تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

کسب درآمد از درگاه پرداخت زرین پال با سیستم همکاری در فروش

درگاه پرداخت الکترونیک زرین پال، از ساده‌ترین رابط کاربری و سریع‌ترین زیرساخت‌های عملکردی در به مقصد رساندن موفق تراکنش‌ها، پرداخت‌ آنلاین و انجام هر گونه دادوستد مالی تحت وب برخوردار است.

رویداد۲۴ همکاری در فروش چه مفهومی دارد و آیا روش قابل اعتماد و مناسبی برای درآمدزایی است؟ اگر این‌ها پرسشی هستند که شما نیز به دنبال پاسخ مناسب برای آن‌ها هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا با بررسی تمام زوایای این روش درآمدزایی، بهترین سیستم همکاری در فروش آنلاین با بالاترین سود قابل پرداخت به کاربران را معرفی کنیم.

درگاه پرداخت

با مهاجرت گسترده‌ی کسب و کارها از شیوه‌های سنتی به شیوه‌های مدرن امروزی در بستر اینترنت و همچنین حجم تبلیغات شرکت‌‌های فعال در فضای آنلاین،  همکاری در فروش، عبارت بیگانه‌ای برای افراد نیست، با این حال اگر بخواهیم تعریف مشخصی برای آن بیان کنیم، می‌توان گفت به هر نوع از فعالیتی که منجر به رونق فروش یک کسب و کار و معرفی سرویس‌ها یا محصولات آن به سایر کسب و کارها یا کاربران فضای مجازی گردد همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) می‌گویند. به معنای ساده‌تر هر عاملی که باعث تسهیل فروش کالا یا خدمات باشد، یک همکار فروش به شمار می‌رود.

کسب درآمد با درگاه پرداخت زرین پال

درگاه پرداخت الکترونیک زرین پال، از ساده‌ترین رابط کاربری و سریع‌ترین زیرساخت‌های عملکردی در به مقصد رساندن موفق تراکنش‌ها، پرداخت‌ آنلاین و انجام هر گونه دادوستد مالی تحت وب برخوردار است. اتصال پایدار، سرعت بالای انجام تراکنش، و امنیت پرداخت‌ها در این بستر ارتباطی سه ویژگی اصلی درگاه پرداخت آنلاین زرین پال است. همچنین سازگاری با تمامی نسخه‌های نمایش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مانند انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه از دیگر مزایای درگاه پرداخت است. در حقیقت درگاه پرداخت زرین پال خرید و فروش هر نوع از کالا یا خدمات سرویس‌دهی را بدون نیاز به مراجعه حضوری، برای دارندگان کارت‌های بانکی امکان‌پذیر می سازد تا خدمات موردنظر خود را از طریق اینترنت خریداری کنند و مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

سیستم همکاری در فروش زرین پال

در سیستم همکاری در فروش زرین پال افراد می‌توانند با یک ثبت نام اولیه و ایجاد حساب کاربری کسب درآمدزایی کنند و در ۲۰ درصد از درآمد زرین پال به ازای هر کاربر جدید و معرفی شده، شراکت داشته باشند. لازم به توضیح است که این درصد از مجموع کارمزد تراکنش‌هایی که طی یک ماه توسط کاربران به عضویت درآمده انجام می‌شود محاسبه می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از سیستم همکاری در فروش زرین پال استفاده کنند؟

به صورت کلی این سیستم اغلب توسط افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تولید کننده یا مالک قطعی آن کسب و کار یا خدمات آن نیستند و به عنوان یک شخص سوم محسوب می‌شوند. البته در سیستم همکاری در فروش زرین‌پال هیچ‌گونه محدودیتی برای افراد وجود ندارد و هر شخص به‌راحتی می‌تواند پس از عضویت در زرین‌پال و ورود به حساب کاربری خود، کسب درآمد کند.

این افراد چه وظایفی بر عهده دارند؟

شاید لغت وظایف واژه‌ی مناسبی برای عنوان فردی که در این خصوص با شرکت‌ها همکاری می‌کند نباشد، به این دلیل که فرد متقاضی همکاری، الزام و اجباری برای فعالیت مستمر ندارد، مادامی که تمایل داشته باشد می‌تواند محصولات و خدمات شرکت موردنظر خود را معرفی کند و درصدی که به ازای این همکاری به آن تعلق می‌گیرد را دریافت کند، بنابراین می‌توان این گونه عنوان نمود که نقش افراد به عنوان همکار فروش یک شرکت یا سازمان، معرفی سرویس‌ها و امکانات آن شرکت، است و از او انتظار می‌رود با دعوت از دوستان، آشنایان، یا سایر کسب و کارها برای عضویت و ثبت‌نام، و ذکر ویژگی‌هایی محصولات یا خدمات آن شرکت، اطرافیان خود را برای تهیه و خریداری محصولات و خدمات ترغیب و تشویق کند.

نحوه شروع همکاری با درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال

فرآیند شروع فعالیت در سیستم کسب درآمد زرین پال بسیار ساده و کوتاه است؛ کافیست ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از این که مشخصات حساب کاربری خود را تکمیل کردید، در حساب کاربری زرین پال خود به بخش مربوط به پروفایل بروید، و گزینه‌ی همکاری در فروش زرین پال را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه‌ی همکاری در فروش زرین پال، به صفحه‌ی دیگری هدایت خواهید شد که به صورت اختصاصی برای سیستم همکاری در فروش زرین پال تدارک دیده شده است، با این هدف که به عنوان همکار فروش زرین پال، به راحتی بتوانید از تمام جزییات فعالیت‌هایی که در سیستم درآمدزایی زرین پال انجام داده‌اید دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، در این صفحه می‌توانید فهرست کامل افرادی که دعوت شما را پذیرفته‌اند و به عضویت زرین پال درآمده‌اند را مشاهده کنید و از مشخصات کاربری هر یک از پذیرندگان خود، مانند نام، نام خانوادگی، شناسه‌ی کاربری زرین پال و کارمزدی که به ازای عضویت آن‌ها، به شما تعلق می‌گیرد مطلع شوید.

مراحل همکاری در فروش زرین پال؛ از ثبت‌نام تا واریز سود شراکت

  • ثبت نام در زرین پال و ورود به حساب کاربری
  • دریافت لینک اختصاصی همکاری در فروش زرین پال
  • کپی لینک معرف و ارسال برای کسب و کارهایی که قصد دارند از خدمات یک درگاه پرداخت امن استفاده کنند.
  • مشاهده‌ی پذیرندگانی که با لینک معرف شما به عضویت زرین پال درآمده‌اند.
  • دریافت ماهیانه ۲۰ درصد از مجموع کارمزد های انجام شده توسط پذیرندگان خود

دریافت سریع شماره شبای تمام حساب های بانکی

البته توجه داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری در زرین پال و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه های آنلاین، یا فعال سازی لینک پرداخت محصول، داشتن شماره شبا مهم‌ترین نیاز شما برای تکمیل مشخصات کاربری و تایید تسویه حساب و واریز موجودی حاصل از فروش کسب و کارتان خواهد بود. اگر به شماره شبای خود دسترسی ندارید، برای تبدیل شماره کارت به شبا یا دریافت شماره شبا از طریق شماره حساب بانکی، کافیست به صفحه‌ی تبدیل شماره حساب بانکی که در آن حساب دارید بروید و با انتخاب بانک موردنظرتان، در کسری از ثانیه شماره شبای خود را دریافت کنید و برای تکمیل مشخصات کاربری خود در پنل مدیریتی زرین پال از آن استفاده کنید.

همچنین چنانچه شخصی بخواهد برای فرد دیگری مبلغی را ساتنا کند، ولی اطلاعی از آن نداشته باشد، یا به هر دلیلی در آن لحظه‌ی خاص به فرد موردنظرش نیز دسترسی نداشته باشد، به راحتی می‌تواند با داشتن شماره حساب یا شماره کارت آن شخص، شماره شبای فرد یا افراد موردنظرش را در کم‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و برای واریز مبلغ از آن استفاده کند. لازم به توضیح است که این مساله هیچ گونه اطلاعات بانکی دیگری در اختیار فرد واریز کننده‌ی وجه قرار نمی‌دهد و تنها شماره شبا که یک شناسه‌ی کاملا اختصاصی است را در اختیار او قرار گذاشته و به وی نمایش می‌دهد. 

جمع بندی

با یک حساب سرانگشتی می توان اینگونه برداشت کرد که زرین‌پال به عنوان اولین پرداخت یار دارای مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی، در سیستم همکاری در فروش خود بیشترین میزان سود حقیقی را برای کاربران همکار خود در نظر گرفته است، با این هدف که هر کسب و کاری بتواند با استفاده از قابلیت‌ها و امکاناتی که زرین پال برای توسعه‌ و رونق فروش اینترنتی آن‌ها ارائه کرده است، در مسیر پیشرفت خود قدم بردارد، و در کنار تمام فعالیت‌های حوزه‌ی شغلی خود، به روش‌های دیگری نیز درآمدزایی کند.چنانچه متقاضی دریافت درگاه پرداخت هستید یا قصد دارید متناسب با نیاز کسب و کارتان، از سرویس‌های و امکانات زرین پال بهره‌مند شوید،می‌توانید به شبکه های اجتماعی زرین پال به آدرس www.instagram/zarinpal.com و یا وب سایت زرین پال( zarinpal.com ) مراجعه کنید.

برچسب ها: کسب و کار
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان