تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان اصفهان

استقلال تهران در بازی خارج از خانه امروز میهمان تیم سپاهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان اصفهان

رویداد۲۴ با آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از وقفه طولانی مدت، تیم استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز میهمان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

آخرین مسابقه استقلال در لیگ ۲۹ روز پیش برابر پیکان برگزار شد که آبی پوشان به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت دادند. استقلال در تاریخ بیست و سوم فروردین ماه هم در جام حذفی مقابل نساجی قرار گرفت و پس از شکست برابر این تیم در مسابقه رسمی دیگری شرکت نداشت.

آبی‌ها طی تعطیلات بلند مدت لیگ برتر در دو مسابقه تدارکاتی برابر فجرسپاسی و هوادار به میدان رفتند که بازیکنان بکار گرفته شده توسط فرهاد مجیدی می‌تواند پیش درآمدی از ترکیب احتمالی این تیم مقابل سپاهان باشد.

مجیدی در مسابقات تدارکاتی از سیدحسین حسینی درون دروازه و محمد دانشگر، روزبه چشمی و عارف غلامی در خط دفاعی استفاده کرده بود.

طبق معمولا جفعر سلمانی و صالح حردانی در کناره‌ها به میدان رفتند و خط میانی با حضور مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس تکمیل شد.

همچنین در خط حمله هم امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و کوین یامگا بازی کردند. ژستد پس از بازی دربی به یکی از امید‌های گلزنی استقلال تبدیل شده و احتمالا در مسابقه امشب هم حضور خواهد داشت.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، رودی ژستد، کوین یاماگا و امیرحسین حسین زاده

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان