تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰

آخرین وضعیت یحیی برای بازگشت به پرسپولیس

با وجود رد استعفای سرمربی پرسپولیس توسط باشگاه، اما پیگیری‌های فارس نشان از این دارد که وی قصدی برای بازگشت ندارد.

یحیی گل محمدیرویداد۲۴ درحالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس شبانه اش در شب گذشته با یحیی گل محمدی به وی اعلام کرده که به وی بابت عصبانیتش حق می دهد و بعد از چند روز استراحت باید به تمرینات بازگردد اما پیگیری های خبرنگار ورزشی فارس نشان می دهد که یحیی گل محمدی به هیچ عنوان تمایلی برای بازگشت ندارد.

گویا وی به مدیرعامل باشگاه هم اعلام کرده که بهتر است به فکر مربی باشند. او در صحبت هایش تاکید کرده که این اتفاق برای پرسپولیس می تواند مفیدتر باشد چرا که گل محمدی به این باور است در فصل جاری اراده ای برای قهرمان شدن استقلال وجود دارد و از هر راهی استفاه می شود تا به پرسپولیس ضربه بزنند و به همین دلیل جدایی از جمع سرخپوشان را بهترین راحل می داند تا بلکه در بازی های آینده این تیم کمتر مورد قضاوت های اشتباه داوران و مسائل دیگر قرار گیرد.

سرمربی پرسپولیس معتقد است اتفاقات مدیریتی برای این باشگاه و نداشتن کارگزار مالی در ایامی که گذشته باعث تضعیف تیمش شده و او نتوانسته گزینه های مورد نیازش را در نقل و انتقالات جذب کند. از سویی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی هم مزید بر علت شد تا شرایط اردوگاه سرخ راضی کننده نباشد.

یحیی گل محمدی تاکید دارد که توقعات از شرایط تیم روی او بالاست و وی باید به تنهایی به جنگ این مشکلات برود. با جمیع این شرایط به درویش اعلام کرده نمی تواند برگردد و با بازگشتش تیم اذیت می شود. او می خواهد چند وقتی دور از فوتبال باشد و استراحت کند.


بیشتر بخوانید: شکایت استقلال از ۵ پرسپولیسی و ۲ عوامل دیگر


بیشترین دلیل فشار عصبی به گل محمدی در دربی نحوه انتخاب سید مهدی سید علی به عنوان داور بوده است. ظاهرا باشگاه پرسپولیس بارها در تماس با مسئولان فدراسیون اعلام کرده اند که سید علی به دلیل رابطه خوبی که پیش از این با مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان ورزش شهرداری داشته نباید به عنوان داور این مسابقه انتخاب می شده است اما مسئولان فدراسیون و البته کمیته داوران بدون در نظر گرفتن اعتراض سرخ ها سید علی را به عنوان داور دربی انتخاب می کنند. این ذهنیت از سید علی و البته شیوه قضاوتش در دربی 98 باعث شد تا سرمربی پرسپولیس به یکباره به شکل عجیبی از کوره در برود و رفتارهایی از خود نشان دهد که تا کنون انجام نداده بود.

باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به تصمیمی که یحیی گل محمدی گرفته چطور می خواهد این موضوع را مدیریت کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان