تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
گزارش رویداد۲۴ از چهره هفته؛

حسن عباسی سخنران منبری با حاشیه امن

حسن عباسی یکبار دیگر جنجال آفرین شد؛ این بار سخنرانی او در جمع دانشجویان که با پرسش مکرر یک دانشجو همراه بود که می‌گفت فقط اسم چهار اقتصاددان را نام ببر، به تنش کشیده شد. رویداد۲۴ به بهانه این جنجال، به برخی از دیگر حاشیه‌های حسن عباسی پرداخته و البته نشان داده او در هر شرایطی حاشیه امن دارد.

حسن عباسی

رویداد۲۴ امید کاجیان: چند سالی است که رویداد‌۲۴ در یک ستون ثابت، از چهره‌های روز یا مهمترین یا خبرسازترین یا پرحاشیه‌ترین چهره، گزارش منتشر می‌کند. در این سال‌ها یک نام بیش از سایر نام‌ها در این ستون قرار گرفته است؛ حسن عباسی!

البته او یک تفاوت با عمده کسانی که درباره آنها گزارش نوشته می‌شود دارد. این گزارش‌ها معمولا به خاطر حاشیه یا جنجالی است که او ایجاد کرده یا به هر ترتیبی برایش ایجاد شده است؛ از ادعایش درباره انگیزه ساخت کارتون «یوگی و دوستان» به قصد توهین به حضرت نوح بگیرید تا صهیونیست خواندن کوروش کبیر. او همین قدر عجیب برای خودش شهرت دست و پا کرد و لقب «کسینجر اسلامی» را به خود داد و در فرآیندی عجیب که احتمالا فقط مختص به جمهوری اسلامی است، تبدیل به سخنران دانشگاه‌ها هم شد! یعنی کسی که تخصصی در هیچ زمینه‌ای ندارد و حتی به لحاظ تجربی و معرفتی و حتی تحقیق‌های فردی، کارشناس هیچ حوزه‌ای نیست، به لطف حمایت نهادهای حاکمیتی به تئوریسن دانشگاه‌ها هم تبدیل شد! اگر لازم باشد کت از تن به درمی‌آورد، سینه می‌درد و یقه پیراهن باز می‌کند تا پلاک جنگی خود را نشان دهد و به همه ثابت کند که یک مبارز انقلابی است و در حال جنگ حق علیه باطل.

کسی که یکی از اهداف جریان لیبرالیسم در ایران را رابطه دختر و پسر و حرکت به سمت حرامزادگی توصیف می‌کند از وظیفه‌هایش می‌گوید: «پیگیری حلال‌زادگی مبارزه ماست» آمار و ارقام به هم می‌بافد و می‌گوید «بر اساس آمار‌های رسمی ۶۶ درصد جمعیت برزیل، در فرانسه ۵۶ درصد، در سوئد ۵۵ درصد، در آمریکا و انگلیس هم ۴۱ و ۴۹ درصد حرام‌زاده هستند!»

لابد به واسطه همین چیزهاست که خدا را هم تهدید می‌کند و در جمله‌ای کاملا فاشیستی می‌گوید: «خدایا تو غیر از مردم ایران کی را داری؟ ۳۳۰ میلیون آمریکایی عوضی را داری؟ خدایا تو ۴۰۰ میلیون اروپایی عوضی را داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش‌خور را داری؟ کی را داری که عبودیت تو را پذیرفته باشند؟ این‌ها غیر از تو کسی را ندارن، تو هم غیر از این‌ها کسی را نداری.»

البته گاه نیز سخنانش امنیت ملی را هم به خطر انداخته مثل زمانی که درباره بودجه‌های سپاه چنین ادعا کرد: «ببینید شیوه بودجه درآوردن سپاه چگونه است؟ یک جاسوس می‌گیرد (جیسون رضائیان) و در قبال آزادی‌اش دولت ایران یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از امریکا می‌گیرد؛ یا در قبال خون‌بهای شهید قاسم سلیمانی ۳ میلیارد دلار درآمد خالص از قطر داشته است.» اظهاراتی که البته با واکنش سپاه و تکذیبیه آن مواجه شد.


بیشتر بخوانید: حسن عباسی تئوریسن جریان ارزشی که منتقد خدا هم شد!/ جمهوری اسلامی نمی‌داند با دست‌پرورده خود چه کند


عباسی شور و حرارت دارد و مثل کسانی چون رائفی پور و سردار سعید قاسمی در حمله به جریان مقابل و دفاع از همفکرانش از جان و دل مایه می‌گذارد. اما وقتی در میان دانشجویان قرار می‌گیرد و فضایی که مخالفی علیه او سخن بگوید، آن وقت واکنش‌هایش نشان می‌دهد که اتفاقا افکار اوست که کم از داعشی‌های وطنی ندارد!

آخرین این واکنش‌ها در جمع دانشجویان، تصاویری است که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است، درتصاویری که از این نشست منتشر شده، حسن عباسی در برابر پرسش‌های مکرر و ساده یک دانشجو که می‌گوید چهار اقتصاددان را نام ببر و در حالیکه عده‌ای از دیگر دانشجویان یا محافظان امنیت جلسه در حال بیرون کردن دانشجو هستند، پاسخ می‌دهد: «بچه پررو تو دنیا نیامده بودی، ما خیلی از گردن‌کلفت‌ها در غرب را از دانشگاه انداختیم بیرون!»

همه منطق این استراتژیست جریان اصولگرا! این است که مخالفان را از دانشگاه بیرون انداخته است! اما فیلم‌های منتشر شده امروز تنها باری نیست که نشان می‌دهد او نسبت به دانشجویان منتقد رفتار‌های این‌چنینی دارد. پیش‌تر نیز وقتی دانشحوی دختری از او پرسیده بود که «چرا به سوریه نمی‌روی» خشمگین شده و جواب داده بود: «به من گفتند جلوی داعشی‌های وطنی بایستم! در داخل، ما در جهاد کبیر هستیم، بی‌آبرو‌ کردن خط فکری سریع‌القلم‌ها و صادق زیباکلام‌ها ۹۹ است، بی‌آبرو کردن ابوبکر البغدادی‌ها ۱ است بعد از آنکه ریشه شما لیبرال‌های وطنی را خشکاندیم حتما برای شهادت هم می‌جنگیم.»

البته نگفت «چه کسی به او گفته است در داخل کشور جهاد کبیر کند» یا این ماموریت از طرف کدام نهاد و سازمان و گروه به او داده شده است؟ هر کجا که هست، می‌توان فهمید که نهاد یا گروه قدرتمندی پشت او قرار گرفته است؛ چه اینکه هر کدام از این دست سخنان از زبان هر فرد دیگری خارج شود، حتما مدعی العموم برای او پرونده تشکیل خواهد داد! چنانچه فائزه هاشمی رفسنجانی درباره اقتصاد پیامبر حرفی به طنز زد و سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده برای او خبر داد اما عباسی درباره خدا می‌گوید و همچنان حاشیه امن دارد!

عباسی به همان دانشجو گفته بود: «شما یک مرد در جبهه‌تان ندارید، یک آدم بزرگ ندارید! هزار تای آن را ما داریم، با کمک چه‌کسی می‌خواهید به جنگ بروید...»

این به اصلاح استراتژیست سخنور از سوال آن دختر دانشجو آن گونه به ستوه آمده بود که گفت: «نوچه‌های من گوش آمریکا و اسراییل را می‌گیرند. شاگردان من شهید می‌شوند! اما امثال شما‌ها سر از صدای آمریکا در می‌آورید.» وی باز هم از واژه مجهول داعشی‌های وطنی! استفاده کرده و می‌گوید: «ما داعشی‌های وطنی را بی آبرو می‌کنیم.»

تاخت و تاز عباسی به پرسش‌های دانشجویان به این دو فقره قطعا ختم نمی‌شود، درست عین زمانی که در دانشگاه مازندران، وقتی دانشجویی از او پرسید که آقای عباسی! چرا به رای مردم احترام نمی‌گذارید؟ گفت: «آن شاهرگ گردنت را برای لیبرالیسم هدر نده! رای مردم زمانی اهمیت دارد که در تعرض با اسلام قرار نگیرد. آن‌هایی که مثل تو حرف می‌زنند الان در VOA کار می‌کنند.»

از این مثل‌ها البته که بسیارند واکنش‌هایی که نماد طرز تفکرات عباسی‌ها و جریان اقتدارگرای آنهاست. اینکه آزادی بیان تنها باید متعلق به آن‌ها و این طیف باشد، جریان فکری امثال عباسی‌ها آزادند تا هرچه می‌خواهند بگوید، اما در مقابل تفکرات مقابل باید بیرون انداخته شوند یا از دانشگاه یا از کشور.

عباسی نماد یک جریان است؛ جریانی که قدرت را برای خود می‌خواهد، آزادی را هم همینطور و در مقابل، اگر کسی به مقابله با این اقتدارگرایی قرار گرفت باید با حذف یا داعش وطنی خوانده وچه بسا مجوز هر نوع برخوردی و توهینی صادر شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن عباسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
5
28
وای بر آن روزی که دوباره به این دیوانه های کله خراب کلت کمری داده شود هر روز ده خشاب خالی می کردن و منتقدین رو به جرم عضویت در داعش و VOA اعدام میکردند
بهر کی پشت گرمی دارند همه میدونن و از سکوت شون موقع گندکاریاشون کاملا مشخصه کی پشت ایناس
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
شما ها یک ذره انصاف در وجودتان نیست این به اصطلاح دانشجو با عربده کشی ماهیت خودش را نشان داد و شما بدون کوچکترین انتقادی به این حرکت به عباسی پرداختید یادم میاد چند سال پیش هم یک دانشجو بهمین طریق در جلسه سخنرانی عباسی عربده کشی کرد چند ماه در کشور آلمان در یک سخنرانی به سازمان تروریستی منافقین پیوست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
دار و دسته شما پر از انصاف است !!!!
من جای اون دانشجو بودم زودتر از کوره در میرفتم و میکروفنو میگرفتم پرت میکردم صورتش اخه یه بیسوادی که صرفا واسه حفظ منافع یه عده خاص داره زندگی میکنه چی داره بگه واسه دانشجو و دانشگاه؟؟؟؟؟
خب حداقل به سوالش با حوصله و مردانه جواب میداد یه اقتصاددان نام میبرد بالاخره عباسی سنش زیادتر از وی بود نباید عکس العمل نشون میداد عباسی از علم و دانش چی حالیشه؟؟؟ یاوه و اراجیفش یادت رفته؟؟؟؟؟
شماها که همیشه فقط روی مساله رو میبینین بنظرتون چرا یه عده به منافقین میپیوندند چرا نوابغ کشور مهاجرت کردند؟؟؟ چرا هواپیمای مهاجرت کننده هارو اشتباهی میزنند؟؟؟ چرا همون بلا سر هواپیمای حجاج نیومده و نخواهد آمد؟؟؟؟ تو این کشور مگه علم و دانش و سواد و مهارت جایگاهی داره؟؟؟
ملاک تشخیص لیاقت مدیران سازمانها در عمق رد مهر پیشانی و توانایی های وی در حفظ منافع همون عده و لو به قیمت جان مردم (فرو ریختن متروپل وضع جاده ها و وسایل نقلیه کیفیت محصولات صنعتی و غذایی و ....) هستش گور بابای تخصص و مدیریت !!!!
جواب تو گرفتی مزدور؟؟؟؟
لابد ما غرب زده ایم !!!!!!!!!!!!
هر کی مخالف و منقد اینا باشه غرب زده و مرتده !!!!
ناشناس
| Austria |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
رضا؛از چیزی حرف بزن که خودت داری؛آخه مگه سواد و دانش و مهارت داری که مثال ازشون میزنی،با این کامنتهای چرت و پرتی که میزاری
مش قربون
|
Germany
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
6
20
حسن عباسی اسم چهارتا اقتصادان ایرانی ممتاز رو میتونی نام ببری.
1_تمیسار سردار سرلشکر محسن رضایی طراح تز گروگانگیری چند امریکایی
2_مخبر معاون رئیسی
3_ عباس اخوندی
4_محمد نوبخت
5_سیف مدیر سابق بانک مرکزی
یکی از یکی نخبه تر و باهوش تر
پاسخ ها
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
قوم خرکی مذهب منافق
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
دشمن خدا بود
54
|
Ukraine
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
18
نگاه بسیار سطحی و عوامانه به مسائل داره.مخاطبانی که داره اکثرا هم راستای تفکر خود او هستند و عده ای که درک واقعیات و حقایق جهان برایشان بسیار مشکل و دردناک است.این به اصطلاح تحلیلهای من در اوردی او برا قانع کردن مخاطبانش کافیه.!
نائب
|
Netherlands
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
39
5
دکتر حسن عباسی،یکی از افراد مومن،متعهد؛ولایتمدار؛خدا ترس،اهل باقیات وصالحات هستند؛و در سنگرهای جبهه حق علیه باطل در جبهه فرهنگی و عقیدتی و گفتمان تببین جهاد خدمات شایانی به نظام و انقلاب عطا کرده اند
این شخص دانشجو؟؟ هتاک اصلا دانشجو نبود؛لابلای جمعیت به  درون دانشگاه خزیده، و فریب تبایغات رسانه های معاندین همچون تلویزیون من و تو سعودی نشنال، و پالانی ها را خورده،و به دکتر عباسی،که حرف از جان دل هشتاد پنج میلیون امت مسلمان ایرانی زده گستاخی کرده.
پاسخ ها
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
خرکي مذهب منافق
ریا یعنی فریب
ادعای دروغین
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
دشمن خدا بود
..............
گرگ زخمی
ناشناس
| Austria |
۰۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
معصومی،وز وز نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
3
23
عباسي گزافه گويي است بي سواد كه در پناه حمايت حاکمان احساس قدرت مي كند
ای رو سیه یاوه سرای بی دین
اسمش به یدک کشیده از از آیین؟
پرونده تو عاری از آن برگ سپید
هان منتظری تا برسد بر تو نوید؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
6
حسن خان ا ام آرام فشارت بالا می ره عزای عمومی اعلام میشه یک یا نه بگیر کم میشه
کارتن خواب آواره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
4
21
متاسفم برای سرزمین کهن که که از عبدالحسین زرین کوب و اسلامی ندوشن و فروزانفر و شهشهانی و دکتر صدیقی و مهندس ریاضی و ..... رسیدیم به لمپن های چاله میدونی که هیچ هنری جز چرت و پرت گفتن ندارند ......
پاسخ ها
نایب
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
تو خودت چاله میدان خوابی که کارتن خواب تزریقی
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
5
7
قوم ریاکار دو رو
ریا یعنی فریب
ادعای دروغین
متکبر پر رو
دل خراب و بددل
خرکی مذهب منافق
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
مهمانی با صدام تجاوزگر ناموس
زیرپاگذاشتن عدالت حرف خدا
دشمن خدا بود
.....................
گرگ زخمی
پاسخ ها
احسان معتمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
خداوند تو را هدایت بفرمایید بحق رود نیل و عصای موسی و تش بریق رعد و کوه هیمالیا و ریش های داستایوفسکی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
3
19
حجالت هم نمی کشه، نام چهار اقتصاددان را با اینهمه ادعا بلد نیست، برو بشین توی خونه، میدان را به جوانهای تحصیلکرده باید سپرد نه افراد ....!
پاسخ ها
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
کراوات زینت لباس است
قرمز و آبی
زمین سبز انسانیت
گل کاشت
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
3
3
خالی بند
ادعای دروغین
ریا یعنی فریب
و اما
حرف حق
صیغه مجرمیت
نیرنگ و کاسبی است
بازی با اسم خدا بود
مرد و زن به مرام است
مرام خوب انسانیت
اگر جانباز حقی در ضمیر
از قوم منافق زن مگیر
.................
گرگ زخمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
18
2
توقع دارید وقتی اون دانشجو بی ادبی رو درحقش تموم کرده بشینه آروم جوابش رو بده
جواب بی ادب ابله خاموشیه
حسن عباسی رو خیلی نمیشناسم ولی اگه من رئیس اون دانشگاه بودم این دانشجوی بی ادب رو مستقیم با تیپا مینداختم بیرون میزاشتمش کلاس اول
وقتی نظام آموزشیمون ادب به بچه یاد نمیده اونیکه تربیت خونوادگی نداره از این بهتر نمیشه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
معلومه که از دار و دسته پست گرسنه گان بیت المالی و حامی بیسوادان مفت خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
دانشجو توی سن و موقعیتی عست که همینحوری بی پرواست ماها که این سن رو تجربه کردیم باید درست برخورد کنیم
ناشناس
| Austria |
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
رضا تو خودت گرسنه جا و مقامی؛دنبال پارتی میگردی یکی از کارگری ارتقات بده؛برت هم نمیاد از همان پولهای به قول خودت بیت مال به خودت هم بماسه؛پس زر نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
16
واقعا این حسن بیسواد را برای چی به دانشگاه راه میدن؟
متوهم باید چرندیاتش را در چاله میدان بیان کند.
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
3
8
میدونید چیه:این و رائفی پور و روازاده و...امثالهم حکم ملیجک های شاهان قدیم رو دارن فقط اونا برای شاه دلقک بازی در میاوردن و یاوه گویی میکردن اما اینا واسه مردم
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
10
انوشه با اون همه حرف زیبا و قشنگ به دست عبد الباقی بی ابرو شد عباسی کی بی ابرو بشه خدا میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
انشاءالله بزودی اون هم بی آبرو خواهد شد داداشم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
دوست عزیز قصد بی ادبی ندارم اما کسی بی آبرو میشه که آبرو داشته باشه. کسی که آبرو نداره بی آبرو نمیشه مفتضح میشه. آقای دکتر!!!!!! حسن عباسی از دسته دوم هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
3
11
حسن عباسی یک دلقک بیسواد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
2
9
اینجاست که میگن سیاست بی پدر مادره
خودشون هر جا که لازم باشه دین را از سیاست همچین جدا میکنن و هر حرف و عملی که فقط از نظر خودشون درست میدونن میگن و میکنن
مردم بی دفاع هم فعلا چاره ای جز صبر ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
3
سلام امشب دراخبارسیمای ایران زده که حجم مبادلات تجاری ایران وروسیه ره ۴۰ملیارددلارخواهدرسید ازقول اوچی وزیرنفت بازگو شد دردوره دولت امام زمانی احمدی نزاد پوتین اولین باراماره بودبه تهران هم اون موقع احمدی نزاداعلام کرد که دراینده حجم را۲۰ملیارددلارب ساندالان بعداز۲۰سال دوباره اوچی اماده کرده دوب اب ۴۰ملیارددلار الان فقط دارندباامارخودشان راگول می زنند بجای بسرانچام رساندن برچام چسبیدن به چوتین که ب ایشان معجزه کند وپوتین اگرمی ت انست الان خودش راازچاله ا وکراین د بیهوردشناس بیاورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
بابا کمی دقت کن , چوتین دیگر کیست , مثل اینکه موبایلت حرف "ج" ندارد , برچام؟؟؟, اوچی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
1
8
هر وقت ایشان را می بینم یاد این جمله عبرت آموز می افتم که میگه: « سنگها را بسته اند و ..... را رها کرده اند». این آقا اصلا معلوم نیست کی و کجا دکتر شده؟ دکتر چیه؟ چه تخصصی داره؟ قشنگ از هفت دولت آزاده و سند حق وتو را گذاشته تو جیبش، هرچی دلش بخواد میگه، اسم هر کسی رو بخواد به زبان میاره و بهش فحش و فضیحه میگه، داد و فریاد و آبروریزی راه میندازه. اما همه میدانند سرنخ این عروسک کجاست ولی عروسک گردان فراموش کرده که این عروسک جیغ جیغوی بی ادب و بی اعصاب ممکنه روزی به چهره خودش هم چنگ بزنه فاعتبروا یا اولی الابصار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
1
5
سلام
آدم از منتقدین باادب لذت می‌بره

خدایا پناه بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
8
من با اینکه حق با کدومشون بوده کاری ندارم ولی وقتی چند نفر اومدن و اون جوونو گرفتن کشیدن کنار یهو صدای آقای عباسی بلند شد و انگار شجاعت گرفت این روا نیست که شما با اون سن و مقامت که بالاتره به یک جوان معترص بتازی و اون نتونه تکن بخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
4
ادمهای بیسواد ناب محمدی برای لاپوشانی سواد و مدرک تحصیلی که ندارند همیشه آویزان مغلطه و افترا و تهمت هستند که نهایتا یا تو را منافق، معاند، سلطنت طلب، اجنبی می نامند یا دلقک. اما دلقک واقعی کسی است که نه متدین است و نه تحصیلکرده اما ادعای هر دو را دارد. این صحنه من را به یاد صحنه پرسشگری سام رجبی از پرستویی انداخت!!! قابل توجه اون دسته از خود فروختگان بیسواد ناب محمدی که میگویند منتقد چرا عربده میکشد! ببینید چه بلایی سر دانشجویان آورده اید با عنوان های جعلی دکترا که پشیزی برایتان احترام قایل نیستند. احترام گرفتنی است و دادنی نیست
دانشجو
|
Germany
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
0
5
یه سواله ساده پرسید ، به جای اینکه 10تا نام ببره
اومد رنگ کراوات و پیراهن را مسخره کرد
به ایشون و طرفداراشون آفرین میگم
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
6
فراموش نکنیم که میدان و تریبون دادن به این لات های بی سواد عامل اصلی این اتفاقات است. اگر در دانشگاه ها برای شنیدن اراجیف این لمپن ها و مزدوران وطنی کسی در سالن حاضر نشود ، آن وقت جایگاهی برایشان ایجاد نمی شود. از ماست که بر ماست
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
3
2
اولا چیزی که فراموش شده حرمت میهمان باید نگه داشته می شد دانشجو هم می تونست انتقاد بکنه نه بی احترامی و همه می دونیم نوع رفتار دانشجو بی احترامی بود و البته هدفمند که همین میشه رزومه و در آینده احتمالاً میشه بورسیه برای یک دانشگاه و پناهندگی خارجی
دوما ای کاش آقای عباسی خویشتن داری می کرد و دهن به دهن اون فرد در پایان کار نمیشد و برنامه کاری خودش ادامه می داد..
سوما بنده فیلمی از این دانشجو دیدم که لباس زیر زنانه از کوله پشتی بیرون می کشه و حتی زنی که در تصویر بود از این حرکت خجالت میکشه
چهارما دانشجو بیخود بزرگ شد و ارزش نداره این بحث اینقدر کش پیدا کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
4
1
وقتی یک بچه که میخواد بورسیه بشه به شما میگه دلقک شما عکس العملتون چیه؟؟؟؟
یک طرفه به قثاضی نروید
این تحلیل هم انصافاً ناصحیح و یک طرفه به قاضی رفتنه
علیخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
3
2
با سلام واحترام
نگارنده و شما عزیزانی که اقای دکتر عباسی را نقد می کنید.
آیا برخورد و ادبیات اقایان سران اصلاحات در مواجهه با دانشجویان امیرکبیر گرامی را به یاد دارید شما می توانید از برخورد زیبا جناب زیبا کلام ، جهانگیری ، روحانی،عبدی، نجفی تهرانی، آخوندی و....در فضای مجازی برخورد شوید و سپس به انصاف نقد کنید نکته دیگر ایشان توسط همین گروه مخوف به زندان رفتند. کاش قدری انصاف داشتند.
رطب خورده کی منع رطب کند
پاسخ ها
مهران
| Russian Federation |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
خاتمی یادتون رفت
رفتار زننده خاتمی با دانشجویان در 16 آذر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان