تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

محمد عمری را بیشتر بشناسید

محمد عمری بالاخره پس از یک سال تمرین در پرسپولیس روز قبل در یک بازی رسمی برای دقایقی راهی میدان شد.

محمد عمری

  رویداد۲۴محمد عمری که سابقه درخشش در رده امید را دارد بالاخره پس از یک سال در تمرین تیم بزرگسالان بالاخره روز قبل برای سرخ‌ها بازی کرد.

پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد تیم فجرسپاسی را در آزادی شکست دهد که یحیی گل محمدی در اقدامی جالب یک بازیکن جوان را برای نخستین بار راهی میدان کرد. آن هم درحالی که یحیی معمولا کمتر به بازیکنان جوان در پرسپولیس میدان داده و همین موضوع نشان می‌دهد که عمری چه عملکرد خوبی داشته که توانسته نظر مساعد یحیی را جلب کند.


بیشتر بخوانید:پیروزی پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل اول


به هر روی دقیقه ۸۱ بازی با فجر بود که محمد عمری به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد و در مدت زمان حضور در زمین عملکرد خوبی داشت و تکنیکش را نشان داد.

عمری متولد ۲۱ اسفند ۱۳۷۸ است و در پست وینگر چپ و راست و مهاجم توپ می‌زند. شماره ۸۰ فعلی تیم سرخپوشان درست مثل مهدی عبدی، بازیکن آکادمی پرسپولیس بوده و با توجه به آنکه نظر گل محمدی را جلب کرد مدتی است با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند و برای نخستین بار مقابل فجر به میدان رفت.

عمری رسما از مسابقات آسیایی سال گذشته و پیش از اعزام تیم به هند برای مرحله گروهی به لیست پرسپولیس اضافه شد. البته او پیش‌تر و با توجه به درخشش در رده امید‌های سرخ‌ها پیشنهاداتی نیز داشت.

تکنیک و سرعت بالا مهمترین ویژگی‌های بازیکن جوان پرسپولیس است؛ او فصل گذشته با به ثمر رساندن ۱۲ گل در رده دوم بهترین گلزنان امید‌های تهران ایستاد و با اختلاف یک گل، آقای گلی را از دست داد.

منبع: طرفداری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان