تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

اپلیکیشن سازمانی؛ راهی برای ارتباط موثر بین سازمان و کارکنان

مجموعه مانیار با فراهم کردن بستری بسیار سریع و در دسترس برای سازمان‌ها، اپلیکیشنی ارائه کرده است که با استفاده از آن سازمان‌ها می‌توانند به راحتی با کارکنان خود ارتباط برقرار کنند و دیگر نگرانی بابت ایجاد نارضایتی و ناامیدی در سازمان خود نداشته باشند.

اپلیکیشن سازمانی

رویداد۲۴ شاید یکی از مهم‌ترین تأثیراتی که کرونا روی مدل‌های شغلی گذاشت، ایجاد فاصله بین یک سازمان و کارکنانش بود. روزهای قرنطینه، زمانی که کارکنان نمی‌توانستند در محل کار حاضر شوند و یا زمان‌هایی که به دلیل بیماری یک نفر نمی‌توانست در جریان کارها قرار بگیرد، باعث ایجاد یک سری از مشکلات گردید. در این میان و با توجه به عدم وجود ارتباط بین بخش‌های مختلف سازمان، سرعت روند کارها کاهش پیدا می‌کرد و این چالش به شکل جدی خودش را در زمان انجام امور مالی نشان می‌داد.

حال تصور کنید تمامی این چالش‌ها از یک سمت و تمامی فشارهای اجتماعی و ااقتصادی از سمت دیگر بر روی ذهن کارمند یک سازمان وجود دارد. این فشارها و چالش‌ها چه تأثیری می‌تواند به لحاظ روحی برای کارمند ایجاد کند؟ این تأثیرات می‌توانند تا مدت‌ها روی روند کار و بهره‌وری شخص تأثیر بگذارند و در نهایت خروجی کار شخص در سازمان مورد قبول قرار نگیرد و تا انتهای فعالیتش، همه چیز به شکلی آشفته پیش برود.

به نظر شما سازمان چطور می‌تواند از وقوع چنین اتفاقی در بین کارمندان خود جلوگیری کند؟ احتمالا یکی از بهترین راه‌هایی که هر سازمانی می‌تواند با استفاده از آن روحیه کارمند خود را، حتی در زمان بیماری و دوری از محیط کاری، سالم و قوی حفظ کند، تأمین رفاه آن کارمند تا حد ممکن می‌باشد. برای این مدل راه‌های زیادی وجود دارد؛ تأمین بن‌های کاغذی یا کارتی برای خرید اقلام ضروری، واریز حقوق در زمان مشخص، فراهم کردن تخفیف‌هایی که با استفاده از کارت‌های کاغذی داده می‌شوند و بسیاری روش‌های دیگر که شاید با آن‌ها برخورد کرده باشیم.

اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، راه‌های ساده‌تری می‌توان برای این تأمین رفاه انجام داد. یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن‌های سازمانی است که با استفاده از آن، کارمندان یک سازمان می‌توانند به صورت آنلاین و در سریع‌ترین حالت ممکن، با مدیران خود ارتباط برقرار کنند و در همین بین به سادگی حقوق، خدمات رفاهی و تخفیفات ویژه دریافت کنند.

مجموعه مانیار با فراهم کردن بستری بسیار سریع و در دسترس برای سازمان‌ها، اپلیکیشنی ارائه کرده است که با استفاده از آن سازمان‌ها می‌توانند به راحتی با کارکنان خود ارتباط برقرار کنند و دیگر نگرانی بابت ایجاد نارضایتی و ناامیدی در سازمان خود نداشته باشند. این اپلیکیشن به صورت کامل قابلت شخصی‌سازی دارد؛ به این معنا که هر سازمان می‌تواند با سلیقه خود فضای داخلی اپلیکیشن سازمانی را طراحی کند و از رنگ‌ها و لوگوی خود استفاده کند. همچنین سرویس‌های مختلفی نیز می‌توانند از مجموعه‌های مختلف در این اپلیکیشن فعال شوند.

ویژگی‌های اپلیکیشن سازمانی مانیار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن سازمانی مانیار، امکان شارژ کیف پول کارکنان است. به این معنا که سازمان می‌تواند در ابتدای هر ماه، مبلغی را به عنوان پاداش در کیف پول کارکنانش شارژ کند و افراد با استفاده از آن مبلغ، قبوض خود را با استفاده از دیگر سرویس اپلیکیشن پرداخت کنند، بسته اینترنتی خریداری کنند و یا سیم کارت خود را شارژ کنند. همچنین اپلیکیشن سازمانی مانیار ویژگی‌های دیگری هم دارد:

  1. ارائه اپلیکیشن اختصاصی مطابق با رنگ‌بندی دلخواه و لوگوی سازمان
  2. اضافه نمودن سرویس‌های اختصاصی و دلخواه سازمان به اپلیکیشن
  3. اتصال کیف‌پول الکترونیکی به حساب بانکی اختصاصی شرکت
  4. ارائه درگاه اختصاصی خرید اینترنتی به نام شرکت

امکانات اپلیکیشن سازمانی مانیار

  1. امکان خرید با تخفیف از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین
  2. ارائه خدمات بیمه و درمانی
  3. ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، تفریحی، توریستی و گردشگری
  4. خدمات آموزشی و ارتباطات درون سازمانی
  5. واریز پرداخت های رفاهی و مناسبتی به اعتبار پرسنل به جای هدایای نقدی و بن‌کارت‌های کاغذی
  6. دسترسی آسان و یکپارچه اعضای سازمان به اپلیکیشن اختصاصی سازمان
  7. جلوگیری از پرداخت‌های نقد سازمانی

مجموعه مانیار همواره به دنبال فراهم کردن سریع‌ترین راه‌های پرداخت است. پس برای استفاده از اپلیکیشن سازمانی مانیار، به راحتی می‌توانید از طریق وبسایت این مجموعه اقدام به برقراری ارتباط کنید و بعداز انجام نیازسنجی و مشخص شدن اهداف سازمان شما، برای نهایی کردن اپلیکیشن خود اقدام کند.

برچسب ها: اپلیکیشن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان