تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

زلنسکی از صحنه فیلم تا صحنه جنگ

ولادیمیر زلنسکی بازیگر بازیگر سینما و کمدین سابق است که حالا به عنوان رئیس‌جمهور اوکراین در مقابل حملات روسیه به کشورش پشت اوکراین ایستاده و از ملتش دفاع می‌کند.

زلنسکی از صحنه فیلم تا صحنه جنگ

رویداد۲۴ ولادیمیر زلنسکی ششمین رئیس جمهور اوکراین بعد از فروپاشی شوروی است. اوکه حالا ۴۴ سال سن دارد از سال ۲۰۱۹ وارد سیاست شد.

وی درسال ۱۹۹۷گروه کوارتال ۹۵ را تشکیل داد و رهبری آن را به عهده گرفت. کوارتال ۹۵ از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ در لیگ برتر شرکت داشت.

وی در از سال ۲۰۰۸ فعالیت‌های سینمایی خود را آغاز کرد و به عنوان یک کمدین شهرت جهانی یافت. در اوت ۲۰۱۴ زلنسکی مخالفت خود را با تصمیم وزارت فرهنگ اوکراین برای ممنوع‌الکار و ممنوع‌التصویر کردن هنرمندان روسی (در پی اشغال کریمه از سوی روسیه) اعلام کرد.

این تصمیم از ۲۰۱۵ عملی شد، و اوکراین فعالیت هنرمندان و عرضهٔ محصولات فرهنگی روسی را در این کشور ممنوع کرد. به این ترتیب در ۲۰۱۸ نمایش کمدی رمانتیک عشق در شهر بزرگ ۲ که زلنسکی در آن ایفای نقش کرده بود، در اوکراین ممنوع شد.

از سوی دیگر وقتی رسانه‌های اوکراین خبر دادند که گروه کوارتال ۹۵ طی جنگ در دونباس مبلغ ۱ میلیون گریونا به ارتش اوکراین کمک کرده‌است، برخی از سیاستمداران و هنرمندان روس، خواستار ممنوعیت عرضهٔ آثار زلنسکی در روسیه شدند. با این حال زلنسکی بار دیگر علیه تصمیم وزارت فرهنگ اوکراین برای ممنوعیت فعالیت هنرمندان روسی در اوکراین، اعلام موضع کرد.

در ۲۰۱۵ زلنسکی نقش اول سریال تلویزیونی خادم ملت را بر عهده گرفت، که در آن، نقش رئیس‌جمهور اوکراین را بازی می‌کرد. در تصاویر روز عکس های زلنسکی از از صحنه فیلم تا صحنه جنگ را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
1
2
رسانه های مزدور وابسته به روسیه از وی به عنوان دلقکی غربگرا یاد میکنند حال انکه همین به ضم انها دلقک دومین ارتش قدرتمند دنیا رو نزدیک سه ماهه نابود کرده ارتش روسیه 800 تانک و 2000 نفربر از دست داد و بقدری هواپیما و هلی کوپتر از دست داد از ترسش عملیات هوایی رو محدود کرده اری همین دلقک صد شرف داره به مسئولانی که فقط شعار میدهند و البته به اراده خدا رسوا شدند
نامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
1
کدام رسانه درایران برای تنویر افکار عمومی تلاش صادقانه می کند؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان