تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

خرید زمین در متاورس برای ایرانی‌ها گران تمام می‌شود؟

متاورس در حال حاضر در دنیای ارز‌های دیجیتال بسیار خبرساز شده است، اما علت هجوم ایرانی‌ها برای خرید زمین در متاورس چیست؟

خرید زمین در متاورس

رویداد۲۴ علت هجوم ایرانی‌ها برای خرید زمین در متاورس چیست؟ چگونه و از چه طریقی می‌توانیم در پلتفرم متاورس زمین خرید و فروش کنیم؟ با ما همراه باشید.پس از فراگیر شدن موضوع متاورس و فعالیت‌های آن، آگهی‌هایی مبنی بر فروش زمین در متاورس در برخی از پلتفرم‌های داخلی همچون دیوار منتشر شده است. اما ماجرا چیست؟

آگهی دهندگان در واقع واسطه‌هایی هستند که قصد دارند از این راه برخی از کالا‌های مجازی موجود در دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (Sandbox) را به فروش برسانند.

خرید زمین در متاورس

مدتی است که متاورس بحث داغ محافل مختلف شده و حالا شاهد فروش زمین‌های موجود در متاورس هستیم. پیرو همین مسئله چندین آگهی در پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین همچون دیوار منتشر شده که مفاد آن فروش زمین و سرمایه‌گذاری در متاورس است.

خرید زمین در متاورس برای ایرانی‌ها گران تمام می‌شود؟

مطابق آنچه به دستمان رسیده، بیشتر این آگهی‌ها از سوی واسطه‌گران درج شده است. ماجرا از این قرار است: افرادی که قبلا تجربه خرید و فروش کالا‌های مجازی را از دیسنترالند و سند باکس داشته‌اند، با درج چنین آگهی‌هایی در پی دادن مشاوره خرید و فروش زمین به کسانی هستند که اطلاعات اندکی در این حوزه دارند.

البته پلتفرم‌های آنلاین داخلی به دلیل خط مشی‌هایی که دارند از دیروز نسبت به حذف چنین آگهی‌هایی اقدام نموده‌اند. عنوان برخی از این آگهی‌ها «خرید و فروش زمین در متاورس» یا «سرمایه گذاری در متاورس» است.

اگر درباره خرید و فروش اقلام مجازی مطالبی شنیده باشید، باید بدانید که بازار‌هایی وجود دارد که افراد می‌توانند محصولات مجازی مورد نیازشان را در حوزه متاورس از آنجا تهیه کنند. این بازار‌های اختصاصی برای هر پلتفرم به طور مجزا وجود دارد یا اینکه می‌توان آن‌ها را از بازار‌های معروف دیگری مانند توکن‌های غیر مثلی تهیه کرد.

مثلا می‌توانید زمین‌های مربوط به پلتفرم دیسنترالند را در مارکت مختص به خود آن بخرید یا اقلام مجازی سندباکس را می‌توانید از بازار‌های مطرح NFT مانند Opensea و Rarible خریداری کرد.

سرانجام اگر فردی قصد خرید زمین در حوزه متاورس دارد، نیازی به مشاوره واسطه‌ها ندارد و اگر تا به حال با پلتفرم‌های ارز دیجیتال کار کرده باشد، قادر است به راحتی و از طریق اتصال کیف پول خود به دیسنترالند یا سندباکس و هر بازار پلتفرم دیگری، اقلام مورد نیازش را بخرد یا بفروشد.

کاربری در این باره نوشت: من هرجور حساب میکنم این متاورس هم نهایتا یه چیزی میشه مثل تکنولوژی 3d تلویزیونا، یه مدت هایپ شد، بعدم ریختنش سطل آشغال. همچنان تعداد زیادی از مردم خرید فیزیکی رو بیشتر از مجازی دوست دارن، اگر هم قرار باشه مجازی خرید کنن این همه دنگ و فنگ هیچ جذابیتی برای کسی ایجاد نمیکنه واقعا

دیگری نوشت: چرا مردم با پیشرفت مشکل دارن؟ هیچ می دونی چقدر نفع داره متاورس اگه درست اجرا شه همین اجداد شما بودن که با تلفن ، گوشی ، اینترنت مشکل داشتن فقط یه لحظه به تاثیرات این اتفاقات فکر کن بعد می فهمی چرا پیشرفت مهمه همه چی هم اونقدری که فکر می کنی تو کل دنیا هماهنگ نیست

کاربر دیگر نوشت: طرف تو فیس بوک مدیر محصوله میگه که ما خودمون هنوز خیلی نمیدونیم متاورس چیه و قراره چه اتفاقی میفته اون وقت بعضی از عزیزان دارن در مورد خرید زمین تو متاورس سخنرانی میکنن

دیگری نوشت: تو متاورس نمی‌شه کارتن‌خواب بود پول خونه و زمین نداد؟

کاربر دیگر نوشت: ملت دارن توی متاورس زمین میخرن، اونوقت من یه متر زمین توی دنیای واقعی هنوز ندارم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
0
0
ایرانی و ترک و عرب و روس در کل خاورمیانه ای و... جماعت بخاطر عقب ماندگیهای تاریخی که داشتن و نسل به نسل انرو تجربه کردن بعد یک اتفاقی افتاد و پولی بدست اوردن خواستن این عقده های چند ساله رو جبران کنن هر چیزی تو دنیا بیاد به عنوان تکنولوژی میبینی یک شیخ شپشو ثروتمند عرب یا یک ایرانی اقازاده تازه بدوران رسیده رفته انرو خریده تازه طرز کار با ان وسیله یا تکنولوژی یا کالا هم بلد نیستن.فقط برا فرو نشاندن عقده هاشون تهیه میکنن.چرا تو سوئیس یا خود یا کره جنوبی یا ژاپن این تبلغها رو به زور پیدا میکنی. ایا انها سرانه و در امد کمتری نسبت به ایرانی ها دارن؟.حتی اقشار ضعیف یا متوسطشون ز ایرانی پوادارتره
نظرات شما
پیشخوان