تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۰۸ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

ریحانه پارسا با هودی بدون شلوار! + عکس

ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران هر روز چیز‌های عجیب دیگری را از خود نشان می‌دهد تا به این طریق بتواند برای خود فالوور جذب کند.

ریحانه پارسا

رویداد۲۴  ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرد ه است. حواشی پیرامون ریحانه پارسا در فضای مجازی کم نیست. ریحانه پارسا فیلم‌های مختلفی به بهانه‌های گوناگون از خودش منتشر می‌کند.ریحانه پارسا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن برای بیرون رفتن از شلوار استفاد نکرده است.

ریحانه پارسا با هودی بدون شلوار

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ریحانه پارسا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
2
5
درعصر ما تمام. تصاویر دروغ هستن مگر اینکه باچشم خودت ببینی واونم اگه دیدی هرگز حق گفتن اونونداری چه به رسه به اینکه روی حدس وگمان. چیزی تورسانه پخش بشه اونم بیای تاییدکنی واقعا دروغه چرااین قدر مردم زود باور هستن اون. خانم هم. مسلمان هست چیزی رو درموردش بگین کع.حقیقت نداره واقعیت نداره روز قیامت باید جواب داده بشه مگر شما خودت دیدی که میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
گفتی ریحانه پارسال مسلمانه،!!!!!!!؟؟؟؟؟؟پس حتما منم حضرت علی هستم
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
0
حتی اون چیزیکه به طوریقینی دیده باشیم باید از کنارش گذشت چون به آبروی دیگران لطمه وارد میکنه چه برسه به این عکسها و فیلمها که صحت و سقمش مشخص نیست .وقتی خداپوشاننده عیبهاست پس مانباید با انتشار چنین عکسها و فیلمهایی اونم به خاطر منافع اقتصادی با آبروی یک مسلمان بازی کنیم .شاید بگید کدوم آبرو؟کدوم مسلمان ؟همون آبرویی که برای خودتون وخانواده خودتون متصورهستید.همه ما انسانیم و بندگان خدا. چه بخواهیم چه نخواهیم از پدر و مادر مسلمان زاده شده ایم ومسلمان فطری محسوب میشیم ودر یک کشوری نفس میکشیم که قوانینش اسلامی هست وبرای حفظ و حراست از این کشور شهدای زیادی تقدیم شده .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان