تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

5 مدل از ارزان‌ ترین گوشی های بازار را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر در دسترس بودن همیشگی، می‌تواند امکانات زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

رویداد۲۴ حتما تاکنون در شرایطی بوده‌اید که به هر علتی سریعا نیاز به خرید گوشی موبایل داشته باشید و پول کافی برای خرید یک گوشی باکیفیت نداشته باشید. همچنین ممکن است انتظارتان از یک گوشی تلفن همراه صرفا امکان دسترسی آشنایان به شما باشد و قصد ندارید هزینه زیادی برای آن صرف کنید.

در این صورت 5 مدل از ارزان‌ ترین گوشی های بازار را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر در دسترس بودن همیشگی، می‌تواند امکانات زیاد دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهد.

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

نوکیا C10

گوشی موبایل Nokia C10 را شاید بتوان اقتصادی ترین گوشی باکیفیت بازار دانست که با تکیه بر سابقه خوش نام نوکیا، تمام نیازهای پایه شما را به خوبی پاسخ می‌دهد. یک پردازنده چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی به همراه 1 گیگابایت رم، برای یک استفاده ابتدایی کاملا مناسب است.

حافظه این دستگاه تلفن همراه، چیزی کمتر از هم‌رده‌های خود ندارد و با 32 گیگابایت فضای داخلی، فایل‌های مورد نیاز شما را نگهداری می‌کند. به‌علاوه یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارد که هرچند نمی‌توان انتظار عکس‌برداری حرفه‌ای از آن را داشت، اما در مواقع نیاز، پاسخ‌گوست. اندازه صفحه نمایش Nokia C 10، 6.52 اینچ و از هم‌رده‌های خود بزرگتر است. بنابراین گزینه نسبتا خوبی برای تماشای فیلم می‌باشد. یک باتری لیتیومی به اندازه 3000 mAh استفاده از آن را در طول روز میسر می‌سازد که در صورت خرابی، می‌توانید خودتان اقدام به تعویض آن کنید.

تلفن همراه نوکیا سی10 خاکستری رنگ را می‌توانید با قابلیت استفاده همزمان از دو سیم‌کارت، با میانگین قیمت 1.700.000 تومان خریداری کنید.

اما اگر به گوشی قوی‎‌تری نیاز دارید، حدود 500 هزار تومان بیشتر هزینه کنید و Nokia C20 را تهیه کنید که با 2 گیگابایت رم و 1.6 گیگاهرتز پردازنده هشت هسته‌ای، نیازهای سطح بالاتر شما را نیز جواب می‌دهد.

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

هوآوی Y5P

محصولات تکنولوژی برند چینی Huawei چندین سال است که به زندگی ما وارد شده و در بین سری گوشی های اقتصادی، از محبوبیت خوبی برخوردار است. گوشی Y5P نیز یک تلفن همراه ارزان قیمت است که از ویژگی‌های خوبی برخوردار است. یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز، خیلی خوب عمل می‌کند و در کنار 3 گیگابایت رم، از گوشی‌های هم قیمت خود، پیشی می‌گیرد. همچنین با یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌توانید عکس‌های زیبایی از خاطراتتان ثبت کنید و با 32 گیگابایت حافظه، آن‌ها را نگهداری کنید.

ظرفیت باتری گوشی Huawei Y5P 3020 میلی‌آمپرساعت می‌باشد و با یک مرتبه شارژ در روز، برای نیازهای عادی شما روشن می‌ماند. صفحه نمایش این موبایل نیز 5.45 اینچ بوده و هرچند از نوکیای هم‌قیمت خود کوچکتر است، اما برای استفاده معمولی از یک موبایل، کاملا مناسب است.

گوشی هوشمند Huawei Y5P با قیمتی حدود 2 میلیون تومان و در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی قابل خرید می‌باشد.

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

سامسونگ Galaxy A03 Core

در ماه‌های اخیر قیمت گوشی های سامسونگ افزایش داشته است؛ اما کماکان می‌توان در میان مدل‌های گوشی این برند محبوب، تلفن های همراه به صرفه‌ای را نیز یافت که قیمت پایینی دارند و برای یک استفاده معمولی بسیار مناسبند.

در میان سری گوشی های گلکسی، مدل A03 یکی از اقتصادی ترین گوشی های بازار است. این موبایل با پردازنده 1.6 گیگاهرتزی هشت هسته ای خود و 2 گیگابایت رم، تمام نیازهای عادی شما را به خوبی پاسخ می‌دهد. حافظه داخلی A03 Galaxy 32 گیگابایت است و از این نظر از بابت نگهداری آهنگ‌ها، تصاویر و حتی چندین فایل ویدیویی خیالتان آسوده است. یک لنز 8 مگاپیکسلی نیز می‌تواند عکس‌های خاطره انگیز شما را ثبت کند.

سایز صفحه نمایش A03 Samsung 6.5 اینچ است و یک باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت دارد که جزو باتری‌های متوسط موبایل به شمار می‌آید. همچنین امکان استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان وجود دارد.

شما می‌توانید گوشی Samsung Galaxy A03 را در رنگ‌های مشکی و آبی با مبلغی حدود 2.5 میلیون تومان خریداری کنید.

 

شیائومی Redmi 9A

یکی دیگر از برندهای محبوب چین که به تازگی وارد عرصه گوشی های هوشمند شده است؛ این برند فقط 10 سال است که موبایل هوشمند با قیمت‌های مختلف تولید می‌کند، اما در همین زمان اندک خرید گوشی شیائومی در سطح جهان و به ویژه در خاورمیانه به محبوبیتی بی‌سابقه دست یافته است.

در این میان سری Redmi و به خصوص مدل Redmi 9A به دلیل داشتن دوربین قوی‌تر و صفحه نمایشی بزرگتر از سایر هم‌رده‌های خود، کاربری بهتری دارند. ردمی 9آ ، یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند تصاویری باکیفیت از مناظر مختلف را ثبت کند. اندازه صفحه نمایش این گوشی نیز 6.53 اینچ است و انواع نیازهای شما از قبیل دیدن فیلم، وب گردی، بازی و ... را پاسخ می‌دهد.

هرچند پردازنده گرافیکی این دستگاه تلفن همراه، برای بازی‌های گرافیکی قوی مناسب نیست، اما یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس 2 گیگاهرتز دارد که بازی‌های معمولی را اجرا می‌کند. فضای ذخیره سازی شیائومی 9A مانند دیگر هم ‌رده‌های خود، 32 گیگابایت است و برای نگهداری عکس، موسیقی و تعدادی فایل ویدیویی، مناسب است. همچنین یک باتری لیتیومی 5000 میلی آمپری، توان مصرفی روزانه تلفن همراه شما را تامین می‌کند.

شما می‌توانید گوشی Xiaomi Redmi 9A خاکستری رنگ را با قیمتی حدود 2.5 میلیون تومان تهیه کنید و از قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت همزمان نیز بهره‌مند شوید.

اما اگر خواسته شما از موبایل هوشمند، سرعت بیشتر و استفاده از دو لنز wide و عمیق در کنار هم می‌باشد، پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت 500 هزار تومان بیشتر، مدل Redmi 9C را تهیه کنید که یک دوربین اضافه 2 مگاپیکسلی دارد و سرعت پردازنده آن 2.3 گیگاهرتز است.

معرفی 5 گوشی ارزان‌ قیمت بازار

سامسونگ Galaxy A02

هرچند سرعت پردازنده این مدل از سری گلکسی سامسونگ کمتر از مدل A03 می‌باشد، اما یک رم قوی‌تر و دوربینی باکیفیت‌تر دارد. فضای ذخیره سازی گلکسی آ02 نیز مانند بقیه هم‌رده‌های خود 32 گیگابایت است. اما با یک رم 3 گیگابایتی، می‌تواند نرم‌افزارهای قوی‌تری را اجرا کند. همچنین دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی، قابلیت گرفتن عکس‌های واید و میکرو را برایتان ممکن می‌سازد.

از نظر صفحه نمایش، گلکسی A02 مانند A03 core می‌باشد و یک باتری 5000 میلی آمپری، نور این صفحه نمایش را تامین می‌کند.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A02 با میانگین قیمت 2.5 میلیون تومان و در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی قابل خرید می‌باشد.

همچنین با پرداخت حدود 300 هزار تومان بیشتر، می‌توانید از دو برابر فضای ذخیره سازی بهره‌مند شوید.

سخن آخر

هدف از این مقاله، معرفی گوشی‌های باکیفیت و ارزان قیمت بازار بوده است که شما را راهنمایی کند تا بتوانید با هر مبلغی که در اختیار دارید، گوشی مورد نیاز خود را تهیه کنید. امیدواریم نکته ناگفته‌ای باقی نمانده باشد؛ اما شنیدن کی بود مانند دیدن؟
پس اگر تاکنون از هر کدام از گوشی‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید، خواهشمندیم نظر خود را بنویسید تا افراد دیگری مانند خودتان را برای خرید بهتر، راهنمایی کنید.

برچسب ها: گوشی موبایل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
1
خیلی مطلب خوبی بود. این گوشی هایی که معرفی شده عالی هستن. با اینکه ارزونن ولی امکانات خیلی خوبی دارن.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان