تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

قیمت جدید برنج اعلام شد

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: از روز گذشته توزیع ماکارونی با قیمت‌های جدید شروع شده و بازار طی هفته جاری اشباع می‌شود.

قیمت جدید برنج اعلام شد

رویداد۲۴ قاسمعلی حسنی در مورد وضعیت بازار ماکارونی، اظهار کرد: طی چند روز گذشته به دلیل تغییر قیمت، کارخانجات ماکارونی را دپو کرده بودند تا با قیمت‌های جدید عرضه کنند، از سوی دیگر نیز فشار تقاضا برای خرید ماکارونی افزایش یافته بود؛ در همین راستا نیز بازار با کمبود ماکارونی مواجه شد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران افزود: بر همین اساس با توجه به اعمال قیمت‌های جدید، از روز گذشته عرضه ماکارونی به بازار به روال عادی بازگشت و توزیع ماکارونی با قیمت‌های جدید شروع شده شده است و بازار طی هفته جاری اشباع می‌شود.

کمبود کالا نداریم، مشکل گرانی داریم

وی در مورد وضعیت عرضه روغن، گفت: در بخش روغن نیز کمبودی در بازار نداریم و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای روغن به اندازه کافی وجود دارد؛ منتهی بنکدار برای خرید روغن از کارخانجات مجبور به خرید اقلام دیگری همچون رب گوجه فرنگی، تن ماهی و … است که همین مساله موجب شده بنکدار تمایلی به خرید روغن نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش ۱۳۰ درصدی قیمت برنج/ اتحادیه بنکداران مواد غذایی: واردات برنج ممنوع نشود


حسنی در مورد بازار برنج و شکر نیز اظهار کرد: دولت در قالب طرح رمضان برنج تایلندی و ۸۸۰ تن شکر عرضه کرد؛ با توجه به اتمام ماه رمضان هنوز محموله جدیدی به ما نرسیده است و منتظر تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: در حال حاضر قیمت بنکداری برنج ایرانی از ۴۸ هزار تا ۸۸ هزار تومان، برنج پاکستانی ۱۹ هزار تومان، برنج هندی ۲۹ تا ۳۱ هزار تومان و برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت برنج
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
0
0
داداش این قیمت نیست
نظرات شما
پیشخوان