تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سریع ترین راه اخذ ویزای شینگن کدام است؟

منطقه پوششی شینگن شامل کشورهای، آلمان، نروژ، اتریش، فرانسه، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. افراد با داشتن ویزای شینگن می‌توانند در زمان تعیین شده و با شرایط مشخصی به هر یک از کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کنند.

با افزاش نرخ تورم، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

رویداد۲۴ محدوده شینگن محدوده ای متشکل از ۲۶ کشور اروپایی ست که با یک توافق همگانی به پیمانی به نام شینگن پیوسته اند،برای ورود به هر کدام از کشور های حوزه  شینگن تنها نیاز به اخذ ویزای شینگن از یکی از ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن است.

منطقه پوششی شینگن شامل کشورهای، آلمان، نروژ، اتریش، فرانسه، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. افراد با داشتن ویزای شینگن می‌توانند در زمان تعیین شده و با شرایط مشخصی به هر یک از کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کنند.

در حقیقت شهروندان کشورهای دیگر با اخذ ویزای یکی از کشورهای این حوزه می توانند به کشورهای دیگر این حوزه هم سفر کنند. البته قوانین کنترل کننده ای در این باره وجود دارد که با توجه به قوانین کشورها متفاوت است. اگر می خواهید از بی نظیرترین کشورهای جهان دیدن کنید، ویزای شینگن به شما این امکان را خواهد داد.

ساده ترین روش اخذ ویزای شینگن چیست؟

دلیل موجه رفتن به سفارت میتواند توریستی، تجاری، تحصیلی، کاری، پزشکی، ترانزیت یا پیوست به اقوام و … باشد. همانطور که میبینید راه کار های مختلفی برای گرفتن ویزای شینگن وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که بسته به شرایط کیس باید از راهکار و سناریو ی مناسب برای اخذ ویزا استفاده نمود.

بهترین سفارت برای درخواست ویزای شینگن

این سوال برای اکثر مسافران بوجود می­آید، چه آن دسته از مسافرانی که مقصد اصلی شان محدوده شینگن است چه کسانی که برای بهتر کردن سابقه سفر خود برای اخذ ویزای کانادا در پی اخذ ویزای شینگن هستند.
درصد ویزادهی سفارت ها در بازه های زمانی مختلف بسیار متفاوت است این درصد ویزا دهی میتواند بسته به شرایط سیاسی و اقتصادی آن کشور بسته به دستوراتی که دریافت میکند و بسته به های سیزن و یا لو سیزن بودن فصل باشد.

با افزاش نرخ تورم، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن نوع A یا ویزای فرودگاهی:
با این ویزا مسافر فقط مجاز به ورود به یکی از فرودگاه های محدوده­ی شینگن هستند.
ویزای شینگن نوع B یا ویزای ترانزیت:

  • این نوع ویزا به مسافر فقط اجازه ی عبور از محدوده ی شینگن را حداکثر به مدت زمان پنج روز می­دهد.
  • ویزای شینگن نوع C یا ویزای کوتاه مدت:
    این نوع ویزا ها بسته به درخواستی که به سفارت داده می­شود و بسته به موافقت مامور پرونده و سفارت می­تواند مجوز اقامت بین یک تا نود روز را به مسافر بدهد.ویزا های نوع c میتوانند سینگل یا مولتی باشند.
  • ویزای شینگن نوع D یا ویزای بلند مدت:
    در صورت داشتن ویزای نوع d مسافر اجازه­ی اقامت بیشتر از ۹۰ روز را در محدوده­ی شینگن خواهد داشت.

ویزای یک بار ورود، دوبار ورود و مولتیپل شینگن چیست؟

از اسم این نوع ویزا ها مشخص است که با داشتن ویزای یک بار ورود یک بار اجازه ی ورود به منطقه شینگن با داشتن ویزای دو بار ورود دو بار اجازه ورود به محدوده ی شینگن را دارید.(حتی اگر ویزای شما اعتبار داشته باشد)
ویزا های مولتیپل همان ویزا های چند بار ورود هستند که با داشتن این ویزا میتوانید تا پایان اعتبار ویزایتان دفعات متعدد به حوزه ی شینگن ورود داشته باشید.

هیچ سفارتی تعهدی برای دادن ویزای مولتیپل به مسافران ندارد. در واقع اخذ ویزای مولتیپل بستگی به شرایط مسافر و شرایط سفارت در بازه ی زمانی اقدام شده داردکه کارشناسان مجرب ساحل شنی در این زمینه شما را یاری خواهند نمود تا بتوانید بهترین نوع ویزارا درخواست داده به شکلی که شانس شما برا اخذ ویزا پایین نیاید.

 مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن چیست؟

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن تقریباً در همه ی سفارت های حوزه شینگن یکسان میباشد :

  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ پرواز
  • شناسنامه
  • دعوت نامه یا رزرواسیون هتل
  • بیمه مسافرتی
  • اصل یا رزرو بلیط پرواز
  • فرم تکمیل شده تقاضای ویزا
  • یورو به مقدار اعلام شده
  • مدارک شغلی
  • مدارک مالی شمامل پرینت و نامه تمکن مالی
  • با افزاش نرخ تورم، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش خواهد یافت

 تفاوت ویزای شینگن و ویزای کانادا چیست؟

به گزارش وبسایت ساحل شنی، یکی از موضوعاتی که عموم مردم درباره ویزای شینگن شنیده اند، ارتباط ویزای شینگن و ویزای کانادا است. "برای این که بتوانید به کشور کانادا سفر کنید باید ویزای شینگن داشته

باشید"، این جمله ای است که خیلی تکرار می­شود. برای اخذ ویزای کانادا باید تاریخچه سفری قوی داشته باشید اما داشتن ویزای شینگن الزامی نیست.

در این موضوع که ویزای شنیگن بسیار معتبر است و تأثیر بسیار مثبتی بر روی ویزای کانادا دارد شکی نیست، اما اگر فرد متقاضی تاریخچه قوی در سفر به کشورهایی مانند هند، چین، ژاپن، استرالیا و ... داشته باشد هم می تواند ویزای کانادا را اخذ کند. پس تنها داشتن ویزای شینگن منجر به اخذ ویزای کانادا نخواهد شد.

در این راه ممکن است بسیاری از افراد شما را مجبور کنند تا ابتدا ویزای شینگن را اخذ کنید و پس از آن برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایید. دقت داشته باشید که اگر تاریخچه سفری قوی دارید دیگر نیازی به اخذ این ویزا نخواهید داشت و می توانید به راحتی سفر خود را آغاز کنید.

برچسب ها: ویزای شینگن
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
0
1
مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن چیست؟
پرینت حساب و گواهی تمکن مالی که البته نوشنید یورو به مقدار لازم هم میخواد. و البته دلیل یا با چیزی که نشان دهید بعد از طی اقامتتان در حوزه شنگن قصد برگشن به کشورتون رو دارید...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان