تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران:

خدا مردم ساکت در قبال امر به معروف و نهی از منکر را با جهنمی‌ها می‌سوزاند/ روسیه و کشور‌های دیگر در صف خرید پهپاد ما قرار گرفته اند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فرضیه است، خدا مردم ساکت را با آن جهنمی‌ها باهم می‌سوزاند لذا امر به معروف یک حرکت و راه است، خواص باید فریاد بزنند و مردم باید زیر پرچمشان همراهی کنند.

خدا مردم ساکت در قبال امر به معروف و نهی از منکر را با جهنمی‌ها می‌سوزاند/ روسیه و کشور‌های دیگر در صف خرید پهپاد ما قرار گرفته اند

رویداد۲۴ حجت الاسلام سید کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با بیان این‌که همه موحدان، مؤمنان، جنبه‌های مقاومت و مردم ایران اسلامی و حسینی را به تقوا الهی توصیه می‌کنم، گفت: یکی از برکات بی‌بدیل تقوا مصون بودن از اشتباهات است. تقوا توفیق الهی است و هرکسی خدا به او این نعمت را داده است او را در مسیر درست راهنمایی کرده است.

به گزارش ایلنا، خطیب این هفته نماز جمعه تهران بیان کرد: از خداوند بخواهیم در این عمر زودگذر که مرگ ما را تلخ می‌کند، ما را از بی‌تقوایی دور نگه دارد.

وی با اشاره به واقعه عاشورا بیان کرد: حضرت امام حسین علیه السلام امام است و مهم‌ترین اصل در قرآن کریم مسئله امامت است، مسئله جامعه توحیدی است. بعد از رحلت پیامبران، چون عیسی و موسی دین دچار تحریف شد و قدرت پرست‌ها برای دنیای خودشان دین را تحریف کردند تا جایی که کتب دینی را تحریف کردند و عملا خط دین تحریف شد که دین اسلام حفاظ شد.

صدیقی گفت: قانون خوب قانون‌دار، مجری و قانون‌دان خوب و مقتدر می‌خواهد. پیامبر به احترام امام حسین از منبر پایین می‌آمدند و ایشان را روی پای‌شان می‌گذاشتند، اما انحراف در غدیر کار را به جایی رساند که یک عنصر معصوم که قرآن شناسنامه‌اش را داده است یک جامعه او را لب تشنه به شهادت برسانند، این نشان دهنده این است که جامعه منحط برای انحطاطی که دارد با کشته شدن امام حسین جشن می‌گیرد.

وی ادامه داد: این باعث شد دنیا بفهمد دین بدون الگو و امام نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

صدیقی افزود: امروز هم که مشاهده می‌کنید سکولار‌های داخلی با بی‌دینی‌های خارجی می‌گویند جامعه بدون امامت می‌تواند ادامه پیدا کند و ادامه راه یزیدیان را طی می‌کنند این مسئله را امام راحل با ولایت فقیه حل کردند، ایشان ولایت فقیه را راه ادامه جامعه می‌داند.

وی گفت: امروز انقلابی که امام برای اهتزار پرچمش از جانب خدا و مردم این کار را کرد را ببینید. می‌خواهند مانند جمهوری‌های دیگر که هرکسی رای بیاورد ولو یک فرد مفسد مانند یزد هم باشد، باشد.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: برادران و خواهران امر به معروف و نهی از منکر یک فرضیه است، خدا مردم ساکت را با آن جهنمی‌ها باهم می‌سوزاند لذا امر به معروف یک حرکت و راه است، خواص باید فریاد بزنند و مردم باید زیر پرچمش همراهی کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه در بخش دیگری از سخنانش در خطبه دوم گفت: مشکلات هرچقدر زیاد باشد قدرت خدا برتر از مشکلات است و در قرآن کریم نسخه‌ای برای مشکلات داده شده است، هرکسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت نشان می‌دهد.

وی تاکید کرد: جامعه باتقوا از سختی‌ها به راحتی عبور می‌کند.

صدیقی با اشاره به جنگ ۳ روزه غزه گفت: این نشانه حقانیت وعده خداوند است، یک روزی اسرائیل با همه کشور‌های عربی جنگ سه روزه داشت به همه اهدافش رسید و با غرور رفتار کرد. اما حزب الله و لبنان متولد شد و در ۳۳ روز با قدرت الهی قدرت این رژیم باطل شد و به گفته ابر مرد عرب سید حسن نصرالله این خانه عنکبوت فرو ریخت و دست‌های اسرائیل بالا رفت، اما امروز در ۳ روز حزب الله این مزدوران را در لانه‌ها‌یشان فرو برد و مجبور کرد که سازش را بپذیرند.

وی ادامه داد: اندیشکده‌های خودشان گفتند نماینده جهاد اسلامی که با رهبری دیدار کرد این حملات آغاز شد و به فضل الهی نتیجه داد.

خطیب این هفته نماز جمعه با بیان این که ماهواره خیام در مدار قرار گرفت، گفت: اولین ماهواره ایرانی در فضا قرار گرفت و نخستین اطلاعات خودش را مخابره کرد. به فضل الهی در این ۴۳ سال قدرت ما جهشی بوده است. پهپاد مهاجر مجهز به بمب‌های لیزری و مورد اعجاب دنیا قرار گرفته است و روسیه و کشور‌های دیگر در صف خریدش قرار گرفته اند که مایه مباهات ماست.

وی افزود: مسئله هسته‌ای و ادامه عمل ایران به تعهداتش ادامه داشته است و کارشکنی از جانب قدرت‌های وحشی بوده است. امروز تیم هسته‌ای ما در حال مذاکره است و با تأسی از فرمایشات رهبری که به دولت قبل داشتند که تضمین بگیرید، کارشان ادامه دارد. امروز برخی تحریم‌ها به فضل الهی از بین رفته و این راه ادامه دارد.

صدیقی تاکید کرد: عوض تنه زدن به یکدیگر به هم کمک کنیم، ملتی که حق قانون دارد، مجلس و دولت تعیین می‌کند و در همه عرصه‌ها کمک‌های مؤمنانه دارد باید بداند دشمن در همه جا است و با این شبکه‌های مجازی می‌خواهند دروغ به خورد مردم بدهند و آبرو ببرند. نگاه می‌کنید سیل در آمریکا و اروپا بیشتر قربانی می‌گیرد، اما بی بی سی تنها یکبار می‌گوید.

وی افزود: با همین شایعات لشکر ابن زیاد باعث شد مسلم تنها بماند، الله الله تهمت زدن‌ها باعث از بین رفتن اعتماد عمومی می‌شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نماز جمعه تهران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
16
درپاسخ کاظم صدیقی !!!!!!!!!(عجب فامیل بی مسمایی) , یک سؤال از تو دارم , خداوند در روز قیامت با کسانی که تریبون دارند وهمیشه از میکروفون وبلند گو آویزان هستند ولی در مقابل این همه فقر وگرانی وتورم وتبعیض وبی عدالتی وفاصله طبقاتی وحشتناک , ساکت وخاموشند , چه امر و فرمانی صادر خواهد فرمود ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
درسطر سوم پیام ,کلمه "با "اشتباه و کلمه" برای" صحیح است :
....... برای کسانی ........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
7
اثرات مفتخوری و پایمال کردن حق مردم
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
1
6
درست می فرمایید خدا ساکتین در مقابل ظلم را می سوزاند با صاحب ظلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
7
اگر من عرضه نهی از منکر داشتم اول از ایشان شروع میکردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
6
من اول تورو امر به معروف{کار کردن و زحمت کشیدن} نهی از منکر{چشمپوشی در برابر دزدیها فقر تورم فساد اداری و سیاسی } میکنم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
0
یکی این صدیقی را از تریبون جدا کنه ، روسیه پهپاد مجانی از ایران میگیره ، تازه قطعاتش از بازار سیاه
تهیه شد و دلار تو جیب آمریکا و.... در ضمن روسیه می خواد پای بلاروس و کره شمالی و ایران را به
جنگ باز کنه وه که چه هزینه ای برا ما ملت فقیر و بدبخت درست
کرد .
نظرات شما
پیشخوان