تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

یک ملی پوش در یک قدمی پرسپولیس

با توجه به تمدید قرارداد دروازه بان اصلی بواویشتا، جدایی علیرضا بیرانوند قطعی به نظر می رسد.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴ تمام شواهد حکایت از بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و تیم پرسپولیس دارد. گویا باشگاه بواویشتا پرتغال قرارداد «رافائل براکالی»، دروازه‌بان ۴۱ ساله خود را تمدید کرده تا گمانه‌زنی‌ها در مورد جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم و حضور او در پرسپولیس به اوج برسد.

براکالی که کاپیتان بواویشتا هم محسوب می شود، در این فصل دروازه بان اول این تیم بود و ۲۸ بازی انجام داد. حضوری که باعث شد بیرو به عنوان گزینه دوم کادرفنی این تیم کمتر به بازی گرفته شود و بی تردید با تمدید قرارداد این دروازه بان باتجربه، جدایی بیرانوند از بواویشتا در پایان فصل قطعی به نظر می رسد.

همان طور که در جریان هستید بیرانوند با قراردادی قرضی از آنتورپ جدا شد و بسیار امیدوار بود در بواویشتا به دروازه بان اول تبدیل شود اما او در اکثر مسابقات نیمکت نشینی را تجربه کرد تا شاهد بازی براکالی باشد و حالا با تمدید قرارداد این دروازه بان، او احتمالا یکبار دیگر تیمش را تغییر خواهد داد.

البته که تصمیم گیری نهایی درباره سرنوشت بیرانوند به عهده باشگاه آنتورپ است اما با توجه به این که بیرو برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده، آنتورپ مشکلی برای صدور رضایت نامه این دروازه بان ملی پوش نخواهد داشت.

منبع: طرفداری
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان