تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
نماینده روسیه در وین:

غربی‌ها نشان دادند که درک مناسبی از موقعیتی که در آن قرار داریم، ندارند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، با انتقاد از قطعنامه ضدایرانی تروئیکای اروپای در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، آن را «احمقانه» خواند.

غربی‌ها نشان دادند که درک مناسبی از موقعیتی که در آن قرار داریم، ندارند
رویداد۲۴ میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، با انتقاد از قطعنامه ضدایرانی تروئیکای اروپای در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، آن را «احمقانه» خواند.


بیشتر بخوانید: رابرت مالی:قطعنامه شورای حکام، «پیامی روشن به تهران» بود


به گزارش ایلنا، وی در پیامی توئیتری نوشت: «حالا متوجه شدید که چرا روسیه روز گذشته به قطعنامه احمقانه غرب در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران رأی منفی داد؟ متأسفانه همتایان غربی ما نشان دادند که درک مناسبی از موقعیتی که در آن قرار داریم، ندارند».

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
سوال اینجاست که کشورهای اروپایی جنایتکار تاکنون در توافق هسته ای و برجام وغیره به وعده‌هایشان عمل نکرده‌اند در شورای حکام آژانس هم ایران محکوم و متهم می کنند شرم آور است که این در حالی است که دولت آمریکا جنایتکار در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به صورت یکجانبه از این توافق خارج شد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
قطعنامه شورای حکام، «پیامی روشن به اهانت ها و خیانت های، دخالت و مداخله آژانس خیانتکار، آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار» بود.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
غربی‌ها نشان دادند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودند و هنوز هم هستند.
هدف قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام سیاسی بوده است و هم توهین به ایران بوده است و این در حالی است که آمریکا جنایتکار و هم سه کشور جنایتکار خودشان از سال 2015 تاکنون توافق هسته ای و برجام را نقض کردند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
مذاکرات وین در زمان دولت حسن روحانی ناتوان و عاجز در سال 1399 و 1400 مشخص و روشن بوده است هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد ولی متاسفانه رئیسی هم سیاست های نادرست غلط و اشتباه روحانی در مذاکرات وین تکرار و پیگیری و ادامه داده است چرا؟
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
صادرات تسلیحات آمریکا به عربستان سعودی و امارات مداخله آشکار در منطقه ما است
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
تصویب قطعنامه ضد ایرانی توسط کشورهای اروپایی جنایتکار و غیره به سرکردگی آمریکا جنایتکار در شورای حکام 100 درصد غیر قانونی است.
و این در حالی است که شورای حکام آژانس خیانتکار خودش هم از سال 1394 تاکنون در مورد توافق هسته ای و برجام مقصر و هم متهم است چون به خاطر که در مورد اهانت ها و خیانت های آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار هیچ کاری و اقدامی و اعتراضی نکرده است و هنوز هم نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
کشورهایی غربی جنایتکار خودشان از سال 1394 تاکنون نقض توافق هسته ای و برجام بودن و هنوز هم هستند نمی توانند ایران را محکوم و متهم کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان