تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد/ لیگ تازه شروع شده است

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از برتری تیمش مقابل پیکان ابراز خوشحالی کرد.

یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی فرصت دارد/ لیگ تازه شروع شده است

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان که آن را از روی سکو‌ها تماشا کرد، گفت: هنوز پنج بازی حساس دیگر باقی مانده است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. امروز باغیرت بازی کردند و هنوز برای قهرمانی فرصت داریم. فکر می‌کنم لیگ تازه شروع شده است. به هر حال امتیازات مهمی مانده است؛ هم برای ما و هم برای تیم رقیب. امروز هم شاهد یک بازی منظم و خوب از بازیکنان پرسپولیس بودیم. از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم، خیلی باانگیزه بالا زحمت کشیدند و تمرینات پرفشاری را در سه هفته گذشته گذراندیم. این برد را هم مدیون هواداران و هم زحمت بچه‌ها هستیم.

وی درباره اینکه از دست دادن امتیاز استقلال حساسیت را بیشتر می‌کند، گفت: به نظرم خوبی این رقابت آن است که همچنان ادامه دارد. با هر امتیاز دادن تیم رقیب و گرفتن امتیاز تیم ما، این حساسیت بیشتر می‌شود، هم برای تیم حریف و هم برای تیم ما.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا شهر میزبان دیدار مقابل سپاهان مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر پس از بازی پرسپولیس
گل‌محمدی در ادامه درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان تصریح کرد: برد ارزشمندی بود، به هر حال مقابل یک تیم جوان و با انگیزه و تیمی که تاکتیک خوبی دارد توانستیم موفق و پیروز شویم. با اینکه ۱۰ نفره شدیم از دقیقه ۳۰، توانستیم گل بزنیم و بازی خوبی انجام دهیم. بعد از اینکه گل دوم را زدیم خوب دفاع کردیم. این برد را مدیون هواداران خوب که امروز خیلی حمایت کردند و همچنین بازیکنان با غیرت و با شرف پرسپولیس هستم. از تک تک هواداران و تماشاگران تشکر می‌کنم و فشار زیادی روی آن‌ها بود، اما بچه‌ها با تمرکز و انرژی بالا بازی خوبی انجام دادند. استقلال هم امتیاز از دست داد، به نظرم این برد می‌تواند در ادامه راه کمک زیادی کند و با روحیه کارمان را ادامه می‌دهیم.

وی درباره صحنه اخرج امید عالیشاه نیز توضیح داد: من ندیدم، ولی چیزی که بچه‌ها گفتند پای عالیشاه به شکم مدافع حریف خورده بود. به نظرم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت‌گیرانه بود، ولی با تصویری که بچه‌ها دیدند به نظرم این تصمیم درست بود.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان