تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سقوط ارزش بیت‌کوین برای سومین روز متوالی

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به کانال ۲۱ هزار دلار سقوط کرد

سقوط ارزش بیت‌کوین برای سومین روز متوالی

رویداد۲۴ قیمت بیت‌کوین برای سومین روز متوالی کاهش پیدا کرد. سردمدار بازار ارز دیجیتال ۷۲ ساعت قبل پا به کانال ۲۴ هزار دلار گذاشت، اما الان به محدوده ۲۱ هزار دلار سقوط کرده و قیمت لحظه‌ای آن صبح امروز دوشنبه سوم مرداد به ۲۱ هزار و ۸۵۰ دلار رسید. ارزش کل بازار ارز دیجیتال با افت سه درصدی نسبت به دیروز حالا چیزی یک تریلیون و ۵۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و در این مدت انواع ارز دیجیتال سرشناس همراه با بیت‌کوین در مسیر نزولی قدم برداشتند. طوری که ارزش دوج‌کوین و کاردانو چهار درصد آب رفته و بازدهی روزانه اتریوم و ترون منفی دو درصد به‌ثبت رسیده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۸۵۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه سوم مرداد ۲۱ هزار و ۸۵۰ دلار بود. بیت‌کوین که صبح دیروز ۲۲ هزار و ۳۴۰ دلار معامله می‌شد، در ۲۴ ساعت ۴۹۰ دلار کاهش قیمت داشته و این افت قیمت معادل دو درصد محاسبه می‌شود. طی این مدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۸۷۰ دلار و کمترین سطح آن ۲۱ هزار و ۸۲۵ دلار به‌ثبت رسیده است.

باوجود کاهش دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز اخیر، بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال هنوز مثبت و حدود سه درصد برآورد می‌شود، چون دوشنبه هفته قبل بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۳۳۰ دلار ارزش داشت. حالا بیت‌کوین با قله ۶۸ هزار دلاری خود که آبان پارسال آن را تجربه کرده بود، حدود ۶۸ درصد فاصله دارد و حجم ۴۲۰ میلیارد دلاری این ارز دیجیتال، سهم بیت‌کوین از کل بازار را حدود ۴۰ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۱۰ دلار

نمودار قیمت اتریوم افت دو درصدی ارزش این ارز دیجیال در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز هزار و ۵۱۰ دلار بود و این ارز دیجیتال با افت ۴۰ دلاری نسبت به صبح دیروز معامله می‌شد. در این مدت بیشترین و کمترین قیمت اتریوم به‌ترتیب هزار و ۶۴۰ دلار و هزار و ۵۱۰ دلار به‌ثبت رسیده است. با اینکه در شبانه‌روز گذشته شاهد افت جزیی ارزش اتریوم بودیم، ولی در بازه هفتگی بازدهی این ارز دیجیتال مثبت هفت درصد به‌شمار می‌رود.

چون دوشنبه قبلی اتریوم با قیمت هزار و ۴۱۰ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا قیمت لحظه‌ای اتریوم نزدیک ۶۸ درصد با قله تاریخی این ارز دیجیتال اختلاف دارد. قله‌ای که آبان پارسال اتریوم با رسیدن به مرز چهار هزار و ۸۵۰ دلار به آن رسیده بود. همچنین با درنظر گرفتن حجم ۱۸۵ میلیارد دلاری اتریوم، تسلط آن به کل بازار چیزی حدود ۱۷ درصد محاسبه می‌شود.


 بیشتر بخوانید: بیت کوین صعودی می‌شود؟


قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین و کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته چهار درصد کاهش داشته، دو درصد از ارزش ترون کاسته شده و طی این مدت شیبا بدون تغییر قیمت خرید و فروش شده است. قیمت دوج‌کوین صبح امروز دوشنبه سوم مرداد ۰.۰۶۴ دلار به‌ثبت رسید درحالی که دیروز این ارز دیجیتال ۰.۰۶۷ دلار ارزش داشت.

حالا قیمت لحظه‌ای دو‌ج‌کوین که با تسلط هشت‌دهم درصدی به بازار، دهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود، دقیقا با دوشنبه هفته قبل برابری می‌کند. قیمت کاردانو نیز در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۵۱۴ دلار به ۰.۴۹۲ دلار تقلیل پیدا کرده است. قیمت ترون صبح امروز درحالی ۰.۰۶۵ دلار بود که دیروز آن را ۰.۶۶ دلار معامله می‌کردند. شیبا نیز مثل صبح دیروز ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار خرید و فروش شد تا بازدهی روزانه آن صفر درصد باشد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۳۳۰ دلار

۲۲ هزار و ۳۴۰ دلار

۲۱ هزار و ۸۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۱۰ دلار

هزار و ۵۵۰ دلار

هزار و ۵۱۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۵۸ دلار

۰.۵۱۴ دلار

۰.۴۹۲ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۵ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۶۴ دلار

 
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
0
1
۵۰۰ دلار که سقوط بحساب نمیاد، نوسان هست.
پنج هزار دلار سقوط بحساب میاد.
نظرات شما
پیشخوان