سال اخیر بازار حال و روز خوشی نداشته و اکثر سهم های بورس نسبت به سال گذشته افت زیادی داشتند. در این مطلب سهم هایی که بیشترین ضرر را در یکسال گذشته داشتند و سهامداران خود را متضرر کردند را لیست نموده ایم.

دلیل اصلی ریزش بورس

رویداد۲۴ با توجه به ورود شاخص بورس بر مدار نزولی از سال گذشته، معاملات بورس از مدت‌ها قبل، تحت تاثیر هیجانات ایجاد شده در این بازار وارد دوران نوسانی شد و ضرر و زیان سهامداران را به دنبال داشت؛ نوسان‌های متعدد بورس باعث شده که برخی سهامداران به ویژه تازه‌واردها بدون هیچگونه تحلیلی اقدام به رفتارهای هیجانی در این بازار کرده و در صف‌های خرید و فروش قرار بگیرند. آمارهای ارائه شده از جریان نقدینگی سهامداران حقیقی، نشان‌دهنده خروج پول سهامداران خرد از بورس طی چند ماه اخیر بود

با این وجود قیمت برخی از سهام در بازار سرمایه نسبت به سال گذشته افت بسیاری داشته اند. در این مطلب در بازه زمانی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ تا ۱۴۰۰/۰۹/۱۰، ۴۱ سهم مورد بررسی قرار گرفته است که در این بین گکوثر با ۹۸ درصد افت بیشترین افت قیمت را داشته است.

    در ادامه فهرستی از نمادهایی را خواهیم آورد که قیمت آن ها به هر دلیلی از جمله افزایش سرمایه یا سقوط بورس افت شدیدی را شاهد بوده اند.

    سهام-پر-ضرر

    منبع: نبض بورس

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: بورس
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان