تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۹ دی ۱۴۰۰

بهترین راه برای باربری به شهرستان

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان ها همیشه یکی از مهمترین دغدغه های هموطنانی بوده است که قصد خرید بار و کالا از شهر های دیگر را دارند.

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان ها در اسرع وقت 

 

حمل و نقل بار و کالا به شهرستان ها همیشه یکی از مهمترین دغدغه های هموطنانی بوده است که قصد خرید بار و کالا از شهر های دیگر را دارند. علاوه بر این ، بسیاری از افراد قصد مهاجرت از شهر خود به سایر شهر ها را دارند و برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل نیاز به تیم حرفه و متخصص برای جابجایی آنها دارند . از همین جهت ، برآن شدیم تا با معرفی یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری که ارزانترین و مطمئن ترین خدمات باربری را با سالها سابقه ارائه می نماید خیال شما را در خصوص باربری بین شهری آسوده کنیم .

 

 

ارسال محموله ، بار و کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی از طریق خدمات آنی بار در کمترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه انجام میشود و سیستم باربری سراسری این مجموعه امکان ثبت درخواست سفارش از هر نقطه ای از کشور را برای شما فراهم می نماید .

 

 

برای حمل و نقل محموله های شما ، آنی بار انواع خودروهای باربری را در اختیارتان قرار میدهد تا با مناسب ترین خودرو در کمترین زمان و با کمترین هزینه محموله های منتقل شوند .

 

 

انواع خودروهای مخصوص باربری به شهرستان

 

برای باربری به شهرستان ها ، آنی بار همه نوع خودروی باربری را برای انتقال محموله های شما در اختیارتان قرار میدهد تا در اسرع وقت امکان باربری ارزان و تخصصی برای شما فراهم باشد .

 

 

همانطور که میدانید ، خودروهای باربری بر اساس توان و ابعاد اتاق مورد استفاده قرار میگیرند و امکان حمل حجم مشخصی از بار و کالا را خواهند داشت . از همین جهت ، ناوگان گستره آنی بار امکان خدمات دهی از همه نقاط کشور را برای شما فراهم می نماید تا در اسرع وقت با بهترین کامیون یا تریلی محموله شما حمل شود .

 

 

  • حمل بار با انواع تریلی ( کفی ، چادری ، کمرشکن )
  • حمل با با انواع کامیون ( تک ، جفت 911 )
  • حمل بار با کامیونت ( مسقف و روباز )
  • حمل بار با نیسان وانت

 

حمل و نقل تخصصی با خودروهای باربری توسط آنی بار نه تنها از تهران ، بلکه از همه شهر ها و استان های کشور نیز انجام میشود . به عنوان مثال ، برای باربری کرج به شهرستان ، آنی بار همه روزه انواع خودروهای باربری را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با ایمنی و سرعت بالا به شهر های دیگر انتقال دهید .

 

 

بیشترین ایمنی با بیمه نامه کامل باربری شهرستان

 

برای حمل و نقل بار و کالا و محموله ها به نقاط مختلف ، استفاده از بیمه نامه یک امر ضروری و لازم میباشد . در حمل و نقل جاده ای همواره خطرات بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است سبب بروز خسارت هایی شوند . به عنوان مثال ، تصادف خودروی حامل ممکن است سبب آسیب دیدگی یا تخریب کلی محموله شود .

 

علاوه بر این ، سرقت محموله ، آتش سوزی ، شکستگی ، آب خوردگی و . . . . نیز از جمله خساراتی هستند که بروز آنها غیر قابل پیش بینی است .

 

از همین جهت برای حمل و نقل بین شهری ، آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده مینماید تا در صورت بروز خسارات ، امکان جبران حداکثری خسارات فراهم باشد .

 

مجموعه آنی بار طرف قرارداد با بیمه ایران میباشد که کاملترین بیمه نامه را در صنعت باربری در اختیار صاحبین بار و شرکت های باربری قرار میدهد .

 

 تا سقف 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان به تمامی محموله های حمل شده توسط آنی بار تعلق خواهد گرفت .

 

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان

 

همانطور که عرض کردیم ، مجموعه آنی بار در حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل نیز خدمات باربری را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه بصورت سراسری در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . اگر قصد دارید اثاثیه خود را از تهران یا شهرستان ها به نقاط دیگر کشور ارسال کنید ، آنی بار با تیم حرفه ای خود امکان حمل و نقل تخصصی و ایمن و سریع را برای شما فراهم می نماید .

 

 

حمل اثاثیه بصورت تخصصی با کامیونت های مسقف و مخصوص اثاث کشی انجام میشود و کارگران حرفه ای و آموزش دیده آنی بار برای حمل و نقل اثاثیه بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار میدهند . برای حمل اثاثیه به شهرستان ها ، سایر خودروهای باربری نیز قابل استفاده هستند . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اهواز ، می توانیم از نیسان وانت یا کامیونت روباز نیز استفاده نمایید که بستگی به میزان و حجم اثاثیه شما دارد . 

 

 

چه نوع بارهایی توسط آنی بار حمل میشوند ؟

 

مجموعه آنی بار امکان حمل و نقل و ارسال انواع بار و کالا به همه نقاط کشور را دارد اما در خصوص خدمات باید قوانین و مقررات کشوری را نیز در نظر گرفت . برخی از انواع اقلام و کالاها مشمول ممنوعیت حمل و نقل میباشند و انتقال آنها توسط آنی بار انجام نخواهد شد .

 

 

محموله هایی که دارای مواد منفجره و آتش زا هستند نیز ازجمله مواردی هستند که توسط آنی بار حمل نخواهند شد . اما در غیر این صورت ، انواع کالا و محموله های شخصی و تجاری شما با کمترین هزینه به همه نقاط کشور منتقل خواهند شد .

 

 

  • حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه
  • حمل تولیدات کارخانجات و صنایع
  • حمل و نقل انواع آهن آلات
  • ارسال بار و اثاثیه به خارج از کشور
  • حمل مواد اولیه تولیدات کارخانجات
  • حمل و نقل انواع خودروهای سواری
  • حمل و نقل مواد غذایی و خوراکی

 

 

مجموعه آنی بار برای حمل هر نوع بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده مینماید که ایمنی محموله و حفظ سرمایه شما را تضمین می نماید .

 

 

مشاوره و استعلام هزینه های حمل و نقل

 

ارسال تخصصی محموله های شما به نقاط مختلف کشور و شهرستان ها همراه نیاز به مشاوره تخصص نیز دارد . انتخاب خودروهای باربری مناسب ، میزان بیمه مناسب ، تسهیل بارگیری و تخلیه و . . . که سبب کاهش هزینه های شما میشوند از طریق مشاوره انجام میشوند .

 

علاوه بر این ، استعلام کرایه نیز مهمترین بخش خدمات باربری است که صاحبین بار با اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه می توانند هزینه های خود را بصورت کامل مدیریت کنند .

 

حمل و نقل بین شهری بار و کالا از تخصص های مجموعه آنی بار است و بصورت همه روزه برای انتقال انواع بار و کالا در اختیار شما قرار میگیرد . شما می توانید برای دسترسی سریع به خدمات باربری آنی بار از طریق تماس تلفنی با شماره های شرکت و یا از طریق وبسایت مجموعه اقدام نمایید و بهترین و سریعترین خدمات باربری بین شهری را از طریق آنی بار نجام دهید .

 

تماس : ۵۷۶۶۹-۰۲۱

وبسایت : https://anibar.net

برچسب ها: حمل و نقل
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان