تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تاثیر درآمد فرزند مجرد در حذف یارانه چیست؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره محاسبه حقوق فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار برای پرونده دریافت یارانه توضیحاتی ارائه کرد.

تاثیر درآمد فرزند مجرد در حذف یارانه چیست؟

رویداد۲۴ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الله عبدالملکی در پاسخ به این پرسش که مردم گلایه‌هایی از محاسبه درآمد فرزندان مجرد در سرجمع درآمد خانوار دارند، آیا وزارت تعاون برنامه‎‌ای برای اصلاح این موضوع دارد؟ گفت: هر خانواده یک پرونده هدفمندی یارانه دارد که شامل تمامی افرادی است که همسفره هستند؛ همسفره یعنی پدر، مادر و فرزندان که تمامی درآمد همه اعضای خانواده در سرجمع پرونده مذکور محاسبه می‌شود.

وی افزود: اگر فرزندی به سن قانونی رسیده و تمایل نداشته باشد که درآمدش در سرجمع درآمد خانوار لحاظ شود، می‌تواند در سایت هدفمندی یارانه‌ها، درخواست دهد و خود را به عنوان خانواده‌ای جدا معرفی کند؛ هیچ منعی برای این موضوع وجود ندارد.


 بیشتر بخوانید: یارانه جدید برای خانوار‌های معترض، واریز شد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود، امکان جداکردن یارانه فرزندان مجرد از خانواده وجود ندارد، توضیح داد: مسئولیت این موضوع با سازمان هدفمندی یارانه‌ها است که مطرح می‌کنند آن را انجام می‌دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
1
با سلام
برای بنده در شرکت مخابرات استان تهران 183 روز به اینجانب سختی کار تعلق گرفته که در شعبه 13 تهران سال 94 مراحل اداری آن انجام شده است و تایید شده است ولی در زمان بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی، 183 روز سختی کار را برای من منظور نکرده است، لطفا رسیدگی شود.
شماره بیمه 14552256
شماره مستمری : 1001321591
کد ملی : 1531439901
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
0
1
جناب آقای حجت الله عبدالملکی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
سلام. بنده کارگر رسمی مخابرات استان تهران بودم که در شرکت مخابرات استان تهران 183 روز سختی کار به من تعلق گرفته است ولی در زمان بازنشستگی، 183 روز سختی کار برای من لحاظ نگردیده است.
و این در حالی است کارکنان رسمی که در شرکت مخابرات ایران و تهران سختی کار داشتن در شعبه 13 سازمان تامین اجتماعی تهران در سال 1394 با سختی کار بازنشسته شدند
و این در حالی است که پرونده سختی کار بنده در کمیته بررسی و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور تائید شده است.
و این در حالی است که کوتاهی از سوی تامین اجتماعی شعبه 13 تهران بوده است سختی کار بنده را عمل و اجرا نکرده است چرا؟
شماره بیمه 14552256
شماره مستمری : 1001321591
کد ملی : 1531439901
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان