تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

اتمام حجت استقلال با ۴ بازیکن؛ به رفتن فکر نکنید!

استقلال با وجود کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، قطعاً در فصل نقل و انتقالات پیش رو تحولاتی خواهد داشت.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ استقلال با وجود کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، قطعاً در فصل نقل و انتقالات پیش رو تحولاتی خواهد داشت و این تغییرات بستگی به آن دارد که فرهاد مجیدی فصل آینده هم روی نیمکت استقلالی‌ها قرار بگیرد یا خیر؟

 البته فرهاد با باشگاه قرارداد دارد ولی طبیعی است اگر به هر دلیلی تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد، نمی‌توان او را اجبار به چنین کاری کرد. اگر مجیدی بماند قطعاً میزان تغییرات برای فصل آینده کم خواهد بود چون تیمش قهرمان لیگ برتر شده و فقط باید این مجموعه را در برخی پست‌ها تقویت کند و معضل تاکتیکی بزرگی ندارد ولی اگر شخص دیگری هدایت استقلال را برعهده بگیرد، قطعاً تیم را با توجه به سلیقه تاکتیکی خودش می‌بندد. 

البته مسئولان باشگاه معتقدند مجیدی را حفظ می‌کنند و با او به تداوم موفقیت‌ها می‌اندیشند ولی جدا از اینکه چه کسی سرمربی استقلال باشد، به چند نفر از بازیکنان این تیم تحت هیچ شرایطی اجازه جدا شدن نخواهند داد.

حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی نفراتی هستند که استقلالی‌ها به هیچ عنوان نمی‌خواهند آنها را از دست بدهند و می‌خواهند این چهار بازیکن را فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیم است، حفظ کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان