تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰
مجتمع فنی تهران-نمایندگی انقلاب

دنبال یک شغل خاص و پر درآمد هستی، اما مهارت لازم را نداری!

مجتمع فنی تهران- نمایندگی انقلاب ضمن اعلام آمادگی و اشتیاق درتامین نیاز‌های آموزشی فراگیران با بهره گیری از توانمندترین و مجربترین مدرسین و اجرای استاندارد و اثربخش دوره‌های مورد درخواست شما دانشپذیران گرامی بستری فراهم کرده تا بتوانید با مهارت وارد بازار کار شوید.

مجتمع فنی تهرانرویداد۲۴ مدیریت دانش محور و تلاش برای ارائه خدمات و محصولاتی متناسب با هزاره سوم در جهت آموزش مهارتها و تخصصهای پیشرفته و همچنین کارآفرینی و اشتغال، بخشی از فعالیتهای گسترده مجتمع فنی تهران به منظور نیل به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور عزیزمان می باشد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با تکیه بر کادر آموزشی قوی خود با دپارتمانهای تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، هنر ومعماری،زبانهای خارجی،مد وپوشاک،تشریفات و گردشگری، فرهنگ و هنر،سینمای دیجیتال و صنایع دریایی نموده است، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ با دسترسی بسیار آسان جهت رفت و آمد شده است.

تماس با ما

66939772

66933439

66576455

معرفی مهم ترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دپارتمان فناوری اطلاعات (IT)

  • مهندسی شبکه:

مهندسی شبکه یکی از گرایش های تخصصی رشته کامپیوتر می باشد و وقتی که دو یا چند شبکه کامپیوتر به هم متصل می شوند، یک شبکه کامپیوتری ایجاد می شود. تقریبا تمام شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ دنیا نیاز دارند که کامپیوترها و تجهیزاتشان را از طریق شبکه، به یک دیگر متصل کنند.

کسانی که در دوره های آموزش مهندسی شبکه شرکت می کنند، توانایی طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه های کامپیوتری را به دست می آورند و می معمولا در واحد انفورماتیک شرکت ها و سازمان ها می توانند مشغول به کار شوند.

دوره های مهندسی شبکه یکی از دوره های پرطرفدار و کاربردی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد که هر ساله زیر نظر برترین اساتید برگزار می گردد. هنرجویان و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایند و پس از اتمام دوره آموزشی می توانند با دانشی که آموخته اند وارد بازارکار شوند.

  • برنامه نویسی

زبان های مختلفی در زمینه برنامه نویسی وجود دارد که برخی از آن ها مخصوص انجام کارهای خاصی می باشند. شما برای یادگیری نیازی نیست تمامی زبان های برنامه نویسی را یاد بگیرید و با یاد گرفتن یکی از زبان ها می توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در شاخه های مختلف زبان برنامه نویسی دوره های آموزشی برگزار می کند و علاقمندان می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام در دوره های زبان برنامه نویسی می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

  • طراحی وب

طراحی وب یکی از کاربردی ترین راه ها برای ارتباط با دنیای خارج می باشد و این طراحی نیاز به سلیقه، خلاقیت و دانش دارد. طراحی وب با استفاده از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد و این سلیقه و خلاقیت فرد طراح می باشد که می تواند سایت خود را برتر از سایت های دیگر نشان دهد.

هر ساله وب سایت های بسیار زیادی طراحی و توسعه داده می شوند و با پیشرفت تکنولوژی این سایت ها نیز حرفه ای تر شده اند. شبکه جهانی وب که ما آن را با عبارت www می شناسیم و امروزه به آن اینترنت گفته می شود و می توان با متصل شدن به این شبکه، به سایت های زیادی دسترسی پیدا کنیم.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده تمامی دوره های طراحی وب می باشد و علاقمندان می توانند در دوره های مختلف این مجموعه شرکت نمایند. جهت ثبت نام در دوره های طراحی وب می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید و یا به صورت حضوری به کارشناسان این مجموعه مراجعه نمایید.

  • ICDL-Office

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره آموزش ICDL را برای هنرجویانی که علاقمند به یادگیری مهارت های it می باشند، برگزار می کنند. آنچه در این دوره ها آموزش داده می شود می تواند برطرف کننده نیازهای تخصصی و یا عمومی فرد در هر رشته اعم از فنی و مهندسی، مدیریت، حسابداری و مالی و … باشد.

دپارتمان مالی و مدیریت

  • علوم مالی، مدیریت و بورس

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های در زمینه مبانی مدیریت سرمایه گذاری در بورس برگزار می کند، اگر علاقمند به حضور در هریک از دوره های آموزشی می باشید می توانید همین حالا ثبت نام فرمایید.

به صورت کلی دوره هایی که مجتمع فنی برای هنرجویان درنظر گرفته به سه بخش اصلی تقسیم می شوند:

  1. آموزش مدیریت و ارتقاء مهارت های مسئولین دفاتر
  2. آموزش سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی
  3. آموزش سرمایه گذاری در بورس
  • حسابداری

آموزش حسابداری همیشه یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین دوره ها محسوب می شود و این دوره در موسسات مختلفی آموزش داده می شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله این دوره را زیر نظر برترین اساتید و در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می کند و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

شاخه های آموزش حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به دو مورد زیر تقسیم می شوند:

  1. آموزش حسابداری ویژه بازار کار: این دوره یکی از کامل ترین دوره های حسابداری محسوب می شود و یکی از مزیت های این دوره، آموزش به صورت پروژه محور می باشد و هنرجو با بازار کار حسابداری آشنا می شود و یک تجربه اولیه و مهم برای او محسوب می شود.
  2. آموزش حسابداری مکانیزه: در این آموزش هنرجویان حسابداری را به صورت مکانیزه یا همان نرم افزاری یاد می گیرند. هر فردی که دارای تخصص حسابداری می باشد باید حداقل به یکی از نرم افزارهای حسابداری تسلط داشته باشد.

دپارتمان هنر و گرافیک

  • سینمای دیجیتال

از تولید دوربین های عکاسی و فیلم برداری با کیفیت گرفته تا ظهور نرم افزارهای گرافیکی که به طور کلی تحول عظیمی در این حرفه ایجاد کردند. امروزه هر فردی که قصد ورود به دنیای سینمای دیجیتال را دارد، باید از ابتدا و به طور کامل تمامی موارد لازم را آموزش ببیند.

سینمای دیجیتال شاخه های مختلفی دارد که هر فردی با توجه علاقه خود می تواند آن را آموزش ببیند و در آینده به صورت حرفه ای مشغول به کار شود. در ادامه به برخی دوره های سینمای دیجیتال که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، می پردازیم:

-آموزش عکاسی دیجیتال

-آموزش After Effects

-آموزش EDIUS

-آموزش پکیج انیمیشن

-آموزش Premiere

  • گرافیک

گذر زمان این را ثابت کرده است که دوره های آموزشی نرم افزار های گرافیکی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از پرطرفدارترین دوره ها در بین هنرجویان می باشد.

به همین دلیل نمایندگی انقلاب نگاه ویژه ای به نحوه برگزاری این دوره ها دارد، مجتمع فنی تهران با همکاری اساتید برجسته کشوری به همراه امکانات به روز دوره های آموزش نرم افزار های گرافیکی را برگزار می کنند. قابل ذکر است که درپایان دوره ها به هنرجویان مدرک 2 زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

 

شماره های تماس:

66939772

66933439

66576455

آدرس:

خیابان آزادی بین خیابان دکتر قریب و اسکندری شمالی روبروی پارک، اوستا پلاک 145

آدرس اینستاگرام:

Mft.enghelab

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مهندسی ، آموزش مجازی
نظرات شما
پیشخوان