تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

اتهام مدیر پرسپولیس به استقلال: نتیجه بازی در زمین رقم نخورد!

درویش می‌گوید انتخاب سیدمهدی سیدعلی برای قضاوت دربی ابهام برانگیز بود.

شکایت پرسپولیس از استقلالرویداد۲۴ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه شب‌های فوتبالی با اشاره به اتفاقات مربوط به داوری شهرآورد گفت: اساس عدالت را باید در نوع بازی جستجو کرد. البته هیچوقت در فوتبال و ورزش رقم نتیجه بر اساس عدالت توزیع نمی‌شود؛ بر اساس استفاده از فرصت هاست. نتیجه بازی عمدتا باید در مستطیل سبز به دست بیاید، اما شواهد نشان می‌دهد که اینطور نیست. شاهد مثال ما صحنه‌های بازی است. من به عنوان مدیرعامل باشگاه ۲-۳ روز قبل از انتخاب داور مسابقه از آقای کامرانی‌فر خواهش کردم. ۴ روز قبل از اینکه با ایشان صحبت کنم رسما به فدراسیون و سازمان لیگ نامه نوشتیم که خواهش می‌کنم اگر امکان دارد این داور را برای این بازی نگذارید، چون شائبه برانگیز است. در بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس ایشان قرار بود داور مسابقه ما باشد به جهت چیزی که در فضای مجازی برای آقای افشاریان گذاشته بودند، ایشان را کنار گذاشتند. چطور ممکن است ایشان را به جهت مسائلی که در فضای مجازی به وجود آورده بودند کنار می‌گذارند و بعد برای بازی ما می‌گذارند؟ ضمن اینکه ما گفتیم به جهت ارتباطات سببی که با تیم رقیب دارند اجازه بدهید ایشان نباشد.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: حدیث داریم که وقتی جایی اتهام برانگیز است از آن اجتناب کن. وقتی به آقای کامرانی‌فر گفتم علت چیست فرمودند تحلیل خوبی است و کاملا حق با شماست و من هم حتما به کمیته داوران می‌گویم. حتی اگر اشتباه نکنم آن شب ساعت هفت دقیقه به یک نصف شب با ایشان صحبت کردم و ایشان گفتند همین الان منتقل می‌کنم، اما ایشان را گذاشتند.


بیشتر بخوانید: شکایت باشگاه پرسپولیس از بهزاد غلامپور


وی با اشاره به ذهنیت پرسپولیسی‌ها نسبت به سیدعلی اظهار داشت: وقتی یک تیم از اول که بازیکن به زمین می‌آید ذهنیتی نسبت به یک داور دارد، از نظر روحی روانی خود به خود منتظر است که داور یک سوت ناخواسته بزند. وقتی یک روز قشنگ و فضای به این قشنگی وجود دارد که بعد از ماه‌ها هوادار قرار است بیاید شما می‌توانی این شائبه‌ها را برداری که یک فضای سالم تشکیل شود و همه با آرامش روحی وارد زمین شوند. وقتی به این مسائل توجه نمی‌کنند یعنی درخواست‌های ما مدنظر نیست و این مسائل به وجود می‌آید.

او در مورد انتخاب سیدعلی گفت: ۶ روز قبل با مسجدسلیمان بازی داشتیم و قرار بود ایشان داور باشد، اما به جهت برخوردی که بین ایشان و رییس کمیته داوران بود ایشان را از داوری منع می‌کنند، اما بعد برای چنین بازی مهم و پر استرسی از ایشان استفاده می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان