تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رشید مظاهری عذرخواهی کرد!

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار مقابل استقلال از هواداران سپاهان و استقلال عذرخواهی کرد.

رشید مظاهری عذرخواهی کرد!

رویداد۲۴ رشید مظاهری پس از تساوی یک - یک سپاهان مقابل استقلال، با اشاره به اینکه به سمت نیمکت آبی پوشان، رفته است؛ گفت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم هم ما و هم استقلالی‌ها از فوتبال سپاهان لذت بردند، اما با بدشانسی توپ‌های ما گل نشد. پس از ۶ بازی سنگین در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان ما خیلی فشار وارد شده بود، اما با این وجود همه بچه‌ها عالی بودند و از عملکرد خودم نیز راضی بودم.

وی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: واقعاً دل‌مان برای هواداران تنگ شده بود و جو خیلی خوبی را شاهد بودیم. امیدوارم با تدارکی که دیده می‌شود، هواداران در بازی‌های آینده نیز حضور داشته باشند، چرا که فوتبال با حضور هواداران فرق دارد.

دروازه‌بان سپاهان در خصوص بازی با تیم سابق خود گفت: اگر بگویم انگیزه خاصی نداشتم، دروغ است و انگیزه‌های خودم را داشتم. تا جایی که توانستم با تمرکز در زمین حاضر شدم.

مظاهری در پاسخ به این سوال که با وجود صحبت‌های او که باعث سوءتفاهم هواداران استقلال شده بود و پس از پایان بازی به سمت هواداران رفت و با تشویق آن‌ها مواجه شد، گفت: از زمانی که به سپاهان آمدم فضای مجازی را کاملاً کنار گذاشتم و حداقل روی گوشی خود ندارم و فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها را تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خود تمرکز می‌کنم. کسی با من صحبت نکرد و فشار مجازی روی من وجود نداشت، اما در تنهایی فکر کردم و دیدم در شأن من و باشگاه سپاهان این حرف‌ها نبود و به طرف مقابل نیز کاری ندارم.


بیشتر بخوانید: فرهاد مجیدی: رکورد مهم نیست قهرمانی اهمیت دارد
وی تصریح کرد: ۱۲، ۱۳ سال است که فوتبال بازی می‌کنم و یک مربی نیز از من خوش نمی‌آید که نیاید. بالاخره فوتبال همین است و همین جا از هواداران سپاهان و استقلال به این خاطر عذرخواهی می‌کنم که کلاس باشگاه سپاهان را پایین آوردم.

دروازه‌بان سپاهان در پاسخ به این سوال که مربی که از او خوشش نمی‌آید در گذشته از او حمایت کرده است، گفت: گفتم شاید خوشش نمی‌آید و سلیقه مربی است. هیچ بازیکنی نمی‌گوید من بد هستم و بهانه این است که خوشش نیامده و حتماً خوب نبودم و مرا بازی نداده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
0
0
حیف تیم سپاهان که اینقدر از آدم های بی اهمیت باید ضربه بخورد. افراد بی اخلاقی مثل این دروازه بان هستند که به دلایل کینه شخصی پنج گل در یک بازی در آسیا و یک گل ابتدایی از استقلال می خورند و کل زحمات مربی باشخصیتی چون نویدکیا و سایر بازیکنان را هدر می دهند.
نظرات شما
پیشخوان