تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

​رتبه بندی به صنف مشاوران املاک رسید

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: در بسته جدید حمایتی مسکن دولت مقرر شده که مشاوران املاک رتبه بندی شوند.

​رتبه بندی مشاوران املاک

رویداد۲۴ اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: هرگونه خدمات مشاور  املاک در بسته جدید حمایتی، منوط به آن است که تمام معاملات و مبایعه نامه ها  در سامانه املاک و اسکان ثبت شود و  هر دو طرف  معامله کد رهگیری را اخذ کنند؛ در صورتی که خارج از این قاعده عمل شود به  عنوان خانه خالی ردیابی می شود بنابراین اخذ کد رهگیری که در سامانه صورت می‌گیرد ضروری است.

به گفته مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی تمامی مشاوران املاک به دستگاه های کارتخوان متصل و اقدامات لازم درباره ثبت اطلاعات واحدهای مسکونی نیز برای آن ها ثبت می شود.

در این بسته قرار شد که در واقع اتاق اصناف هرساله مشاوران املاک را رتبه بندی شوند این رتبه بندی هم براساس شاخص هایی است یکی از این شاخص ها رضایت طرفین معامله هست همچنین گزارشات نظارتی که اتاق اصناف باید به صورت ادواری از  تمام مشاوران املاک به صورت تک تک در واقع انجام  می شود و در سامانه ای ثبت معاملات و مستغلات درج  شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
0
0
بهتر است راهکار مناسبی برا ی بنکاه های املاک تهیه شود زیر نظر دستگاه قضائی و وزارت مسکن شهرداری تااین منوال باشد حجم پروندههای ضائی بیشترمیشود
نظرات شما
پیشخوان