تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

جانشین یحیی گل محمدی/ بازگشت برانکو به پرسپولیس؟

معاون باشگاه پرسپولیس به برخی اخبار مبنی بر استعفا یا تغییر سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

جانشین یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ محمد محمدی اشاره ای هم به شایعه حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس داشت و گفت: «مهدوی‌کیا در حال حاضر هیچ برنامه ای برای باشگاه پرسپولیس ندارد. تمام تمرکزش روی تیم ملی امید است. البته من از ۱۰ دقیقه دیگر خبری ندارم اما دو روز قبل بین دو تمرین تیم امید، در باشگاه پرسپولیس بودم و ۴-۳ ساعت جلسه داشتیم. تمام فکر و ذکر رضا درویش این است که گل محمدی در این تیم بماند.»

با این وجود تجربه در فوتبال ایران نشان داده که هر زمان مدیران باشگاهی در رسانه‌ها شروع به حمایت از سرمربی خود می‌کنند به معنای شروع شمارش معکوس برای برکناری طرف است!

حالا هم از گوشه و کنار شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی محبوب و سابق پرسپولیس جدی‌ترین گزینه برای جانشینی یحیی گل محمدی است. قرارداد برانکو با فدراسیون فوتبال عمان نیز ظاهرا یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است که با غرامت آن چیزی حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برآورد می‌شود. تأمین این رقم برای موفق ترین مربی سال‌های اخیر پرسپولیس برای مدیران این باشگاه نباید زیاد باشد اما...

مدیران باشگاه پرسپولیس در حال حاضر چاره ای جز حمایت از یحیی گل محمدی ندارند. پرسپولیس هنوز کورسوی امیدی برای قهرمانی دارد و مسئولان این باشگاه نمی‌خواهد روحیه کادرفنی خود را تضعیف کنند. با این وجود اگر فصل آینده برانکو را روی نیمکت پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان