تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

ویدیو بسازید و جایزه بگیرید: نکات مهم در رابطه با مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز

کوینکس به عنوان یک صرافی جهانی ارز دیجیتال، اخیرا مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز را راه‌اندازی کرده است.

ویدیو بسازید و جایزه بگیرید: نکات مهم در رابطه با مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز

رویداد۲۴ امروزه شمار فزاینده‌ای از سرمایه‌گذاران در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال هستند. در وضعیت کنونی که اقتصاد جهانی از رکود چشمگیری رنج می‌برد، بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد با استفاده از ارزهای دیجیتال به ثروت زیادی دست یافته‌اند. همزمان با رشد شمار سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال،‌ شکاف اطلاعاتی میان کاربران از بین رفته و کسب سود و بازده‌های ده برابری و صد برابری با تکیه با این شکاف دانش و اطلاعات دشوار خواهد شد. به همین ترتیب بازار ارزهای دیجیتال به آرامی از هرج و مرج و نواسانات بالا به سوی شفافیت و ثبات حرکت می‌کند که در نهایت با کم شدن نوسانات قیمت‌ها، میانگین بازده و سودهای بدست‌ ‌آمده از سرمایه‌گذاری در این بازار کاهش می‌یابد.

اگرچه امروزه احتمال دست‌یابی به سود‌های کلان با خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم از طریق معاملات اسپات بسیار کم است،‌ اما سرمایه‌گذاران هنوز می‌توانند با استفاده از بودجه‌های کم و سرمایه‌گذاری در بازارهای فیوچرز بازده‌های باور نکردنی داشته باشند. در بازار فیوچرز ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران می‌توانند با استفاده از اهرم‌های معاملاتی بازده سرمایه‌ خود را چندین برابر کنند. برخی از صرافی‌ها مانند صرافی بین‌المللی کوینکس،‌ از اهرم‌های معاملاتی 100 برابری نیز پشتیبانی می‌کنند.

معامله‌گران بازارهای فیوچرز علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت چند برابر سازی سود با استفاده از اهرم‌های معاملاتی، می‌توانند با باز کردن هر دو نوع از موقعیت‌های لانگ (خرید برای کسب سود از افزایش قیمت) و شورت (فروش برای کسب سود از کاهش قیمت) انتظار بازدهی‌های چشم‌گیری داشته باشند. به‌عبارت دیگر، در بازارهای فیوچرز، سرمایه‌گذاران می‌توانند از هر دوی روندهای افزایش و کاهش قیمت سود‌های زیادی کسب کنند. با این حال، معامله‌گران بازارهای اسپات تنها می‌توانند از روندهای صعودی و افزایش قیمت انتظار بازده داشته باشند، بنابراین، بازارهای فیوچرز فرصت‌های بسیار بیشتری را برای کسب سود و بازده‌های ملموس در اختیار سرمایه‌گذاران قرارداده‌اند.

بنابراین، سرمایه‌گذاران بازارهای فیوچرز، در هر دو روند صعودی و نزولی بازار می‌توانند با استفاده از اهرم‌های معاملاتی سودهای خود را چند برابر کنند. علاوه بر این، توانایی انجام معامله و کسب سود دوطرفه در هر دو روند بازار همراه با قابلیت استفاده از اهرم‌های معاملاتی، محبوبیت بازارهای فیوچرز را میان سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال افزایش داده‌اند. با استفاده از این بازار و نیز اتخاذ استراتژی‌های معاملاتی معقولانه و منطقی، سرمایه‌گذاران حتی می‌توانند به استقلال مالی کامل دست یابند. برای مثال، در زمان سقوط ارز دیجیتال luna در ماه می،‌ برخی از

سرمایه‌گذاران با باز کردن موقعیت‌های شورت در بازار فیوچرز luna به سود‌های فراوانی دست پیدا کردند.

کوینکس به عنوان یک صرافی جهانی ارز دیجیتال، اخیرا مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز را راه‌اندازی کرده است. هدف از این مسابقه تشویق علاقه‌مندان به ساخت ویدیوهایی در هنگام استفاده از کوینکس فیوچرز و انجام معاملات بر روی این صرافی و سپس ارسال آنها برای پلتفرم‌های ویدیویی مانند یوتیوب و آپارات است. مشارکت کنند‌گان پس از برنده شدن، جوایز باور نکردنی را دریافت خواهند کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می‌توانید حساب‌های صرافی کوینکس را در شبکه‌های اجتماعی محبوب (اینستاگرام و توییتر) دنبال کنید.

ویدیو بسازید و جایزه بگیرید: نکات مهم در رابطه با مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز

نکات مهم در رابطه با این رویداد چیست؟ ویژگی‌های این مسابقه را می‌توان در دو مورد زیر خلاصه کرد:

  1. آستانه لازم برای مشارکت پایین است

در مقایسه با مسابقات ویدیویی فیوچرز که توسط پلتفرم‌های دیگر میزبانی می‌شوند، شرکت در مسابقات ویدیویی کوینکس فیوچرز آسان‌تر بوده و مشارکت کنندگان تنها یک ویدیوی 20 ثانیه‌ای برای ثبت نام نیاز دارند. در حالی که بسیاری از پلتفرم‌های دیگر برای مشارکت حداقل نیاز به یک ویدیوی یک دقیقه‌ای دارند. بنابراین، طول ویدیوی مورد نیاز برای مسابقه کوینکس فیوچرز به طور قابل توجهی کوتاه‌تر است.

علاوه بر این، سخت‌گیری بسیار کمتری نیز در رابطه با محتوای ویدیوهای قابل قبول برای شرکت در مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز اعمال می‌شود. به ‌عبارت دیگر تمامی ویدیوهای اصلی و اورجینال در رابطه با معاملات فیوچرز کوینکس قابل قبول هستند. برای مثال، به عنوان یک شرکت کننده می‌توانید یک ویدیو در رابطه با تجربه‌های معاملاتی خود در کویکنس فیوچرز بسازید، یا ویدیوی آموزشی برای استفاده از ابزارهای معاملاتی مانند نحوه تعیین قیمت برای سیستم‌های توقف ضرر و اخذ سود یا نحوه مدیریت موقعیت های معاملاتی در کوینکس فیوچرز تهیه کنید. تمامی محتوای خواسته شده جزء دانش‌ و اطلاعات ابتدایی حوزه ارزهای دیجیتال و معاملات فیوچرز به‌شمار می‌روند و شما می‌توانید تنها با دانش کمی از معاملات فیوچرز یک ویدیو ساخته و در این مسابقه شرکت کنید. به راحتی می‌توان ادعا کرد که آستانه پایین دانش و اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این مسابقه به نفع کاربران معمولی و تازه‌کار خواهد بود.

  1. جوایز باور نکردنی

در مقایسه با رویدادهای مشابه در پلتفرم‌های دیگر، جوایز در نظر گرفته شده برای مسابقه ویدیوی کوینکس فیوچرز جذابیت بیشتری دارند. در این مسابقه مبلغ 1000 دلار برای نفر اول، 700 دلار برای نفر دوم و 300 دلار برای نفر سوم در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، صرافی کوینکس

یک جایزه 1000 دلاری برای ویدیوهای ممتاز در نظر گرفته است که در میان 20 شرکت کننده برجسته تقسیم خواهد شد. این حجم بزرگ از جوایز همراه با مکانیزم‌های قیمت‌گذاری معقول، نه تنها پاداش‌های بزرگ‌تری را برای ویدیوهای برجسته به همراه خواهد داشت، بلکه بیشترین مزایای آن برای مشارکت‌کنندگان معمولی خواهد بود.

در بازار نزولی کنونی، بسیاری از صرافی‌های ارائه دهنده خدمات ارزهای دیجیتال با مشکلات عملیاتی متعددی رو به رو شده و برخی از آنها به طور کلی از بازار ارزهای دیجیتال خارج شده‌اند. اما صرافی کوینکس به‌جای سرمایه‌گذاری کمتر،‌ به بهینه‌سازی و بهبود ابزارها و خدمات خود و کمک به کاربران ادامه داده می‌دهد. چنین تعهد نادری در شرایط کنونی بازار را می‌توان به جاه‌طلبی‌های بزرگ تیم کوینکس و نیز دیدگاه‌های مثبت و امیدوار کننده آنان به بازارهای ارز دیجیتال نسبت داد.

به‌طور خلاصه، مسابقه ویدیویی کوینکس فیوچرز آستانه پایینی برای ورود داشته و جوایز ارزشمندی را برای برندگان در نظر گرفته است. این مسابقه یک فرصت عالی برای کاربران با تجربه در بازار معاملات فیوچرز به‌شمار می‌رود. به هر حال، در بازار نزولی کنونی، فرصت مناسبی برای خرید ارزهای دیجیتال ارزشمند با قیمت‌های ارزان ایجاد شده است. در واقع هر پنی یا هر دلار سرمایه‌گذاری در بازارهای نزولی بسیار ارزشمند است زیرا در آینده ممکن است برای شما ده برابر یا حتی صد برابر بازدهی به همراه داشته باشد.

برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
پیشخوان