تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۸ نظر
خطیب‌زاده در نشست خبری:

هزینه اقدامات مخرب آمریکا از جیب ملت ایران پرداخت نمی‌شود/ در مذاکرات وین توپ در زمین آمریکاست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: انتظار ما این است که هیات‌ها در بازگشت به وین دستورالعمل روشن در حوزه رفع تحریمی داشته باشند. امیدواریم آنچه به عنوان گفتگو‌ها شنیده می‌شود در عمل به منصه ظهور برسد. اینجا روشن عرض می‌کنم که ایالات متحده باید بداند هزینه اقدامات مخرب‌شان را از جیب ملت ایران نمی‌توانند بپردازند و باید اعتماد مردم ایران را جلب کنند.

هزینه اقدامات مخرب آمریکا از جیب ملت ایران پرداخت نمی‌شود/ در مذاکرات وین توپ در زمین آمریکاست

رویداد۲۴ سعید خطیب‌زاده در نشست خبری صبح امروز خود ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و ارائه گاهشمار دستگاه دیپلماسی در هفته گذشته، در پاسخ به سوالی در خصوص زمان از سرگیری مذاکرات وین گفت: هیات مذاکراتی ایران که برای مشورت‌های لازم در تنفس بود فردا عازم وین خواهد بود. انتظار این است که همه هیات‌ها فردا برگردند. طبیعی است که انتظار داریم تصمیم‌های ضروری در واشنگتن اتخاذ شده باشد. موضوع رفع تحریم و انتفاع ملت ایران از مزایای اقتصادی برجام بسیاز کلیدی است. انتظار ما این است که هیات‌ها در بازگشت دستورالعمل روشن در حوزه رفع تحریمی داشته باشند. امیدواریم آنچه به عنوان گفتگو‌ها شنیده می‌شود در عمل به منصه ظهور برسد. اینجا روشن عرض می‌کنم که ایالات متحده باید بداند هزینه اقدامات مخرب‌شان را از جیب ملت ایران نمی‌توانند بپردازند و باید اعتماد مردم ایران را جلب کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در واکنش به مواضع رژیم صهیونیستی در خصوص احیای برجام گفت: برخی اوقات جملات مقامات این رژیم خبری است و می‌خواهند اعلام کنند چه توطئه‌ای در جریان است. این رژیم مبنای ترور و ناامنی در این منطقه هستند و زبان دیپلماسی برای آن‌ها خطر است.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص دسیسه برخی رسانه‌های فارسی زبان علیه زبان فارسی گفت: برخی تلاش‌ها و دسیسه‌ها بر علیه هویت ایرانی و مردم بزرگ ایران و میراث ملت ایران در جریان است و جدید نیست. نیت آن‌هایی که این اقدامات را انجام می‌دهند بر کسی پوشیده نیست. زبات فارسی، زبان پیوند دهنده ما است و تاریخ ما را به هم پیوند داده است و همه با زبان فارسی خاطرات مشترک یک ملت را تکرار می‌کنیم.

از سرگیری گفتگو با عربستان به اراده در ریاض بستگی دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص زمان ادامه گفتگو‌های ایران و عربستان گفت: همانطور که رئیس‌جمهور محترم از این مذاکرات استقبال کردند. مایل هستم عرض کنم که از تلاش‌های دولت و مردم عراق برای این تلاش تشکر کنم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفتگو با عربستان استقبال کرده است و آمادگی ادامه این گفتگو‌ها را داریم. ادامه این مذاکرات به اراده در ریاض بستگی دارد.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص اهداف سردار قاآنی در سفر به اقلیم کردستان عراق گفت: توصیه می‌کنم با سخنگوی ستاد کل نیرو‌های در این رابطه صحبت کنید. سیاست اصولی ایران تلاش برای حمایت از نهاد‌های قانونی و وحدت ملی در عراق است. طبیعی است که در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: توافق موقت از روی میز وین برداشته شده/ مذاکرات وین برای تنبیه آمریکاست؛ آن‌ها را پشت در نگه داشته ایم


در حوزه تضمین ایده‌هایی مطرح و مکتوب شده است/ نمی‌توانیم اجازه دهیم آمریکا از مکانیسم‌های برجام علیه برجام استفاده کند

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه مقامات آمریکایی بار‌ها اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند در خصوص پایبندی دولت‌های بعدی آمریکا به برجام تضمین بدهند. مشخصا آیا پیشرفتی در این حوزه صورت گرفته است و آیا راهکار جایگزینی برای رفع نگرانی ایران وجود دارد، گفت: همین اظهارات مقامات آمریکایی بهترین دلیل است که ایران و ۱+۴ به درستی خواهان تضمین باشند. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم دولت آمریکا از مکانیسم‌های برجام علیه برجام استفاده کرده و شرکت‌هایی که وارد ایران می‌شوند را مورد تحریم و اذیت قرار دهد. ما در حوزه‌های مختلف مذاکراتی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم، از جمله در حوزه تضمین ایده‌هایی مطرح و مکتوب شده و امروز چشم‌انداز متن توافق کاملا مشخص است. اینکه ایالات متحده با چه دستورالعملی به وین بازگردد نشان می‌دهد چه زمان به توافق خواهیم رسید.

انگلیس به صحنه متمرکزی در اقدامات ضد مردم ایران تبدیل شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص دادگاه‌های نمایشی در لندن درباره حوادث آبان گفت: هر نمایشی کارگردان و بازیگرانی دارند و برخی برای آن استیج فراهم می‌کنند. آنچه برای من در این جا مهم است که دولت انگلیس و مقامات در لندن باید بدانند که لندن را به صحنه متمرکزی در اقدامات ضد مردم ایران تبدیل کردند و همچنین آماده کردن این فضا‌های مسموم. لندن باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد تا چه زمانی به این رفتار خود بر ضد ملت ایران ادامه دهد. رفتار‌های انگلیس مسبوق به سابقه است هیچ دولت مسئولی چنین رفتار خصمانه‌ای را در دستورکار خود قرار نمی‌دهد که فضا‌هایی را برای رسانه‌هایی که سر در آخور تروریست‌ها دارند و بر ضد ملت ایران توطئه‌های شبانه روزی دارند و هیچ کشور مسئولی چنین رفتاری را نمی‌کند. اعتراضات جدی خود را به مقامات انگلیسی اعلام و گفته‌ایم این ررفتاهاری نابخردانه متناسب با عمل مسئولانه یک دولت در نظام بین‌الملل نیست.

کمی‌سازی تعهدات هسته‌ای ایران باید با کم سازی تعهدات طرف مقابل توازن داشته باشد

خطیب زاده در پاسخ به این سوال که دو دیدگاه خوشبینانه و واقع‌بینانه در خصوص مذاکرات وین وجود دارد، امروز توپ در زمین کدام طرف است، گفت: اینکه تعهدات هسته‌ای ایران کمی سازی شده و بعد هم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به آن نظارت کند باید توازنی با کمی‌سازی تعهدات طرف مقابل داشته باشد؛ پیچیدگی‌ها هم از همین موارد برمی‌خیزد. فارغ از خوشبینی و بدبینی بسیار زود است که در خصوص نتیجه مذاکرات پیشگویی کنیم. هیات ایران بدون فوت وقت برای رفع تحریم‌های فراسرزمینی آمریکا تلاش می‌کند. ما از چهارچوب خود خارج نمی‌شویم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر سفر گلبدین حکمتیار به ایران گفت: رفت‌و‌آمد چهره‌های افغانستانی به ایران تازه نیست و تهران به طور منظم میزبان چهره‌های محترم افغانستانی بوده است و ما برای اینکه بتوانیم پایگاهی برای گفتگو‌های بین‌الافغانی باشیم به این روند ادامه می‌دهیم.

احترام به تمامیت ارضی و امنیت عراق مساله مهمی برای ایران بوده و است

خطیب‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حملات ترکیه به مواضع کرد‌های عراق گفت: احترام به تمامیت ارضی و امنیت عراق مساله مهمی برای ایران بوده و است. مرز‌های ایران و ترکیه هم برای سال‌ها مرز امن و دوستی بوده است. ما با آنکارا در موضوعات مختلف رایزنی داریم که در برخی موارد نظراتمان به هم نزدیک‌تر است و در برخی موارد هم سعی کردیم که نظراتمان را به هم نزدیک کنیم.

حضور نامشروع قدرت‌های فرامنطقه‌ای در خاورمیانه منبع ناامنی و جنگ است

وی در پاسخ به سوالی درباره مانور دریایی آمریکا با رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه گفت: حضور نامشروع قدرت‌های فرامنطقه‌ای در این منطقه دهه‌هاست که منبع ناامنی و جنگ در منطقه بوده است. آمریکا میراثی در منطقه گذاشته که میراث شوم جنگ در منطقه است. بعد از تجاوز آمریکا به افغانستان و عراق منطقه وارد چرخشی شده است. مردم منطقه با آگاهی کامل پیگیری می‌کنند و دولت‌هایی که به دنبال تامین امنیت خود از طریق این پرداخت‌ها به آمریکا هستند بهتر از هر کسی می‌دانند سر بزنگاه‌ها آمریکا در کنار هیچ کشوری قرار نگرفته و رژیم صهیونیستی همه تلاش‌ها را کرده که این کشور‌ها را ناامن کند. هر چقدر به ترتیبات منطقه‌ای برگردند برای منطقه بهتر خواهد بود.

شاهد هیچ کمک قابل توجهی از نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی برای میزبانی از مردم افغانستان نیستیم

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره حضور اتباع افغانستان به ایران و امکان تمدید روادید آن‌ها گفت: با یک معضل جدی روبرو هستیم در بازه زمانی که افغانستان با فضای ناآرام به سر می‌برد با حضور همسایگان به مرز‌های خود مواجه هستیم بسیاری غیرقانونی به ایران وارد شدند تلاش کردیم چه آن‌هایی که قانونی و غیرقانونی وارد شدند در وضعیت مناسب در ایران حضور داشتند مشکلات زیاد است چرا که ایران میزبان چند میلیون بی جاشده افغانستانی شده و هیچ کمک قابل توجهی از نهاد‌ها و سازمان‌های بین‌المللی روبرو نیستیم و به رغم این‌که وضعیت سخت و دشوار اتباع افغانستان را می‌دانند و تلاش کردیم ویزا‌ها را تمدید و حضور آن‌ها را تسهیل کنیم، ولی چند صد هزار اتباع افغانستان از پاسخگویی یک نهاد و اداره و سازمان خارج است، ولی تلاش خود را کردیم و همه تلاش را می‌کنیم که افغالنستان مناسب فضایی شود که افغانستانی‌های با غرور در کشور خودشان زندگی محترمانه‌ای را داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
2
0
عملکرد و رفتار و سیاست ایران از ابتدا مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در مورد صلح آمیز هسته ای غلط و اشتباه بوده است.
مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره از سال 1392 تاکنون برای مردم ایران و کشور ایران هیچ دستاورد نداشته ست.
مذاکره با آمریکا یا اروپا هیچ نتیجه ای ندارد و تاکنون هم نداشته است.
1 - آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت در مورد مذاکره سلاح هسته ای را ندارند.
2 - آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند.
3 - آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن هستند.
4 - آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
5 - آمریکا و متحدانش درجنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت می کردند.
6 - آمریکا و متحدانش از ابتدا از اغتشاش و اغتشاشگران در ایران حمایت می کردند.
7 - حمایت واشنگتن به همراه انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات و بحرین و به ویژه صهیونیست ها از اغتشاشات در ایران تاریخ 28 آبان ماه سال 1398
8 - آمریکا از ابتدا مردم ایران اعتبار ندارد.
9 - رژیم آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود.
10 - آمریکا نمی گذارد جنگ در سوریه، عراق، لیبی، یمن و منطقه خاورمیانه تمام شود!
11 - با تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.

که آمریکا جنایتکار از سال 1359 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در امور داخلی کشورهای عربی وغیره دخالت می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مشکلات اقتصادی با شعار برطرف نمی شود.
چرا مشکلات اقتصادی دو دولت دوازدهم بیشتر شد؟
انتظار حل مشکلات با برجام یا مذاکرات اشتباه است.
اگر انتظار داریم برجام و مذاکرات وین مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم.
انتظار نداشته باشیم برجام یا مذاکرات مشکلات ما را حل کنند.
آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا، اروپا،هم هر دو همراه با چند کشور دیگر از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوز هم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
0
1
فقط حرف میزنن
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار!
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است.
آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد.
دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد.
دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.
حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند.
بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد.
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است.
کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
رفتارکاخ سفید شرم آوراست.
رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد.
فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!

اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
آمریکا شریک جنایات صدام است.
انگلیس شریک جنایات صدام است.
فرانسه شریک جنایات صدام است.
آلمان شریک جنایات صدام است.
عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر.
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که مجامع حقوق بشری قانون جنگل از12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
و این درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافری ایران جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.
منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.
پاسخ ها
رضا
| Finland |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
این اراجیف و مزخرفات رو از کجا کپی پیست کردی مفت خور کج فهم؟؟؟؟؟
شبیه اون قطعنامه های من دراوردی مناسبات مختلف غمخواران ملت ایران هستش که توسط نیروهای خودجوش مخرب تلاوت میشه مال کدوم روزه؟؟؟
وضعت خیلی خرابه حتما سراغ یه فالگیر رو بگیر
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در دور جدید با ‌آگاهی کامل و ارزیابی‌های درست به خوبی جلو آمده و توانسته تا به حال بخشی از خواسته ملت را پیش ببرد اکنون که به اوج مذاکرات رسیده‌ایم باید دید آیا آمریکایی‌ها واقعا در پی توافق هستند یا دنبال هدر دادن زمان. برای نتیجه‌بخش بودن مذاکرات آمریکا باید از موضع‌گیری‌های نمایشی دست بکشد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
357 - علت حضور آمریکا و انگلیس در منطقه به خاطر، کمک، حمایت و پشتیانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش اظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
358 - داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا برای افغانستان خطرناک است.
359 - حملات سعودی به یمن جنایت علیه بشریت است.
360 - آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
361 - انگلیس از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
362 - مدعیان حقوق بشر از تجاوز آل سعود حمایت می کنند.
363 - وزارت خارجه آمریکا مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
364 - اسرائیل مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
365 - چرا رژیم کودک کش صهیونیستی خلع سلاح نمی شود.
366 - عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد.
367 - اگر انگلیس جنایتکارشماره یک درخلیج فارس دخالت و مداخله کند قاطعانه پاسخ می دهیم.
368 - عربستان در خرابکاری‌های اخیر بغداد نقش داشت.
369 - جنایات گروهک تکفیری صهیونیستی داعش ازسوی آمریکا و متحدانش مورد حمایت قرارمی گیرد.
370 - حضور آمریکا در منطقه برای این است که بگویند شما کشورهای عربی به یک قلدر برای حفظ امنیت تان نیاز دارید و بدون ما قدرت دفاع از خود ندارید و باید پولش را بدهید.
371 - ما از آتش هراسي نداريم.
372 - ما از آتش هراسي نداريم؛ آنهايي بايد بترسند که با اولين جرقه همه چيز خود را از دست خواهند داد.
373 - عربستان با تسلیحات آمریکایی مردم یمن را می‌کشد.
374 - عربستان با تسلیحات اروپایی مردم یمن را می‌کشد.
375 - عربستان با تسلیحات اسرائیلی مردم یمن را می‌کشد.
376 - انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.
یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
الحاضری در خصوص وضعیت انسانی یمنی‌ها از آغاز بحران در این کشور گفت: حدود ۷۰ درصد شهروندان این کشور که تعداد آنها به ۳۰ میلیون تن می‌رسد به دلیل تجاوز و محاصره ضررهای زیادی متحمل شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: دو میلیون و ۴۰۰ هزار کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه شده‌اند و سالانه ۸۰ هزار کودک تنها به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهند.
وی همچنین تصریح کرد ما بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به دیابت داریم که نیاز مبرمی به داروهای خاص و انسولین دارند و به سختی می‌توانیم تنها بخش کوچکی از آنها را فراهم کنیم.
الحاضری درخصوص شیوع بیماری وبا خاطرنشان کرد: ما درباره بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن از مبتلایان به این بیماری سخن می‌گوییم و تاکنون بیش از ۴۲۰۰ تن به دلیل ابتلا به این بیماری واگیردار جان خود را از دست داده‌اند.
ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ عملیاتی را در حمایت از نیروهای وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن آغاز کرد.
در پی عملیات‌های نظامی متوالی ائتلاف عربی، یمن با بدترین بحران انسانی جهان مواجه شده است و طبق آمار سازمان ملل در این حملات هزاران تن کشته و زخمی شده‌اند.
دیوان کیفری بین‌المللی چه می‌کند؟
دادگاه لاهه چرا ازسال 2015 تاکنون پرونده کشتار مسلمانان یمن را پیگیری نمی‌کند ‎
قضات دیوان کیفری بین‌المللی چرا ازسال 2015 تاکنون به جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش بررسی و رسیدگی نمی کند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
آمریکا باید رژیم سعودی را بازخواست کند!
آمریکا و جامعه جهانی باید رژيم سعودي را مورد بازخواست قرار دهند.
باید رژیم سعودی را از اقدام هایش (اقدام های ضد حقوق بشری) بازداشت.
آمریکا عامل اصلی تروریسم است.
انگلیس عامل اصلی تروریسم است.
رژیم سعودی عامل اصلی تروریسم است.
امارات عامل اصلی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی عامل اصلی تروریسم است.
ترامپ برای فروش سلاح به عربستان قانون را دور می زند
ترامپ کنگره را مطلع کرده است از یک راه گریز در قوانین فدرال برای دور زدن محدودیت در زمینه فروش تسلیحات به عربستان استفاده خواهد کرد.
دولت ترامپ در دفاع از حقوق بشر شکست خورده است چرا که از حکومت های استبدادی چون عربستان سعودی حمایت می کند.
دولت ترامپ نتوانست بهانه ای قانونی برای فروش سلاح به عربستان و امارات بیاورد.
آمریکا کشوری است که ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
1
0
آمریکا کشوری است که ازسال 1980 تاکنون همراه با چند کشوردیگر از تروریسم و سایر گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
پاسخ ها
رضا
| Estonia |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
واسه تکمیل مزخرف نامه ات از تویسرکانی کمک بگیر بعدش برو به جهنم
نظرات شما
پیشخوان