تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

تکذیب ادعای نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران

بانک ملی ایران ادعای نشت اطلاعات مشتریان این بانک را تکذیب کرد.

بانک ملی

رویداد۲۴ به دنبال طرح برخی ادعا‌ها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان، این بانک طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس‌ها و زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را نیز همواره مد نظر داشته است.

در عین حال این بانک همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست‌ها و روال‌های امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد‌ها و روش‌ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.


بیشتر بخوانید: قابلیت دریافت تمام تراکنش‌های مالی از طریق اپلیکیشن «بله»


در این اطلاعیه آمده است: بانک ملی ایران با توجه به اعتماد بالای مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آن‌ها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع، این ادعا را به سرعت پیگیری کرد و تیم‌های امنیت اطلاعات این بانک و شرکت‌های زیرمجموعه به منظور سنجش این ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه‌ها اقدام کردند و در حال حاضر نیز بررسی‌ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه‌ای مبنی بر صحت این ادعا حاصل نشده است.

منبع: 

پورتال بانک ملی

خبر های مرتبط
برچسب ها: بانک ملی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: