تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

بهترین کیف پول‌های اتریوم در سال ۲۰۲۲

اتریوم در حال حاضر دومین ارز دیجیتال مطرح در بازار است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصتی برای خرید و فروش این ارز هستند.

قیمت روز ارزهای دیجیتال

رویداد۲۴ اتریوم در حال حاضر دومین ارز دیجیتال مطرح در بازار است. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصتی برای خرید و فروش این ارز هستند. همین مسئله میزان تقاضا برای کیف پول‌های سازگار با اتریوم را افزایش داده است.

در حالت کلی تمام کیف‌پول‌ها باید این ویژگی‌ها راداشته باشند:

  • کنترل و مدیریت کلید شخصی به وسیله دارنده کیف پول
  • رابط کاربری ساده و دوستانه
  • دسترسی به اتاق بحث و گفتگوی برنامه‌نویسان فعال
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از والت
  • سازگاری با سیستم‌ عامل‌های متفاوت
  • پشتیبانی از NFT ها

اگر والتی خصوصیات بالا ندارد، انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. برای انتخاب بهترین والت برای اتریوم این موارد را در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن این خصوصیات فهرستی از بهترین کیف پول‌ها برای اتریوم رامعرفی می‌کنیم.

کیف پول متامسک (MetaMask)

هر جا صحبت از نگهداری اتریوم در میان باشد نام متامسک اولین نامی است که در بین کیف پول‌ها مشاهده می‌شود. این کیف پول بیشترین تعداد کاربر را در جهان به خود اختصاص داده است. این کیف پول ابتدا در قالب یک افزونه در مرورگرها فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه نسخه اپلیکیشن آن نیز روانه بازار شد.

با استفاده از این کیف پول نه تنها می‌توانید دارایی خود را ذخیره کنید، بلکه به تمام اپلیکیشن‌ها بدون مرکزیتی که دراتریوم راه‌اندازی شده‌اند نیز دسترسی خواهید داشت. رابط کاربری ساده این کیف پول به شما اجازه می‌دهد که به سادگی بین شبکه اتریوم  و لایه‌های 1 و 2 جابه‌جا شوید.

برای استفاده بهتر از این کیف پول بهتر است در کنارآن از کیف پول‌های سخت‌افرازی مثل  لجر(Ledger) یا ترزور (Trezor) استفاده کنید. به این ترتیب از امنیت کیف پول خود مطمئن می‌شوید و خطر هک را به حداقل می‌رسانید.

از روز اول به فکر تهیه یک کیف پول سخت‌افزاری در کنار این کیف پول باشید. این کیف پول با مرورگر کرومه و فایرفاکس همانگ است. نسخه اپلیکیشن آن نیز برای گوشی‌های اندروید و iOS موجود است.

بهترین کیف پول های اتریوم در سال 2022

2. کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت‌افزاری بسیار پیشرفته برای اتریوم است. هر کسی با هر سطحی از آشنایی با بازار ارز دیجیتال می‌تواند به سادگی از این کیف پول استفاد کند. این کیف پول از اتریوم و تمام توکن‌هایی که روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شده‌اند پشتیبانی می‌کند.

با خرید این کیف پول، باتری و بلوتوث نیز در اختیار شما گذاشته می‌شود. به این ترتیب به سادگی می‌توانید کیف پول را به همراه داشته باشید. عملکرد لجر نانو ایکس شباهت زیادی به کیف پول لجر ناو اس دارد.

بهترین کیف پول های اتریوم در سال 2022

3. کیف پول نانو اس (Ledger Nano S)

این کیف پول یکی از ارزان‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری اتریوم است. اتریوم را به صورت آفلاین روی این والت ذخیره کنید. هر زمان که قصد فروش یا خرج کردن اتریوم را داشتید با استفاده از کلید شخصی وارد کیف پول شوید.

بهترین ویژگی این کیف پول اسکرین OLED کوچکی است که روی آن نصب شده است. به این ترتیب مدیریت دارایی بسیار ساده‌ می‌شود.

بهترین کیف پول های اتریوم در سال 2022

4. ترزور (Trezor)

این کیف پول اولین کیف پولی بود که برای نگهداری از بیت کوین طراحی شد. با این حال امکان استفاده از این والت برای نگهداری از اتریوم نیز مهیا شده است. برای استفاده از این والت برای نگهداری از اتریوم باید از نسخه تحت وب MyEtherWallet استفاده کنید. و البته دارایی شما روی نسخه آفلاین و سخت‌افزاری کیف پول ذخیره می‌شود. این کیف پول سخت‌افزاری سبک و قابل‌حمل است و در سه رنگ عرضه می‌شود.

5. کیف پول   Rainbow  

این کیف پول تنها روی گوشی‌های تلفن همراه نصب می‌شود و به عنوان اپلیکیشنی که مدیریت دارای کاربر را به دست نمی‌گیرد به یک از محبوب‌ترین کیف پول‌های سال 2022 تبدیل شده است. رابط کاربری ساده و امکانات این کیف پول آن را به یک انتخاب مناسب تبدیل کرده است.

 این کیف پول رایگان است و در زمان نگارش این مقاله تنها نسخه iOS  آن قابل دانلود است. به احتمال زیاد نسخه اندروید نیز به زودی روانه بازار می‌شود.

6. کیف پول گوآردا (Guarda)

 در این کیف پول نیز کنترل دارایی و مدیریت کلید شخصی به عهده مالک کوین است. رابط کاربری ساده و امنیت بالا از جمله ویژگی‌های جذاب این کیف پول است. امکان استفاده ازنسخه دسکتاپ، اپلیکیشن و وب وجود دارد.

از زمانی که این کیف پول را راه‌اندازی کنید، شما تنها فردی خواهید بود که اجازه کنترل آن را دارد. برای راه‌اندازی این کیف‌پول به ارائه اطلاعات شخصی نیاز ندارید.

7.  کیف پول اکسودس (Exodus)

کیف پول اکسودس اولین کیف پول جهان است که از چندین ارز متفاوت پشتیبانی می‌کند. این کیف پول نسخه دستکتاپ است وبا رابط کاربر ساده و جذاب خود به صورت رایگان عرضه می‌شود. بعد از بازکردن این کیف پول یک نمودار دایره‌ای سبد سرمایه شما را به صورت تصویری نمایش می‌دهد.

این کیف پول در گذشته از 7 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کرد که اتریوم نیز یکی از آنها بود. اما این روزها کیف پول اکسودس از بیش از  100 رمزارز متفاوت پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این والت باید به اینترنت متصل باشید اما نگران کلید شخصی نباشید. کلید شخصی هرگز والت شما را ترک نمی‌کند. امکاناتی مانند امکان تهیه نسخه پشتیبان بر جذابیت این کیف پول افزوده است.

8. کیف پول اتومیک والت (Atomic Wallet)

کیف پول اتومیک والت به عنوان محلی برای نگهداری اتریوم و دیگر توکن‌های ERC20 روانه بازار شد. با استفاده از این کیف پول خرید و فورش اتریوم را انجام دهید یا اترهای خود را نگهداری کنید. در آینده امکان سواپ اتریوم نیز دراین والت ایجاد می‌شود.

 این کیف پول از بیش از 300 ارز دیجیتال حمایت می‌کند. به سادگی و با وارد کردن یک آدرس ارز های خریداری شده را در کیف پول خود دریافت می‌کنید. امکان استفاده از این والت برای تمام سیستم‌ عامل‌ها وجود دارد.

کلام آخر در روزهای نزولی بازار

 با وجود کاهش قیمت اتریوم  و بیت کوین پیش بنی قیمت اتریوم در سال 2022 کار دشواری است. با این حال بسیاری از تحلیل گران بر این باور هستند که همگام با به‌روزرسانی اتریوم و شروع به کار نسخه اتریوم 2.0 قیمت این ارز بار دیگر روند صعودی را تجربه می‌کند. به این ترتیب اگر با این رویکرد به کاهش قیمت‌های چند روز اخیر بنگریم، متوجه می‌شوید که این روزها شاید بهترین زمان برای خرید اتریوم و انتخاب کیف پول باشد. چرا که چیزی به به‌روزرسانی اتریوم باقی‌نمانده است.

کسانی در بازار ارز دیجیتال پیروز هستند که بهترین زمان را برای خرید یک ارز خوش آتیه انتخاب می‌کنند. آیا به آینده اتریوم ایمان دارید؟ از نظر شما روند نزولی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ تجربه خود را در خصوص استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال با ما  و کاربران در میان بگذارید. شما کدام کیف پول را پیشنهاد می‌دهید.

برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان