تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۱

آشنایی با صرافی کوینکس و فعالیت‌های انسان دوستانه آن

کوینکس صرافی علاوه بر موفقیت‌هایی که در زمینه ارز دیجیتال کسب کرده است با راه اندازی خیریه‌ای با بودجه‌ای در حدود ۱۰ میلیون دلار برای کمک به مردم مناطق محروم و نیازمند گام بر‌می دارد.

صرافی کوینکس

رویداد۲۴ صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ ایجاد شد. از همان ابتدای فعالیت، برای کمک به کشور‌های تحت تحریم گام برداشت. علاوه بر این کشور‌ها، خدمات ویژه‌ای را به تمام کاربران خود ارائه می‌داد و هنوز هم ارائه می‌دهد. این صرافی با هدف ساخت یک تجارت بر‌اساس قوانین معاملات شفاف و دارایی‌های کاربران و همچنین تجارت غیر متمرکز، ایجاد شد. پلتفرمی برای مبادله آسان و ایمن ارز‌های دیجیتال کاربران است و از ارز‌هایی مانند بیت کوین، تتر و اتریوم پشتیبانی می‌کند که با داشتن طیف وسیعی از ارز‌های دیجیتال رتبه خوبی را از کاربران دریافت کرده است. همانطور که گفته شد این صرافی کار‌های انسان‌دوستانه زیادی برای حمایت از مردم کشور‌های دیگر انجام داده است که می توان به برگزاری عید قربان اشاره کرد. صرافی کوینکس با ایجاد خیریه به کمک مردم دنیا می‌پردازد که ایران نیز از جمله این کشور‌ها بوده است.

کمک رسانی‌های خیریه در روز عید قربان
این صرافی علاوه بر موفقیت‌هایی که در زمینه ارز دیجیتال کسب کرده است با راه اندازی خیریه‌ای با بودجه‌ای در حدود ۱۰ میلیون دلار برای کمک به مردم مناطق محروم و نیازمند گام بر‌می دارد. همچنین این خیریه با به جا آوردن اعیاد مهم کشور‌های دیگر از جمله ایران و عید قربان برای یاری رساندن به مردم دنیا قدم بر‌می‌دارد. از فوق العاده ترین کار‌های این خیریه برگزاری عید قربان به بهترین شکل ممکن بود. گروه مشخصی برای انجام این فعالیت‌ها انتخاب شد. این خیریه با هدف ایجاد دنیایی بهتر در راستای فعالیت‌های بشر‌دوستانه حرکت می‌کند. تلاش در برنامه ریزی هدفمند برای رساندن بهترین و مورد نیاز ترین کمک‌های خیریه به دست نیازمندان واقعی یکی دیگر از هدف ‌های این خیریه است.

برگزاری عید قربان
در روز عید قربان گروهی از افراد از طرف این خیریه با خرید اقلام و وسایل پخت و پز و همچنین پخت غذا در ایران شروع شد. این خیریه بودجه‌ای را برای روز عید قربان واریز کرد تا با این بودجه و جشن گرفتن عید قربان باعث شادی تعدادی از مردم ایران شود. روز عید قربان که برای مسلمانان جهان روز مهم و بزرگی به شمار می‌آید، می‌تواند با برگزاری رسم این روز باعث خوشحالی بسیاری از افراد در سراسر دنیا شود، و فداکاری و ایثار و نزدیک شدن بیشتر به خداوند نیز از اهداف آن به شمار می آید. در برگزاری این جشن بیش از ۱۰۰۰ بسته غذایی توزیع و پخش شد، و تمام مراحل، از خرید تا پخت و پز و پخش بسته‌های غذایی با بودجه‌ی کوینکس انجام شد.

برچسب ها: ارز دیجیتال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان