تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

هیات امنای سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان را پذیرفتند

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان را پذیرفتند.

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزرای عضو هیات امنای تامین اجتماعی اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان را پذیرفتند.

محمدهادی زاهدی وفا روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مستمری بازنشستگان گفت: با تاکید رئیس جمهور اختیارات هیئت وزیران به وزرای عضو هیئت امنای تامین اجتماعی تفویض شده است که این وزرا بر اساس اختیارات خود در چارچوب پایداری منابع و منابع سازمان تامین اجتماعی نسبت به مستمری سایر سطوح بازنشستگان، اصلاح را پذیرفتند.


بیشتر بخوانید: خبر جدید معاون خانه کارگر درباره حقوق بازنشستگان/ حذف ۵۱۶ هزار تومان از حقوق مستمری‌بگیران درست است؟


وی ادامه داد: از آنجا که بخشی از این منابع به صورت تعهدی است و لازم است به صورت منابع نقدی تبدیل شود با نمایندگان بازنشستگان جلساتی داشتیم که پیشنهاد بسیار خوبی ارائه کرده‌اند و این پیشنهادات بررسی شد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: هفته آینده هم نشست دیگری با نماینده بازنشستگان خواهیم داشت و در نشست سراسری آنان که هفته دیگر برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد.

زاهدی وفا تصریح کرد: این اصلاح بر مستمری اجرا و این مطالب به تفصیل در نشست هفته آینده با خبرنگاران بیان می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تصمیمات هفته آینده نهایی و اجرایی می‌شود، گفت: تصمیم اتخاذ شد و اجرایی شدن این تصمیم احتیاج به صحبت با بازنشستگان و نمایندگان آن‌ها دارد که اجرایی خواهد شد

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
0
خدا ازتون نگذرد این آدم بی سواد قیمت اجناس را تا 200 افزایش داد اما از آنجایی که سوادش دیگر بیشتر نمی کشد حقوق بازنشسته را که نیم از سال گذشته 10 درصد افزایش داده خدا او را لعنت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
0
0
تیترخبر باید این باشد :دولت تصمیم غیرقانونی اش را اصلاح کرد وازبازنشستگان به دلیل راه رفتن روی اعصاب آنها به مدت ۵ماه عذرخواهی می کند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان