تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

پرسپولیسی‌ها علیه استقلالی‌ها سند رو کردند!

اتفاقات زشت در دیدار تراکتور و پرسپولیس به موضوعی برای کری خواندن بین هواداران پرسپولیس و استقلال تبدیل شد.

پرسپولیس تهرانرویداد۲۴ تیم فوتبال تراکتور درحالی پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام و در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر میزبان پرسپولیس بود که این بازی در دقیقه ۷۰ به دلیل حواشی و اتفاقات مختلف رخ داده متوقف به یک باره با تصمیم داور نیمه تمام باقی ماند.

در طول بازی بارها پرتاب بطری و اشیا داخل زمین باعث وقفه در بازی شد تا با اوج گرفتن این اتفاقات داور تصمیم گرفت در دقیقه ۷۰ زمین بازی را ترک و بازی را نیمه تمام اعلام کند.

بازیکنان تراکتور برای مدت طولانی پس از این اتفاقات در زمین حاضر شدند، اما در نهایت با ترک ورزشگاه توسط پرسپولیسی‌ها پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارسال شد و قرار است به زودی رای این بازی صادر شود.این اتفاقات زشت و ناپسند در حالی از سوی تعدادی از هواداران تراکتور انجام شد که همین موضوع و حواشی به وجود آمده در تبریز به کری بین هواداران سرخابی تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: علیرضا بیرانوند در آستانه بازگشت به پرسپولیس


استقلالی‌ها در واکنش به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز مدعی شدند ، پرسپولیس در هر شهری که می رود این اتفاقات رخ می دهد و سایر تیم ها مشکلی از این بابت ندارند. آبی ها معتقدند اکثر تیم های لیگ برتری و هوادارانشان از پرسپولیس بدشان می آید و همین موضوع باعث ایجاد درگیری می شود. از آنطرف پرسپولیسی ها در پاسخ به این صحبت های هواداران استقلال ، سند رو کردند تا خلاف این ادعا را ثابت کنند.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی فیلم ها و عکس هایی از بازی های استقلال و تراکتور را منتشر کردند که در آن هواداران دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و به طرف هم سنگ و صندلی پرت می کردند. هرچند این اتفاقات زشت از سوی هیچ تیم و هیچ هواداری قابل دفاع نیست ولی اولین بار نیست که در ورزشگاه های کشور شاهد چنین اتفاقاتی هستیم ولی امیدواریم ، دیگر این صحنه های ناپسند و دور از اخلاق را تماشا نکنیم و جلوی این مسائل به صورت جدی گرفته شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان