تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
سازمان برنامه و بودجه:

برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان باید از سران قوا یا مجلس مصوبه بگیریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری خط قرمز ما این است که استقرارض صورت نگیرد، اگر این کار انجام نشود، ان‌شاالله اقدامات را انجام می‌دهیم که امیدواریم در چند روز آینده بتوانیم نتیجه بگیریم. البته در خصوص این کار باید مصوبه از سران قوا و یا مجلس بگیریم.

حقوق بازنشستگان

رویداد۲۴ مسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تصمیم دولت برای افزایش حقوق و مستمری کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: جلساتی داشتیم که اگر ان‌شاالله درآمده‌ها محقق شود و مشکلی نداشته باشیم، نیازی به استقراض نداشته باشیم و بتوانیم حقوق شاغلین و بازنشستگان لشکری و کشوری را ترمیم کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: این مباحث در حال تحلیل، مطالعه و کارشناسی است.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز ما این است که استقرارض صورت نگیرد، اگر این کار انجام نشود، ان‌شاالله اقدامات را انجام می‌دهیم که امیدواریم در چند روز آینده بتوانیم نتیجه بگیریم. البته در خصوص این کار باید مصوبه از سران قوا و یا مجلس بگیریم.

میرکاظمی درباره این که مجلس می‌گوید باید این مسلئه در خانه ملت تعیین تکلیف شود نه در جلسه سران قوا، عنوان کرد: اگر سریع انجام شود قاعدتا همین است اما سرعت عمل مهم است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
واقعیت این است اگر من نوعی بیست میلیون تا سی میلیون حقوق بگیرم هر لحظه استرس دارم نکند عده ایی ناراضی از وضعیت جامعه بریزند خیابان و آرامش و رفاه نسبی من به خطر بیفتد

اما اگر پنج میلیون حقوق داشته باشم هر لحظه میخواهم در جمع معترضین خیابانی باشم به خاطر تبعیض
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان