تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

همدان یکی از قدیمی‌ترین شهر‌های ایران و جهان است که در دامنه کوه الوند واقع شده است که به‌خاطر اینکه در دوران حکومت اشکانیان، هخامنشیان، ساسانیان، آل‌بویه و سلجوقیان به عنوان پایتخت ایران بوده، لقب پایتخت تمدن و فرهنگ ایران را به خود اختصاص داده است.
بهترین هتل‌های شهر همدان
رویداد۲۴ مهدی توفیقی: امروز همدان به علت جاذبه‌های تاریخی و گردشگری فراوان به عنوان پنجمین شهر توریستی کشور شناخته می‌شود.
 
همدان با وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان توانسته مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی باشد، در همدان انواع هتل‌های لوکس یا اقتصادی جهت اقامت در این شهر وجود دارد که در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های شهر همدان را به شما معرفی کنیم.

هتل پنج ستاره بابا طاهر

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

هتل پنج ستاره باباطاهر بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان و هتل‌های غرب کشور به شمار می‌رود. هتل پنج ستاره بابا طاهر از امکانات و تجهیزات پیشرفته و ویژه برخوردار است، همچنین کادر این هتل، جلب رضایت گردشگران را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و به همین سبب میزبان بسیاری از گردشگران شهر همدان هستند.
 
هتل پنج ستاره بابا طاهر فاصله کمی با تپه هگمتانه، آرامگاه بابا طاهر، آرامگاه استرومردخای و آرامگاه بوعلی سینا دارد. این هتل از جمله هتل‌های بین المللی همدان است که تنوع غذایی بالا با کیفیت بی نظیری دارد. هتل بابا طاهر از مجموعه آبی ورزشی مجهز در فضایی فرح‌بخش پشتیبانی می‌کند که برای گردشگران بسیار جذاب است.
 
از دیگر امکانات رفاهی هتل بابا طاهر می‌توان به آسانسور، لابی، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، رستوران، سالن اجتماعات، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، نمازخانه، خودپرداز، پارکینگ، کافی‌شاپ، اینترنت، تاکسی‌ سرویس، استخر، فضای سبز و کافی‌نت اشاره کرد.
 
آدرس: آرامگاه باباطاهر، ضلع شرقی آرامگاه

هتل چهار ستاره پارسیان بوعلی

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

هتل چهار ستاره بوعلی یکی از بهترین هتل‌های شهر همدان است که یکی از شعب هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان است.
 
بنای اصلی هتل با دو باغ سرسبز احاطه شده است و به همین دلیل برخی از اتاق‌های این هتل از نما و چشم انداز بی نظیری برخوردار است.
 
موقعیت مکانی هتل چهار ستاره پارسیان بوعلی نسبت به جاذبه‌های گردشگری همدان بسیار خوب است، به‌طوری که میهمانان این هتل می‌توانند با یک پیاده‌روی سبک از جا‌های تماشایی همدان مانند آرامگاه ابوعلی سینا، باغ موزه نظری، بنای شیرسنگی و آرامگاه باباطاهر دیدن کنند.
 
از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به لابی، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، رستوران سپید با سرو غذا‌های ایرانی و فرنگی، نمازخانه، کافی‌شاپ، تالار شیشه‌ای، رستوران پارسه، استخر، خشکشویی، کافی‌نت، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، فضای سبز و سالن اجتماعات اشاره کرد.
 
آدرس: همدان، خیابان بوعلی

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی شهر همدان یکی از بهترین هتل‌ها است که از موقعیت مکانی و آب و هوای بی نظیری برخوردار است؛ این هتل در منطقه باغشهر واقع شده است. هتل پارسیان آزادی به‌دلیل قرارگیری در دامنه کوه الوند از چشم انداز بسیار دیدنی در برخی از اتاق هایش برخوردار است.
 
همچنین برخی از واحد‌های هتل نمایی دیدنی و فوق‌العاده‌ای از بلوار ارم همدان که یکی از معروف‌ترین نقاط شهر همدان است، دارند. دوچرخه سواری و پیاده روی در محیط پیرامون هتل برای گردشگران بسیار لذت بخش است. همچنین هتل چهار ستاره پارسیان آزادی دسترسی آسانی به نقاط تماشایی و تاریخی همدان مانند تپه هگمتانه، گنجنامه، تفرجگاه عباس‌آباد و مجتمع تفریحی رنگین‌کمان دارد.
 
از دیگر امکانات هتل پارسیان آزادی می‌توان به دو رستوران فصلی و دائمی با منو‌های متنوع ایرانی و فرنگی، نمازخانه، سالن کنفرانس، آسانسور، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن همایش، خشکشویی، روم سرویس، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و سالن اجتماعات اشاره کرد.
 
آدرس: همدان، خیابان شریعتی، میدان قائم، بلوار ارم

هتل چهار ستاره گنجنامه

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

هتل چهار ستاره گنجنامه دهکده‌ای توریستی است که از تله‌کابین، سنگ‌نوردی، بانجی جامپینگ، سورتمه، سالن بولینگ، سنگ نبشته‌ها و کتیبه‌های بوستانی تشکیل شده است.
 
در کنار این مجموعه کامل، هتلی با تمام امکانات رفاهی وجود دارد که می‌توان گردشگران را از محیط شلوغ و پرهیاهو شهر دور کند. هتل گنجنامه هتلی چهار ستاره و شیک در این مجموعه شگفت‌انگیز است که در هر چهار فصل سال با امکانات رفاهی مختلف پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
 
اگر به‌دنبال تفریحات مهیج و ورزش هستید، هتل چهار ستاره گنجنامه بهترین انتخاب برای شما است. 
 
از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مسیر پیاده‌روی، صندوق امانات، لابی، سیستم اعلام حریق و اینترنت رایگان اشاره کرد.
 
آدرس: همدان، مجموعه تفریحی تله کابین گنجنامه

هتل سه ستاره آپارتمان خاتم

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

هتل آپارتمان سه ستاره خاتم، یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر همدان است که بر اساس آخرین استاندارد‌های روز دنیا و متد‌های جدید هتلداری در شش طبقه ساخته طراحی و بنا شده است.
 
موقعیت مکانی این هتل سه ستاره نیز دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری مانند آرامگاه ابوعلی سینا، تپه هگمتانه و آرامگاه باباطاهر دارد.
 
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به نمازخانه، سیستم اعلام حریق، آسانسور، پارکینگ خودرو، لابی، رستوران، اینترنت پر‌سرعت، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خشکشویی و کافی‌نت اشاره کرد.
 
آدرس: همدان، میدان فلسطین، جنب فروشگاه رفاه

هتل سه ستاره ورزش همدان

معرفی بهترین هتل‌های شهر همدان

یکی از هتل‌های میان رده در شهر همدان، مهمانسرا سه ستاره ورزش شهر همدان است. این هتل علاوه بر برخورداری از امکانات رفاهی مناسب، از شرایط بسیار مطلوبی برای ورزشکاران برخوردار است. با اقامت در هتل سه ستاره ورزش می‌توانید از سالن‌های ورزشی آن نظیر سالن بدنسازی، سالن‌های مناسب ورزش‌های رزمی و کشتی، والیبال و بسکتبال، سالن‌هایی برای فوتسال، زمین چمن مناسب فوتبال، استخر و جکوزی بهره ببرید و در کنار سفر خود از انجام تفریحات ورزشی نهایت لذت ببرید.
 
از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی مجهز، اینترنت رایگان، رستوران، خشکشویی، کافی‌شاپ، لابی، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، سیستم اعلام حریق و تاکسی سرویس اشاره کرد.
 
آدرس: شهر مریانج، شش کیلومتری جاده همدان به کرمانشاه، ضلع غربی ورزشگاه شهید حاجی بابایی
منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان