تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۱ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ارزان برای خرید همه چیز + کد تخفیف

«این‌چند» در دسته فروشگاه‌های اینترنتی ارزان قرار دارد و در مدت زمان فعالیت 4 ساله خود توانسته تنوع کالاهایش را تا حد قابل توجهی بالا برده و سهم ویژه ای در بازار برخی از کالاها از آن خود کند. از مزیت‌های کلیدی و حائز اهمیت این سایت نحوه ارائه خدمات، پاسخگوئی و در نهایت مشتری مداری آن است

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ارزان برای خرید همه چیز + کد تخفیف

رویداد۲۴ برای اینکه بتوانید خرید اینترنتی جذاب و مقرون به صرفه داشته باشید در وهله اول باید با بهترین فروشگاه اینترنتی که محصولاتش را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می دهد آشنا شوید. فروشگاهی که محدودیت در ارائه محصول نداشته و علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات چشمگیر، بتوانید برای خرید هر کالایی روی آن حساب باز کنید. از آنجایی که تهیه اغلب کالاها در حال حاضر در بستر وب و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی پر تعداد صورت می‌پذیرد (که هر روز هم بر تعدادشان افزوده می‌شود)، نیاز است تا با گزینه‌های مورد اعتماد این بازار آشنا شوید. فروشگاه‌هایی که در تمامی حوزه‌ها فعالیت داشته و قادر به دریافت وجه در بستری امن هستند، و تمامی کالاهای مورد نیاز شما را به صورت آنلاین و ارزان در اختیارتان قرار می‌دهند.

زنبیل، این‌چند و باسلام از جمله بسترهای مبادلاتی موفق و ارزان قیمت در این عرصه هستند، در این مقاله تصمیم داریم مزیت‌های خرید از این سایت‌های فروشگاهی را با شما در میان بگذاریم. اگر به دنبال تجربه کاربری و خرید از نوعی متفاوت هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی زنبیل

زنبیل را می‌توان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و ارزان دانست که با مهیا ساختن زمینه داد و ستد آسان توانسته نام خود را در ذهن مخاطبانش ماندگار سازد. مزیت‌های که یک کاربر در زمان ثبت سفارش در زنبیل شاهد آن است عبارتند از خرید با قیمت پایین، رویارویی با کالاهایی متنوع، تحویل به موقع و خدمات قبل و پس از فروش جالب توجه.

در حال حاضر تنوع کالاهای این آنلاین شاپ به حدود 10 هزار کالا می‌رسد، که با حمایت برندهای نام آشنا و موفق بازار هر روز بر تعداد و تنوع این کالاها افزوده می‌شود. نکته آخر آنکه استرداد وجه در این فروشگاه هم درکمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد و در صورتی که بنا به هر علتی از شرایط خرید خود ناراضی باشید در کمتر از 2 ساعت وجه پرداختی شما به حسابتان برگشت داده می‌شود.

فروشگاه اینترنتی این‌چند

معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی ارزان برای خرید همه چیز + کد تخفیف

«این‌چند» در دسته فروشگاه‌های اینترنتی ارزان قرار دارد و در مدت زمان فعالیت 4 ساله خود توانسته تنوع کالاهایش را تا حد قابل توجهی بالا برده و سهم ویژه ای در بازار برخی از کالاها از آن خود کند. از مزیت‌های کلیدی و حائز اهمیت این سایت نحوه ارائه خدمات، پاسخگوئی و در نهایت مشتری مداری آن است. همراهی تیم پشتیبانی اینچند از لحظه ثبت سفارش تا رسیدن کالا به دست مشتری و جلب رضایت کامل مشتریان، موجب ایجاد تجربه کاربری خوب و ماندگاری برای خریداران این سایت گردیده است، به نحوی که اغلب کاربران تمایل به تکرار این تجربه دارند. خرید کالا در اینچند از دو طریق وب سایت و اپلیکیشن صورت می‌پذیرد.

 در حال حاضر اینچند  در دسته سایت‌های فروشگاه‌های مارکت پلیس قرار دارد که در آن کالاها از تنوع و دسته‌بندی بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید در گروه‌بندی‌های متنوع اینچند شامل آرایشی،بهداشتی،سلامت، لوازم الکترونیک، مد و پوشاک، خانه و آشپزخانه، سوپر مارکت، کودک و نوزاد، ابزار و خودرو، فرهنگ و هنر و ورزش و سفر، متنوع‌ترین کالاها را با پایین‌ترین قیمت‌ها انتخاب و خریداری نمائید. احتمالا با مشاهده گروه‌بندی‌های «این‌چند» به خوبی دریافته‌اید که تا چه حد در انتخاب محصول دستتان باز است و برای تهیه هر محصولی می‌توانید روی این فروشگاه حساب باز کنید. 

مزیت بعدی اینچند به فروش‌های فوق‌العاده آن باز می‌گردد. این وب سایت علاوه بر تخفیف‌های همیشگی و پایدار، از برخی تخفیفات دوره‌ای و مدت دار هم برخوردار است که تحت عنوان شگفتانه در صفحه اصلی سایت قابل رویت است. بسته‌های تخفیف «این‌چند» از 5 تا 50 درصد متغیر است و به صورت دائمی به روز رسانی می‌گردد.

این فروشگاه اینترنتی از 4 نماد الکترونیکی معتبر و فعال برخوردار است که لوگوی آنها در پایین صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است. بررسی جزئیات این لوگوها نشان می‌دهد که این مجموعه علاوه بر برخورداری از ای نماد (نماد اعتماد الکترونیکی)، که برای تمامی بازارچه‌های اینترنتی الزامی است، از 3 نماد دیگر نیز برخودار گردیده که عضویت آن را در انجمن‌های صنفی و اتحادیه‌های کشوری کسب و کار به اثبات می‌رساند.  

از دیگر ویژگی‌های خرید اینترنتی از اینچند ارسال سریع کالا به سراسر کشور و رساندن آن به دست مشتری ظرف حداکثر 3 روز کاری می‌باشد. فروشگاه اینترنتی این‌چند در راستای ایجاد تجربه خریدی به یادماندنی در ذهن مشتریانش، قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده توسط این سایت را تضمین می‌کند. این فروشگاه اینترنتی همواره تلاش داشته تا چتر حمایتی خود را بر سر مشتریانش محفوظ نگاه دارد و با عودت وجه پرداختی و هزینه ارسال به صورت توامان در این راه اهتمام ورزیده است. برای درک بهتر آنکه چه مواردی شمول چتر حمایتی اینچند  قرار دارد، آیتم‌های مورد نظر را به صورت موردی برایتان آورده‌ایم:

1- وجود هرگونه ایراد یا مشکل فنی در کالای ارائه شده

2- عدم تطابق عکس با کالای ارسالی

3- ارسال کالای غیر اصل و فیک در عوض کالای اصل و برند

4- عدم رضایت از محصول و جزئیات آن پس از مشاهده کالا از نزدیک

5- عودت کالا بنابر هر علتی تا 7 روز کاری

شایان ذکر است در صورتی که محصولات ارائه شده توسط «این‌چند» مشمول گارانتی قرار گیرند اما محصول در بدو امر به صورت مشکل دار به دست مشتری برسد، این وب سایت کالای مورد نظر را پس گرفته و  مشتری دیگر نیازی به مراجعه به شرکت ارائه کننده گارانتی نخواهد داشت.

3- با سلام

با سلام هم یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی ارزان قیمت است که توانسته کالاهای متنوعی را در فضای آنلاین عرضه و مخاطبان بسیاری از آن خود کند. این سایت به سبب تجربه کاربری آسان، شیوه پرداخت امن، پشتیبانی حرفه‌ای و ایجاد زمینه اشتغال برای قشر وسیعی از زنان خانه‌دار در مرکز توجه قرار گرفته و همچون بازارچه‌ای محلی رو به گسترش است. از دیگر مزایای خرید از این بازارچه اینترنتی ضمانت بازگشت پول و ایجاد زمینه تعامل میان خریداران و غرفه داران است که موجب گردیده کالا با جزئیات دقیق‌تری به دست مشتری برسد.

اینچند بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ارزان اجناس

در حال حاضر فروشگاه اینترنتی این‌چند با اعمال بیشترین تخفیفات فصلی و دوره‌ای درصدد جلب رضایت حداکثری مشتریان خود برآمده است. هدف اصلی «این‌چند» آن است که کالای باکیفیت را با قیمتی ارزان و نحوی آسان و بی دردسر به دست مشتریان خود برساند. در این راستا چنانچه از طرفداران کالاهای اورجینال یا های کپی هستید، می‌توانید با مراجعه به پروفایل هر محصول از کیفیت آن اطمینان حاصل کرده و در کمال شفافیت و اطمینان خرید خود را به ثبت برسانید.

فروشگاه اینترنتی این چند همواره کالاهای خود را با تضمین اصالت و کیفیت به فروش می‌رساند و از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا و کسب رضایت کامل، مشتریان خود را تنها نمی‌گذارد. هرچند اغلب افراد دیجی کالا را به عنوان سایتی با تخفیفات شگفت‌انگیز می‌شناسند اما جالب است بدانید در حال حاضر در حدود 90 درصد از کالاهای این‌چند هم با تخفیف به فروش می‌رسند. برای اطلاع از کد تخفیف و درصد این حراج‌ها کافیست به آدرس اینترنتی سایتwww.inchand.com   مراجعه کرده و کالای مورد نیازتان را خریداری کنید. البته فراموش نکنید می‌توانید در بدو ورود به سایت و از طریق اسلایدر بالای صفحه بلیط بخت آزمایی خود را هم از گردونه شانس «این‌چند» دریافت کرده و از 50 هزار تا 200 هزار تومان تخفیف شگفت‌انگیز برخوردار شوید.  

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کیمیا
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
فروشگاه خوبی بود
ممنون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان