تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

میرتاج‌الدینی: به احتمال زیاد استیضاح وزیر صمت از دستور کار خارج شود

یک نماینده مجلس گفت: با توجه به این که وزیر گزارش‌هایی از عملکرد خود آماده کرده و پاسخ‌های قانع کننده برای سوالات ارائه شده است احتمال زیاد استیضاح وزیر صمت از دستور کار خارج شود.

میرتاج‌الدینی: به احتمال زیاد استیضاح وزیر صمت از دستور کار خارج شود
رویداد۲۴ حجت الاسلام محمد رضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: قرار است فردا جلسه کمیسیون صنایع مجلس درباره استیضاح وزیر صمت برگزار شود.

به گزارش فارس، وی افزود: با توجه به این که وزیر گزارش‌هایی از عملکرد خود آماده کرده است و پاسخ‌های قانع کننده برای سوالات ارائه شده، به احتمال زیاد استیضاح وزیر صمت از دستور کار خارج شود.


بیشتر بخوانید: حسینی: افراد متعددی برای حضور در وزارتخانه داریم/ از نمایندگان در کابینه استفاده نمی‌کنیم


نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر هم استیضاح فاطمی امین در صحن علنی مجلس مطرح شود با توجه به این که دولت پیام‌هایی به مجلس فرستاده و همچنین تلاش معاون امور مجلس دولت رایزنی‌هایی انجام داده است قطعا در صحن علنی مجلس رأی نخواهد آورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای صمت، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی از وزرایی هستند که درخواست استیضاح‌شان به هیأت‌رئیسه مجلس آمده است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
امان از دست این روحانی ورزقانی مقیم تبریز که آذربایجان‌شرقی را ملک پدر خود می داند وبه سمت روی برگردانی سایه او را آنجا خواهی دید.ایشان از خیلی جهات مشمول ذمه بسیاری از انسانهاست که بی دلیل برای تحقق خواسته خود آنها کنار زده ویا افراد بی لیاقت را به مسئولیت رسانده است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
ازمجلس حداقلی چیزی جزء این انتظارنمیره !؟
چرانمایندگان استقلال خودشان رو فدای منافع نامشروع حزبی میکنند.
این وسط مردم وحق پایمال شده اشان چی میشه !؟
خدایاخودت به فریادرس
نظرات شما
پیشخوان