تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رقم خورد: همکاری بله با بزرگترین صندوق مالی کشور

همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه همکاری بله با صندوق «امداد ولایت» به عنوان یکی از بزرگترین صندوق‌های مالی کشور آغاز شد.

همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رقم خورد: همکاری بله با بزرگترین صندوق مالی کشور
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، صندوق «امداد ولایت» به جمع استفاده‌کنندگان از خدمات سازمانی پیام‌رسان بانکی «بله»‌ پیوسته و درصدد آن است که با استفاده از امکانات مالی و اطلاع‌رسانی این پیام‌رسان، نه‌تنها ارتباطی مؤثرتر بلکه ارتباطی بسیار ارزان‌تر و سریع‌تر را با مشتریانش شکل دهد.

این صندوق، همانند «بانک ملی ایران»، از مجموعه‌های مالی بزرگ کشور است که پیام‌رسان بانکی «بله» را به‌عنوان بازوی اطلاع‌رسانی و مالی خود انتخاب کرده است تا سطح تعامل با مخاطبانش افزایش یابد.

لازم به ذکر است، افزایش تعامل با مخاطبان و اطلاع‌رسانی سریع، ارزان و امن روزبه‌روز بیشتر برای سازمان‌ها اهمیت می‌یابد؛ خصوصاً که امروزه با گسترش ارتباطات، سازمان‌ها تمایل دارند خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری به مخاطبانشان ارائه دهند. برای تحقق این هدف، پیام‌رسان بانکی «بله»، با جامعۀ مخاطب بیش از ده میلیون کاربر و به کمک زیرساخت مالی و پیام‌رسانی خود، در کنار سازمان‌های مالی همچون صندوق «امداد ولایت» قرار گرفته و بستری را فراهم کرده است که سازمان‌های مالی می‌توانند با مخاطبان و مشتریان خود ارتباطی دوسویه و آسان برقرار کنند.

با امکاناتی که در اختیار صندوق امداد ولایت قرار گرفته، می‌توانند عملیات پرداخت اقساط و واریز وجه به حساب صندوق را از طریق تب «بانک من» در «بله» انجام دهند. همچنین، پیام‌های اطلاع‌رسانی همچون پیام یادآوری اقساط نیز در اپلیکیشن «بله» برای مشتریان این صندوق ارسال می‌شود.

مدیران کمیتۀ امداد و صندوق قرض‌الحسنۀ «امداد ولایت» همواره به فرهنگ‌سازی با هدف توسعۀ مقولۀ قرض‌الحسنه و استفاده از ظرفیت‌های عظیم نیکوکاران و خیرین و پویاتر کردن شیوه‌های دستگیری از نیازمندان بسیار توجه کرده‌اند. امید که با آغاز این همکاری، شاهد گسترش این فرهنگ حسنه در جامعۀ ایران باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما
پیشخوان