تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

مهاجم سرشناس پرسپولیس شاکی شد/ گلایه عیسی آل‌کثیر

عیسی آل‌کثیر نسبت به بی توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس به مصدومیت او گله‌مند است.

مصدومیت عیسی آل‌کثیررویداد۲۴ مهاجم تیم پرسپولیس این روز‌ها از دزفول به تهران آمده، اما در تمرینات پرسپولیس حضور ندارد. این در حالی است که شایعاتی پیرامون منع کادرفنی برای او در ورزشگاه شهید کاظمی و در جمع بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده که با تکذیب باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نیز مواجه نشده است.

در همین حال آل‌کثیر خود را آماده سفر به شهر دوحه و انجام عمل جراحی روی زانوی پای خود می‌کند. او البته تصمیمی برای عمل جراحی نداشت و تصور می‌کرد که با این آسیب دیدگی رباط صلیبی می‌تواند همچنان فوتبال بازی کند، اما اصرار کادرفنی پرسپولیس برای عمل جراحی باعث شد تا سرانجام آل‌کثیر تصمیم بگیرد که زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.


بیشتر بخوانید: یک ملی پوش در یک قدمی پرسپولیس


با این حال در روز‌های اخیر که خبر تصمیم مهاجم جنوبی پرسپولیس برای انجام عمل جراحی در دوحه منتشر شده، مسئولان این باشگاه و به خصوص رضا درویش مدیرعامل قرمز‌ها هیچ پیگیری یا تماسی با این بازیکن نداشته است.

آل‌کثیر نسبت به این بی تفاوتی و بی توجهی مدیران باشگاه پرسپولیس به شدت گلایه‌مند است؛ این بازیکن تصور می‌کرد که در روز‌های سخت مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و تصمیم به عمل جراحی مدیران و اعضای کادرفنی پرسپولیس در کنارش خواهند بود، اما این اتفاق رخ نداده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان