تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

تارتار: ذوب‌آهن بدتر از این هم نتیجه گرفته/ از بار مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید این تیم در آینده روز‌های خوبی را تجربه می‌کند.

ذوب آهن اصفهانرویداد۲۴ مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی عجیبی بود و یک گل استثنایی از تیم نفت دریافت کردیم. مسلط به بازی بودیم اما به آن شکل گل خوردیم و بعد از آن مدافع ما بی تجربگی کرد و اخراج او تمام برنامه‌های ما را به‌هم ریخت. این طبیعت فوتبال است و مطمئنم در آینده با نتایجی که می‌گیریم به هواداران تبریک هم خواهیم گفت. من مربی جوانی نیستم که بخواهم از مسئولیت شانه خالی کنم و با تمام وجود کار می‌کنم و به نتایج را برمی‌گردانیم. به این مساله ایمان دارم اما این طبیعت فوتبال است و یک روز برنده‌ و یک روز بازنده هستیم.

او ادامه داد: در تعطیلات نیم فصل سعی می‌کنیم کار کنیم و تیم را ترمیم کنیم. من به هواداران حق می‌دهم اما اتفاقات فوتبالی هم در این شکست تاثیرگذار بود. ما ذوب‌آهنی را تحویل گرفتیم که روز آخر فصل گذشته در این لیگ ماند و افزایش بودجه هم نداشت. باید واقع بین باشیم و به خاطر این‌که من اینجا آمدم که حتما نباید تیم ذوب‌آهن در رتبه بالایی باشد یا سهمیه بگیرد. در یکی دو سال گذشته تیم نتایج بدتری از امسال گرفت. ما همه چیز را باید در نظر بگیریم و با این وجود از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما باید صبور باشیم. اگر می‌خواهیم ذوب‌آهن برگردد به روزهایی که مدعی قهرمانی بود، باید هزینه بیشتری کنیم و صبور باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که "باید بیشتر هزینه کنیم تا بتوانیم با تیم‌هایی مثل فولاد، گل گهر و مس رفسنجان رقابت کنیم" گفت: ما نمی‌توانیم با بودجه محدود تیم را بالا نگه داریم و باید صبور باشیم. باید در نیم فصل تیم را ترمیم کنیم و سال بعد هم شرایط بهتری را دنبال کنیم. نمی‌شود با این بودجه محدود به دنبال سهمیه باشیم اما ان‌شاءالله باید در نیم فصل دوم جبران کنیم. ما بر اساس رزومه بازیکن خرید می‌کنیم اما این‌که یک بازیکن خوب کار نمی‌کند، مختص تیم ما نیست. برخی بازیکنان در این فضا نتوانستند خوب باشند اما باید ترمیم کنیم.

او اضافه کرد: من از خودم توقع بیشتری داشتم. انتظار من این بود که تیمم در رتبه بالاتری باشد اما این تیم واقعا در سال‌های گذشته شرایط خوبی نداشت. لازم است که صبوری کنیم اما هواداران حق دارند و شرمنده‌شان هستم. باید کار کنیم و تغییر ایجاد شود تا نیم فصل دوم بهتری را پیش رو داشته باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان