تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۰

محبوبترین خواننده های ایران و آهنگ جدید

یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌های دنیا را می‌توان گوش دادن به موسیقی دانست. کم نیستند افرادی که تمام فعالیت‌های خود را با پس زمینه آهنگ انجام می‌دهند.

رویداد۲۴ یکی از لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌های دنیا را می‌توان گوش دادن به موسیقی دانست. کم نیستند افرادی که تمام فعالیت‌های خود را با پس زمینه آهنگ انجام می‌دهند؛ از تمیز کردن خانه گرفته تا پیاده روی تا پارک سر خیابان! از نظر روانشناسی، گوش کردن به آهنگ بسیار برای سلامت روان مفید و تاثیرگذار است. نه تنها آهنگ‌های شاد، بلکه آهنگ‌های غمگین نیز به نوعی باعث خوب شدن حال انسان می‌شوند. این آهنگ‌ها نیز با لمس کردن احساسات سرکوب شده و مدفون شده می‌توانند باعث سر باز کردن آنها شوند و از این جهت به حفظ و افزایش سلامت روحی افراد کمک کنند‌. برای همین است که همیشه تعداد چشمگیری از مردم به دنبال دانلود آهنگ جدیدی برای تغییر حال و هوای خود هستند. خوشبختانه کشور ما دارای گنجینه‌ای غنی از موسیقی‌های زیبا و لذت بخش و همچنین خواننده‌های محبوبی است که نیاز ما به شنیدن موسیقی خوب را به بهترین نحو، برطرف می‌سازند. در ادامه به معرفی ۵ مورد از محبوب‌ترین خواننده‌های ایرانی می‌پردازیم.

  • محسن چاووشی

محسن چاووشی یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های موسیقی در ایران است. شاید شما نتوانید در تاریخ خواننده‌ای را بیابید که بدون برگذار کردن حتی یک کنسرت، توانسته باشد تا این حد محبوب و پرطرفدار باشد. این خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی از جهات بسیاری توانسته است محبوب مردم واقع شود که بارزترین آن، مردمی و دغدغه‌مند بودن او است. به عنوان مثال مورد توجه‌ترین اثر این خواننده، قطعه خوزستان است که چاووشی در آن به شرح مشکلات مردم خوزستان پرداخته است. توجه این خواننده نیز به اشعار حضرت مولانا و توانایی تبدیل آنها به آهنگ‌ شاد، غمگین، پر شور و ... به شدت تحسین شده است. دانلود آهنگ جدید محسن چاووشی و حتی آهنگ‌های قدیمی او از ۱۱ آلبوم و تک آهنگ‌های جذابی که تا به حال ساخته است همیشه از عبارات پر سرچ در گوگل بوده‌اند که باعث شده محسن چاووشی، از محبوب‌ترین خواننده‌های ایران به شمار بیاید.

  • دانلود اهنگ جدید از محسن یگانه

محسن یگانه، خواننده، نوازنده، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده ۳۵ ساله ایرانی، توانسته است با صدای دلنشین و مهارت بالایی که در ساخت آهنگ‌های جذاب و شنیدنی دارد به شدت مورد محبوبیت قرار بگیرد. معروف‌ترین قطعه این خواننده سبک پاپ ایرانی را می‌توان آهنگ "بهت قول می‌دم" نام برد که در یوتیوب فارسی، با بیش از ۱۲۰ میلیون بازدید در رتبه چهارم از نظر پربازدیدترین ویدئو قرار دارد. این آهنگ نه تنها از جانب ایرانیان بلکه از طرف یوتیوبرهای خارجی نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفت. پس از آن در سال ۲۰۲۰، عایشه گل جشکون، خواننده و بازیگر ترکیه‌ای به کمک خود محسن یگانه این آهنگ را باز آفرینی کرد. در کنار تک آهنگ "بهت قول می‌دم"، محسن یگانه توانسته است با ۶ آلبوم طرفداران بسیاری را جذب کند و آهنگ‌‌های جدید او به هنگام دانلود آهنگ جدید به شدت مورد استقبال واقع شوند. دانلود اهنگ جدید از تمامی خواننده محبوب کشور از طریق سایت های مختلف امکان پذیر است. 

  • احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری ۳۷ ساله فرزند خواننده سبک سنتی معروف، ایرج خواجه امیری است. احسان که بر خلاف پدر در سبک پاپ فعالیت دارد به خوبی در این ژانر موفق شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. در کنار ۹ آلبوم دلنشین او تک آهنگ‌هایش به خصوص آن‌هایی که برای تیتراژ سریال‌ها ساخته می‌شوند به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبین قرار می‌گیرند. از این تک آهنگ‌ها می‌توان به تیتراژ سریال میوه ممنوعه، سریال غریبانه به عنوان اولین تک آهنگ تیتراژی او در سن ۱۹ سالگی، تیتراژ سریال آنام و ... اشاره کرد. نخستین کنسرت خواجه امیری که در کیش برگذار شد با استقبال گسترده مردم رو به رو شد و تا به امروز آهنگ‌های جدید او همیشه در جایگاه تاپ بخش دانلود آهنگ جدید سایت‌های دانلود آهنگ قرار می‌گیرند.

  • سیروان خسروی

سیروان خسروی از خواننده‌های به نام ایرانی در سبک پاپ و راک است که بیشتر معروفیت و محبوبیت خود را مدیون آهنگ‌های "نه نرو" و "ساعت ۹" است. علاوه بر این دو مورد، آهنگ "دوست دارم زندگی رو" یکی از انگیزشی‌ترین آهنگ‌های سال‌های اخیر به شمار می‌آید و افراد بسیاری حس و حال و اصطلاحا وایب آن را می‌پسندند. موفقیت در خوانندگی و گذر اخیر سیروان خسروی به بازیگری در سریال حرفه ای، از مواردی هستند که به افزایش محبوبیت آن کمک کرده‌اند. برادر او، زانیار خسروی نیز از خواننده‌های محبوب به شمار می‌آید و آهنگ‌های هر دوی آن‌ها به هنگام دانلود آهنگ جدید مورد توجه و استقبال مخاطبین واقع می‌شوند.

  • محسن ابراهیم زاده

امروزه سر به هر پاساژ و مجتمع خریدی بزنید قطعا یکی از آهنگ‌های محسن ابراهیم زاده را خواهید شنید. این خواننده و ترانه سرای سبک پاپ، توانسته است با موزیک ویدئوهای متعدد، کت‌های رنگی، عینک‌های متفاوت و جذاب به شدت مورد توجه مخاطبین نسل جوان قرار بگیرد. گفتنی است که ابراهیم زاده، توانسته بزرگ‌ترین کنسرت ایران را در ورزشگاه آزادی برگذار نماید. یکی از آهنگ‌های این خواننده ۳۴ ساله به نام "دونه دونه ۲" که پس از مورد استقبال واقع شدن "دونه دونه" ساخته و منتشر شد، امروزه تقریبا بین المللی به شمار می‌آید و آن را می‌توان اولین آهنگ ایرانی وایرال شده در شبکه اجتماعیِ پرطرفدار تیک تاک دانست که علاوه بر ایرانی‌ها، افراد خارجی و غیر فارسی زبان بسیاری به ساخت ویدئوهای تیک تاکی با آن می‌پردازند. گفتنی است آهنگ‌های ابراهیم زاده نیز در اکثریت مواقع در لیست تاپ بخش دانلود آهنگِ سایت‌های دانلود آهنگ قرار می‌گیرند.

دانلود آهنگ جدید ایرانی از سایت آهنگ بازی

آهنگ بازی، یک سایت دانلود آهنگ است که در به طور اختصاصی تمرکز خود را بر روی آهنگ‌های جدید گذاشته است. شما می‌توانید آهنگ‌های جدید و تازه انتشار محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی را به راحتی از سایت آهنگ بازی به نشانی اینترنتی http://ahangbazi.com دانلود نمایید.

نظرات شما
پیشخوان