تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

علم الهدی: جایگاه بانوان در ورزشگاه باید طوری باشد که هیجانات آن‌ها منعکس نشود؛ متاسفانه دیروز این اتفاق افتاد

حجت الاسلام علم الهدی همچنین با تبریک پیروزی ملی پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفت: در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال بطور کامل مورد صیانت قرار نگرفت. وی افزود: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته و سرسپرده رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مقام ولایت است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌ها است.

علم الهدی: جایگاه بانوان در ورزشگاه باید طوری باشد که هیجانات آن‌ها منعکس نشود؛ متاسفانه دیروز این اتفاق افتاد

رویداد۲۴ نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در مدیریت کشور، دولت و سایر قوا باید دین حاکم باشد و زندگی مردم باید هندسه دینی پیدا کند.

به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که با حضور رییس قوه قضائیه برگزار شد افزود: باید هندسه دینی زندگی مردم را تشکیل دهد، زیرا دشمن برای تخریب ایمان و باور مردم در میدان است و می‌خواهد هندسه دینی زندگی مردم را برهم بزند تا مردم از نظام دست بکشند.

وی ادامه داد: روشنگری و تببین انقلاب و دین در دوره کنونی، حرکت عظیم و موثر در مقابله با دشمن است، دشمن در همه مبارزات سیاسی و نظامی با ما شکست خورده بطوریکه جرات تهاجم نظامی ندارد لذا به دنبال حذف ارزش‌های انقلاب است و سعی دارد انقلاب را با تبلیغات مختلف خود تحریف کند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می‌کند مسائل ضدانقلابی را به جای انقلاب معرفی کند و حتی در گفتمان انقلابی تجزیه ایجاد می‌کند بطوریکه اگر در خط تبیین انقلاب کسی در تریبونی حرفی زد، با شیطنت از یک جریان و عنصر انقلابی دیگر سخن و حرفی بر ضد آن می‌سازد و مردم را در گفتمان انقلاب دچار تردید می‌کند.

وی افزود: وضعیتی که دشمن در حرکات شیطانی رسانه‌ای خود برای تحریف انقلاب آغاز کرده باید با فعال شدن همه جامعه و جوانان در مسیر روشنگری و تببین انقلاب، خنثی شود.

علم الهدی ادامه داد: طبق اعلام افراد مطلع، ۸۵ درصد فضای مجازی در بیرون از کشور پر می‌شود و ۱۵ درصد دیگر نیز که در داخل پر می‌شود بخش عمده آن توسط افراد جاهل و نادان شکل می‌گیرد.

وی گفت: مسوولان فرهنگی بویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان باید کاری کنند که زندگی اجتماعی مردم هندسه دینی پیدا کند و در این صورت است که خط انقلاب را می‌توانیم ادامه دهیم.

امام جمعه مشهد افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز تولید فیلم و موسیقی باید بررسی کند که آیا با آن برنامه در جامعه هندسه دینی پیدا خواهد شد یا نه. مردم باید از صدا و سیما استفاده کنند، اما سریالی که برای مردم پخش می‌شود نباید برهم زننده هندسه دینی باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تمام وجود وابسته و سرسپرده رهبر معظم انقلاب و فرمایشات مقام ولایت است و این ویژگی بارز این دولت نسبت به سایر دولت‌ها است.

علم الهدی همچنین با تبریک پیروزی ملی پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفت: در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال بطور کامل مورد صیانت قرار نگرفت.

وی افزود: جایگاه بانوان و محفظه در نظر گرفته شده برای آنان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آن‌ها به جایی منعکس نشود و متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: امیدوارم از این پس مسوولان در برنامه‌های ورزشی طوری برنامه ریزی کنند که "هندسه دینی" رعایت شود چرا که این امر خواسته رهبر معظم انقلاب و فرمان، ولی امر مسلمین است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علم الهدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Germany
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
9
کاری که شما با مردم ایران و فرهنگ و اقتصاد و اجتماع شان کردید دشمن جانی نکرد
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
6
از اون اولش از این 2 تا درس هندسه و دینی خوشم نمیومد!
نظرات شما
پیشخوان