تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

اظهارات کروبی در موضوع حجاب، بازداشت تاج زاده و وضعیت معشیت مردم

حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی با اظهار تاسف از دستگیری مصطفی تاج زاده و بیان سوابق انقلابی وی و خانواده محتشمی پور خواستار آزادی تاج زاده شد و گفت: بدون شک با دو قطبی سازی و دستگیری منتقدان طرفدار نظام ما هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

اظهارات کروبی در موضوع حجاب، بازداشت تاج زاده و وضعیت معشیت مردم
رویداد۲۴ در صفحه اینستاگرام مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری آمده است:

«روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۱در مراسم ضیافت شام که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و جمعی از مدعوین در منزل مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری برگزار شد مباحث و موضوعات متعددی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این مراسم موضوعاتی همچون وضعیت آینده برجام، سفر بایدن به خاورمیانه، اجلاس آستانه با حضور پوتین و اردوغان در ایران و مشکلات عدیده اقتصادی مردم به ویژه در بخش مسکن و تامین کالا‌های اساسی و موضوع و وضعیت ایران در جام جهانی قطر؛ و از سوی دبیرکل و تعدادی از اعضای دفتر سیاسی حزب مردم سالاری و مدعوین مطرح شد آنگاه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی به تفصیل از خاطرات خویش در کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و نمایندگی امام در حج و زیارت و دوران ریاست مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی سخن گفت.

وی با بیان خاطراتی از اوایل انقلاب در زمینه موضوع حجاب و عفاف اظهار داشت؛ هیچ کس نباید طرفدار کشف حجاب باشد؛ اما قطعاً برخورد خشن و سرکوبی و بگیر و ببند بدحجابان دراین شرایط نتیجه معکوس خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: اسماعیل گرامی‌مقدم: باور‌های تاج‌زاده مبتنی بر اصلاح‌طلبی در دورن نظام است
ایشان در ادامه با اظهار تاسف از دستگیری جناب مصطفی تاج زاده و بیان سوابق انقلابی ایشان و خانواده محتشمی پور خواستار آزادی ایشان شد و گفت: بدون شک با دو قطبی سازی و دستگیری منتقدان طرفدار نظام ما هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین کروبی در پایان ضمن تشکر از دبیرکل حزب مردم سالاری و همراهی همیشگی ایشان با خط امام و اصلاح طلبان بر وحدت و همبستگی همه جناح‌ها و دست اندرکاران برای حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت

مردم در شرایط بسیار سخت و ناگوار از جهت تامین حداقل مایحتاج خویش به سر می‌برند پس باید به جای ایجاد نارضایتی بیشتر در میان مردم همه به دنبال کسب رضایت اکثریت مردم ایران باشیم.»

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
1
1
اين حرفها رو هم منم بلدم بزنم
سیدعلی تویسرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
4
0
اینکه شما افسادطلبان هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت ( هیچ غلطی نمیتوانید بکنید ) از بدیهیات است . ارباب صهیونیستتان نتوانست شما اراذل که جای خود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
2
1
"آنگاه حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی به تفصیل از خاطرات خویش در کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و نمایندگی امام در حج و زیارت و دوران ریاست مجلس شورای اسلامی و عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی سخن گفت."
از خاطره 300 میلیونی پولی که اختلاس کرده بود حرفی نزد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
1
1
توراهم دیدیم ،همه راهها به ترکستان بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
0
1
به عقیده ناظر ارشد نطفه ها سران فتنه ............ الان خودش کامنت میذاره بهتره چیزی نگم ...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
1
1
شیخ‌لر‌بشین‌سر‌جات‌‌‌حر‌ف‌مفت‌نزن‌‌‌‌کسی‌برای‌شما‌وامثالهم‌پشزی‌قایل‌نیست‌
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان