تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

واردات کالای اساسی منحصر به دولت شد

بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده در وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی به طور کامل از فرایند واردات کالای اساسی شامل روغن، دانه روغنی، ذرت، جو و کنجاله سویا حذف شد.

واردات کالای اساسی منحصر به دولت شد
رویداد۲۴ اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام وطیور ایران با ارسال نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور نوشت: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده در وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی به طور کامل از فرایند واردات کالای اساسی شامل روغن، دانه روغنی، ذرت، جو و کنجاله سویا حذف شد.

به گزارش تسنیم، متن این نامه این اتحادیه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مخبر

معاون اول محترم رئیس جمهور

با سلام و احترام.

پیرو مکاتبات قبلی به استحضار می‌رساند؛ که بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده در وزارت جهاد کشاورزی، بخش خصوصی به طور کامل از فرایند واردات کالای اساسی شامل روغن - دانه روغنی - ذرت - جو و کنجاله سویا حذف گردید و از این پس واردات این کالا‌ها به طور کامل توسط دو شرکت دولتی انجام خواهد پذیرفت و بدین ترتیب کارنامه واردات ۳۰ ساله بخش خصوصی در این دولت بسته شد.


بیشتر بخوانید: قیمت کالا‌های سبد خانوار از تورم پیشی گرفت


از حضرتعالی تقاضا داریم تا دستور فرمایید مطالبات ارزی چند ماه گذشته بخش خصوصی را به سرعت پرداخت نمایند و الزام فرا قانونی بخش خصوصی به تحویل تتمه کالا‌های خود به شرکت‌های دولتی و پرداخت ارز‌های غیر قابل وصول را که موجب عدم اعتماد فروشندگان خارجی می‌شود را متوقف نمایند.

واردات کالای اساسی منحصر به دولت شد

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان