تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

تصمیم مهم یحیی در خصوص جدایی از پرسپولیس

تلاش های درویش برای تامین مطالبات بازیکنان تا به امروز چندان موفقیت آمیز نبوده است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ امروز آخرین فرصت یحیی گل محمدی به درویش مدیرعامل پرسپولیس برای تامین خواسته هایش است. سرمربی سرخ ها هفته گذشته اعلام کرد تنها در صورتی به پرسپولیس بازمی‌گردد که پرداختی به بازیکنان و اعضای کادر فنی به ۵۰ درصد برسد، زمین تمرین مناسب برای تیمش فراهم شود و البته بودجه لازم در اختیارش برای نقل و انتقالات قرار بگیرد.

با این حال مدیرعامل سرخ ها طی روزهای گذشته بدهی اوساگونا را پرداخت کرد تا پنجره پرسپولیس احتمالا امروز باز شود اما گفته می‌شود تلاش های او برای تامین مطالبات بازیکنان تا به امروز چندان موفقیت آمیز نبوده است.

درویش که هفته گذشته ۸ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کرده بود تا رقم دریافتی آنها را به ۲۸ درصد برساند برای بازگشت یحیی باید این رقم را به ۵۰ درصد می رساند اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که رقم تامین شده زیر ۱۰ درصد است.

تمرین امروز سرخ ها در شرایطی آغاز خواهد شد که یحیی گل محمدی باز هم در آن غیبت خواهد داشت. شرط اصلی سرمربی پرسپولیس برای بازگشت به این تیم تامین مبلغ اعلام شده به بازیکنان است و باید دید درویش که پیش از این اعلام کرده بود زمین تمرین مناسب را برای سرخ ها فراهم خواهد کرد تا پایان امشب موفق خواهد شد درصد پرداختی به بازیکنان پرسپولیس را نزدیک به عدد مورد نظر یحیی کند یا نه.

 شنیده می‌شود مدیران باشگاه زمین تمرین نفت تهرانسر که در سال‌های گذشته مورد استفاده استقلال بود را برای تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی درنظر گرفتند.

یحیی گل‌محمدی تا پایان امشب تصمیم خود در خصوص ادامه حضورش در پرسپولس را اعلام خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان