تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو

اقتصادآنلاین نوشت: رشد قیمت پراید سرانجام متوقف شد و در حالی که پراید ۱۱۱ که در دو روز ۸ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه می‌کند.

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو

رویداد۲۴ قیمت انواع خودرو‌های پر تیتراژ در بازار امروز اندکی کاهش قیمت را تجربه کرد. هرچند که فعالان بازار اعتقاد دارند نوسانات اخیر قیمت به معنی بلاتکلیف بودن بازار خودرو است و افزایش روزانه قیمت دوباره روز دیگر پس گرفته می‌شود!

گزارش میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت سمند ال. ایکس در بازار امروز دوشنبه ۱۱ بهمن با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۷۰ میلیون تومان رسید.

امروز قیمت برخی انواع پژو کاهش قیمت را تجربه کردند. در بازار تهران پژو ۲۰۶ تیپ دو یک میلیون تومان عقب نشینی کرد و به ۲۶۹ میلیون تومان رسید.

بهای پژو پارس هم با ۲ میلیون تومان عقب نشینی به ۲۷۹ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج امروز بدون تغییر ماند و با همان نرخ ۳۲۳ میلیون تومان معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید: مسئولیت کیفیت خودرو را می‌پذیریم/ ایجاد زیرساخت‌های تجارت با رمزارز‌ها


در این میان قیمت خودروی دنا چند روز است که بدون وقفه صعود می‌کند. امروز قیمت خودروی دنا معمولی ۲ میلیون تومان دیگر رشد کرد و به ۳۷۳ میلیون تومان رسید. این خودرو ظرف ۳ روز ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت پراید امروز بعد از دو روز صعود سرانجام نزولی شد. قیمت پراید ۱۳۱ امروز با یک میلیون تومان عقب نشینی کرد و ۱۷۳ میلیون تومان رسید و بهای پراید ۱۱۱ هم که ظرف دو روز ۸ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود امروز یک میلیون تومان کاهش داشت و با نرخ ۱۸۹ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت تیبا امروز یک میلیون تومان کاهش داشت و به ۱۸۰ میلیون تومان رسید و قیمت تیبا دو پلاس هم با کاهش دو میلیون تومانی قیمت، با نرخ ۲۰۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت ساینا هم در سه روز گذشته ۶ میلیون تومان کاهش داشته است و امروز با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. کوئیک دنده‌ای هم امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و با بهای ۱۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
پیشخوان