تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عضو هیات­ مجلس: توانمندی ­های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی قابل تقدیر است

محسن زنگنه عضو هیات­ رئیسه و سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، توانمندی­‌های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی را مثبت ارزیابی کرده و قابل تقدیر دانست.

عضو هیات­ مجلس: توانمندی ­های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی قابل تقدیر است

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در جریان بازدید از خط تولید خودرو شاهین و مرکز تحقیقات سایپا، گفت: توانمندی­‌های سایپا از لحاظ زیرساخت ­های تولید اعم از مکانیزه ­بودن خطوط در فرآیند‌های تولید به ویژه در مونتاژ، ساخت اتاق و قسمت رنگ بسیار قابل توجه بوده و باعث خرسندی است.

او افزود: بسیاری از خطوط تولید، توسط خود مجموعه سایپا مهیا و ساخته شده است و در مرکز تحقیقات این خودروساز، آزمایشگاه ­های موجود با توان طراحی و مهندسی و مشارکت شرکت ­های دانش ­بنیان در طراحی و ساخت قسمت ­های مختلف خودرو ایجاد شده و قابل تقدیر است، خصوصا محصولات جدیدی که در سایپا طراحی و عرضه خواهند شد، بسیاری از ایراد‌های محصولات فعلی را ندارند و به ذائقه مشتریان بسیار نزدیک شده است.

او با بیان اینکه برخی از محصولات سایپا در سطح خودرو‌های مورد درخواست و مطالبه مردم است، افزود: با توجه به خط تولید بسیار خوب و فنی، مرکز تحقیقات بسیار پیشرفته با آزمایشگاه­‌های متعدد در حوزه ­های مختلف، سمیلاتور‌ها و شبیه ­ساز‌ها و توان نیروی انسانی سایپا باید بتوانیم از این ظرفیت ­ها استفاده کنیم و خلأ‌ها و مشکلات را شناسایی کرده و با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت، تحولی را در خودروسازی داخلی ایجاد کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
چی شده رفتی داخلش بازدید چیزی خورت کردن .هرکی رفته جاده مخصوص مسخ دو خودرو ساز شده .طرفدار خودرو های نا ایمن وگران اونها شده مافیا جادو میکنه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان